Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
21:06 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine sunt responsabilii din Primărie de atribuirea contractului de servicii cadastrale pentru bulevardele, străzile și aleile din Constanța?

ro

19 Jun, 2021 00:00 1713 Marime text



⦁    Municipiul Constanța achiziționează prin licitație servicii cadastrale necesare înscrierii în inventarul INIS, precum și înscrierea în evidențele de carte funciară a imobilelor ce aparțin domeniului public și privat al municipiului Constanța
⦁    Valoarea totală estimată a achiziției este de 5.157.500 lei fără TVA
⦁    Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 19.07.2021, ora 15.00 în SEAP



Municipiul Constanța achiziționează prin licitație servicii cadastrale necesare înscrierii în inventarul INIS, precum și înscrierea în evidențele de carte funciară a imobilelor ce aparțin domeniului public și privat al municipiului Constanța.

Serviciul este necesar pentru realizarea înscrierii în cartea funciară a unui număr minim de 160 de imobile-bulevarde, străzi, alei cu o lungime totală de 200 km și a unui număr maxim de 400 de imobile-bulevarde, străzi - alei cu o lungime totală de 500 km, a unui număr minim de 2.360 de imobile și un număr maxim de 4.600 de imobile (teren și construcție) domeniul public și privat al municipiului Constanța și a unui număr de 200 de relevee și un număr maxim de 3.600 de relevee.

Valoarea totală estimată a achiziției este de 5.157.500 lei fără TVA.


Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța; Florin – Daniel Cocargeanu, viceprimar al municipiului Constanța; Felicia Ovanesian, administrator public; Georgiana Gospodaru, secretar municipiu - Consiliul local Constanța; Marcela Frigioiu, director executiv, Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct, Oana Dobre, șef serviciu, Lenuța Petcu, șef serviciu Mihaela Niță, director executiv, Andreea Drăgan și Nicoleta Florescu, șef serviciu.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 19.07.2021, ora 15.00 în SEAP.


PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii