Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:39 30 10 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cimitir nou în municipiul Mangalia. La cât este estimată investiția?

ro

27 Dec, 2023 12:17 1357 Marime text

Primăria Mangalia scoate la licitație un acord cadru lucrări de „Înființare Cimitir – Mangalia, Strada Oituz nr.107", cu o durată de 4 ani.
Valoarea estimată a acordului cadru este cuprinsă  între 1.980.484,03 lei fără TVA și 7.921.936,11 lei fără TVA.

Documentația de urbanism avizată conform aviz arhitect - set nr. 38066 / 28.05.2021, faza PUZ si R.L.U., aferent înființare cimitir a aprobată prin Hotărârea Consiliului Local Mangalia nr. 78 din 09.06.2021.

În documentație, au fost specificate, următoarele obiective principale, imperios necesare functionalității acestui obiectiv de investiții: organizarea incintei, prin stabilirea amplasamentelor noilor funcțiuni prevăzute a se realiza, precum și încadrarea lor într-o soluție de ansamblu; organizarea circulației carosabile și pietonale și realizarea unor legături corespunzătoare cu zonele limitrofe, precum și asigurarea necesarului de locuri de parcare în incinta cimitirului, prin amenajarea unui parcaj organizat pentru staționarea autoturismelor, precum și asigurarea de drumuri de acces, care să permită circulația tuturor categoriilor de autovehicule, precum și a celor de intervenție.

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității în ceea ce priveste organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele:
1.Primar: Radu Cristian;
2.Viceprimar: Angelescu Dragoș;
3. Administrator public: Călin Didi George;
4. Secretar General Municipiu: Ciocănel Andreea;
5.Director executiv – Direcția Economică: Stoicescu Cristina;
6.Director executiv–D.M.F.C.V: Căpraru Adriana

7.Director executiv–D.A.I.P.D: Jianu Iosif Florin;
8.Director executiv–D.G.U.S.U.P: Călin Mihaela;
9.Director executiv–Direcția Turism și Mediul de afaceri: Gheorghe Ana Maria;
10. Director executiv adjunct–Direcția Urbanism și Amenajare a Teritoriului: Drăgan Dan Elena;
11.Director executiv–Direcția Poliția Locală: Zamfir Laurențiu;
12.Director executiv–Direcția Management Resurse Umane:Tatarciuc Margareta;
13.Director executiv–Direcția Asistență Socială: Stamate Claudiu;
14.Șef Serviciu Resurse Umane: Drăgulin Andreea;
15. Șef Serviciu Salarizare: Cucu Cristina Elena;

16.Șef Serviciu Venituri Persoane Juridice: Niculae Florina;
17.Șef Birou Urmărire Contracte: Paraschiv Simona Iuliana;
18.Șef Birou Inspecție Fiscală: Radu Marius Cosmin;
19.Șef Birou Executare Silită Creanțe: Macău Aurelian Marian;
20.Șef Serviciu Contabilitate: Mișici Daniela;
21.Şef Serviciu Juridic şi Contencios: Lionte Alexandra –Magdalena;
22.Șef Serviciu Dezvoltare, Promovare Turistică și Organizare Evenimente: Mihuț Roxana;
23.Șef Serviciu Management Proiecte: Popa Dan Ciprian;
24.Șef Birou Investiții: Dină Liliana;
25.Şef Serviciu Achiziții Publice: Cozianu Ilie;
26.Șef Birou Registratură și Informare Cetățeni: Anghel Venera;
27.Şef Birou Parcuri şi Spatii Verzi: Roşu Adrian;
28.Şef Birou Administrare Piețe: Ilie Marius;
29.Șef Birou Monitorizare Servicii de Utilități Publice: Ivan Alexandra;
30.Șef Birou Administrarea Domeniului Public și Privat: Roșu Florin;
31.Șef Birou Beneficii Asistență Socială–Direcția Asistență Socială: Dumitru Luciana;
32.Șef Serviciu Strategii, Programe de Asistență Socială și Beneficii Sociale–Direcția Asistență Socială: Rusu Cătălina;
33.Şef Serviciu Tehnic, Administrativ, Club Pensionari: Condruţ Ion;
34.Şef Serviciu Administrare Centre: Peleanu Ana;
35.Șef S.P.C.L.E.P Mangalia: Abălaru Theodora Ioana;
Și consilierii locali Ali Leila; Andrei Daniel-Sorin; Canea Larisa-Elisabeta; Călin Maria; Dumitrașcu Laurențiu-Iulian; Filip Dumitru; Foleanu Paul-Florin; Griguță Nicoleta; Iorguș Zanfir; Ioniță Dragoș-Marian; Luca Lucian; Marinescu Teodor; Menabit Ozghiun; Moldovan Dănuț; Stan Linica; Tănasă Neculai; Toma Vasile-Dorel și Zbanț Iulian Dorinel.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 09.01.2024, ora  15:00 în SEAP.


PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și:

Casa Albastră Servicii Funerare SRL dorește să construiască un nou restaurant. A fost cerut acordul de mediu 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii