Cine e Lucian Heiuș, noul președinte ANAF. Date din CV și declarație de avere (DOCUMENT)
Cine e Lucian Heiuș, noul președinte ANAF. Date din CV și declarație de avere (DOCUMENT)Decizia a fost transmisă spre publicare în Monitorul Oficial.
“Am cerut noului președinte al ANAF ca principalul obiectiv să fie creșterea nivelului de colectare pentru a asigura finanțarea măsurilor economice și sociale pentru protejarea cetățenilor și economiei de efectele perioadei dificile pe care o traversăm.
Creșterea încasărilor din primul trimestru al acestui an comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut trebuie continuată într-un ritm mai susținut. Implementarea proiectelor “Radarul mărfurilor” și „E-factura” sunt, de asemenea, în măsură să aducă mai mulți bani la bugetul de stat și să asigure un mediu de business concurențial”, a afirmat premierul Nicolae-Ionel Ciucă.
Date din CV
Potrivit CV-ului publicat pe site-ul Camerei Deputaţilor, începând cu anul 1990, ministrul propus pentru Finanţe a lucrat la Întreprinderea de Vagoane Arad ca inginer, apoi la două societăţi pe acţiuni profilate pe producţia de îmbrăcăminte şi încălţăminte din blană naturală, până în anul 2005 când a fost angajat la Direcţia Finanţelor Publice Hunedoara ca director executiv
Date biografice
Data nașterii: 13 noiembrie 1965
Locul nașterii: Mun. ORĂȘTIE, Jud. HUNEDOARAStudii şi specializări2005-2006
Administrație publică în contextul legislației actuale
Universitatea de Vest" Vasile Goldiș" Arad - Facultatea de Științe Juridice
Perfecționare profesională
Diploma de Master
1994-1999
Management turistic si comercial
Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București - Facultatea de Management Turistic și Comercial din Cluj-Napoca
Educație și învățământ superior
Diplomă de Licență - Universitatea „Babeș-Bolyai" Cluj Napoca - Facultatea de Științe Economice
1985-1990
Metalurgie
Institutul Politehnic Cluj- Napoca - Facultatea de Mecanică
Educație și învățământ superior
Diplomă
1980-1984
Secția electrotehnică
Liceul de Chimie Industriala nr. 1 Orăștie
Studii liceale
Diplomă de bacalaureat
2007
Consultant fiscal
Camera Consultanților Fiscali București
Program de perfecționare
Consultant Fiscal - membru al Camerei Consultanților Fiscali București
2008
Pregătire teoretică si practică pe linie de arme și muniții
SC Lazar& Company SNC
Certificat de absolvire
1994
Noul Sistem de Contabilitate Marketing- Management
Patronatul National Român - Uniunea Economică Română a Întreprinzătorilor Particulari
Curs de perfecționare
Certificat de absolvire
1993
Negocierea si derularea contractelor de comerț exterior
Centrul de Perfecționare, Consultanță și Management pentru Comerțul Internațional PERCOMEX SA București
Curs de perfecționare
Certificat de absolvire
1991
Contabilitate
Inspectoratul pentru cultură al Județului Arad
Program de perfecționare
Diploma
Activitate profesională09.11.2015
Director general
Principalele atribuții:
atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității Direcției regionale, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin instituției;
atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, vamal, trezoreriei, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare.
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara
Administrație publică
01.08.2014 - 09.11.2015
Director executiv - servicii interne (mutare temporară)
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției regionale în domeniul serviciilor interne, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin instituției;
- atribuții specifice pe linia activității serviciilor interne, respectiv în domeniul financiar și contabilitate, tehnologiei informației, resurselor umane, achizițiilor publice și administrativ.
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara
Administrație publică
01.08.2013 - 01.08.2014
Director general
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității Direcției regionale, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin instituției;
- atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, vamal, trezoreriei, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare.
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara
Administrație publică
01.07.2013 - 01.08.2013
Director adjunct
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției de Buget, Contabilitate Internă, Investiții și Achiziții, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin Direcției;
- atribuții specifice în domeniul planificării bugetare, investițiilor și evidenței contabile, salarizării, achizițiilor publice și administrativ.
Ministerul Finanțelor Publice - Direcția de Buget, Contabilitate Internă, Investiții și Achiziții Publice
Administrație publică
01.06.2013 - 30.06.2013
Director general adjunct
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției Generale a Domeniilor Reglementate Specific, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin Direcției;
- atribuții specifice în domeniul autorizării operatorilor de produse supuse accizelor armonizate, aparatelor electronice de marcat fiscale, management și monitorizare domenii specifice, autorizare și monitorizare case de schimb valutar și alte domenii, evaluare, raportare și avize, administrarea participațiunilor statului.
Ministerul Finanțelor Publice - Direcția Generală a Domeniilor Reglementate Specific
Administrație publică
11.03.2013 - 01.06.2013
Director executiv
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul camerei Agricole Județene Hunedoara, în vederea îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor ce revin Camerei;
- atribuții specifice în domeniul consultării, informării, promovării, și pregătirii profesionale de specialitate pe linie agricolă și conexă, elaborării proiectelor, serviciilor interne, respectiv, contabilitate, financiar, buget, venituri proprii, resurse umane.
Camera Agricolă Județeană Hunedoara
Administrație publică
10.10.2012 - 08.03.2013
Director general
Atribuții generale de management și specifice în domeniul producției de armament
SC Uzina Mecanică Orăștie
Producție
23.04.2012 - 09.10.2012
Consilier superior
De execuție
Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara
Administrație publică
09.11.2009 - 22.04.2012
Director executiv
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției județene;
- atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, trezoreriei, serviciilor interne, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare, auditului.
Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara
Administrație publică
25.05.2009 - 09.11.2009
Trezorier Șef
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției județene în domeniul trezoreriei;
- atribuții specifice în domeniul trezoreriei, respectiv evidența și contabilitatea trezoreriei statului, îndrumarea, verificarea activității trezoreriilor locale, sintezei și elaborării execuției bugetelor locale, decontării operațiunilor cu numerar și electronic, încasării și evidenței veniturilor bugetare, decontării cheltuielilor publice, administrării conturilor agenților economici.
Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara
Administrație publică
08.08.2005 - 25.05.2009
Director executiv
Principalele atribuții:
- atribuții generale de management, respectiv de conducere, organizare, planificare, coordonare, răspundere și control a activității structurilor coordonate direct din cadrul Direcției județene;
- atribuții specifice domeniilor de activitate ale instituției, respectiv, în domeniul colectării veniturilor statului, inspecției fiscale, trezoreriei, serviciilor interne, ajutorului de stat, practicilor neloiale și prețurilor reglementate, verificării și coordonării achizițiilor publice, inspecției economico-financiare, auditului.
Direcția Generală a Finanțelor Publice Hunedoara
Administrație publică
30.11.1999- 05.08.2005
Director
Atribuții generale de management și specifice în domeniul producției și comercializării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală
SC Fablor Pell SRL Orăștie
Producție
01.07.1999 - 30.11.1999
Director
De conducere
SC HPN Lux SRL Orăștie
Producție
01.05.1997 - 30.06.1999
Director comercial
Atribuții generale de management și specifice în domeniul coordonării activității economice, a producției și comercializării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală.
SC Favior Vidra SA Orăștie
Producție
01.03.1993 - 01.05.1997
Șef birou desfacere
Atribuții specifice în domeniul comercializării produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală.
SC Favior Vidra SA Orăștie
Producție
02.12.1991 -01.03.1993
Inginer
Atribuții specifice în domeniul producției produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte din piele și blană naturală.
SC. Favior Vidra SA Orăștie
Producție
27.08.1990 - 01.12.1991
Inginer
Atribuții specifice în domeniul producției de vagoane de călători şi vagoane de marfă
Întreprinderea Vagoane Arad
ProducțieFuncţii, activităţi într-un partid politic1999-2005 Preşedinte organizaţia PNL Orăştie
2002-2005 -membru in biroul permanent judeţean PNL HUNEDOARA
În secțiunea Documente a materialului puteți consulta Declarația de avere a lui Heiuș.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp