Chestionare de evaluare, implementate de Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa, în cadrul agenţiilor fiscale
Chestionare de evaluare, implementate de Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa, în cadrul agenţiilor
27 Aug, 2019 11:24
ZIUA de Constanta
1720
Marime text
Serviciul Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa îşi continuă strategia digitală şi aduce în atenţia contribuabililor o nouă metodă inovativă de a-şi expune punctul de vedere cu privire la calitatea serviciilor oferite prin simpla completare a două chestionare pe dispositive electronice, tip tabletă.
În sălile de aşteptare din cadrul agenţiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a complete pe tabletele amplasate două tipuri de chestionare:
- "Opinia dumneavoastră contează mult pentru noi" care cuprinde o secţiune cu un set de trei întrebări, unde este vizată aprecierea serviciului prestat de către funcţionarii publici aflaţi la ghişeele instituţiei, prin acordarea de calificative;
- "Chestionarul de evaluare privind satisfacţia contribuabilului" - primele 5 întrebări fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului instituţiei cu care a interacţionat, precum şi confortul spaţiilor de aşteptare.
Acest concept nou, spre deosebire de modalităţile clasice de evaluare, oferă şansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot îmbunătăţii calitatea Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa, prin analizare şi satisfacere a cerinţelor/aşteptărilor contribuabililor, prezente şi viitoare.
Orientarea către contribuabili şi înţelegerea necesităţilor acestora sunt părţi integrate din identitatea SPIT. Instituţia recomandă completarea celor două chestionare întrucât este esenţială identificarea exigenţelor comunităţii locale, pentru a putea veni în sprijinul cetăţenilor.
În sălile de aşteptare din cadrul agenţiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a complete pe tabletele amplasate două tipuri de chestionare:
- "Opinia dumneavoastră contează mult pentru noi" care cuprinde o secţiune cu un set de trei întrebări, unde este vizată aprecierea serviciului prestat de către funcţionarii publici aflaţi la ghişeele instituţiei, prin acordarea de calificative;
- "Chestionarul de evaluare privind satisfacţia contribuabilului" - primele 5 întrebări fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului instituţiei cu care a interacţionat, precum şi confortul spaţiilor de aşteptare.
Acest concept nou, spre deosebire de modalităţile clasice de evaluare, oferă şansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot îmbunătăţii calitatea Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa, prin analizare şi satisfacere a cerinţelor/aşteptărilor contribuabililor, prezente şi viitoare.
Orientarea către contribuabili şi înţelegerea necesităţilor acestora sunt părţi integrate din identitatea SPIT. Instituţia recomandă completarea celor două chestionare întrucât este esenţială identificarea exigenţelor comunităţii locale, pentru a putea veni în sprijinul cetăţenilor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii