Cine va repara spaţiile de cazare ale Nuclearelectrica SA de la Centrala de la Cernavodă
Cine va repara spaţiile de cazare ale Nuclearelectrica SA de la Centrala de la Cernavodă
28 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2755
Marime text
Societatea Naţională Nuclearelectrica SA caută o societate pentru a atribui contractul „Servicii complete de reparaţii, întreţinere şi administrare a locuinţelor proprietate SNN SA, a spaţiilor de cazare şi a tuturor celorlalte obiective exterioare aflate în responsabilitatea Biroului Administrare Complex Cazare al CNE Cernavodă“. Valoarea estimată pentru contractul-cadru este de 4.453.918 lei, fără TVA, echivalentul a 985.598,14 euro.
Contractul este împărţit în mai multe loturi, astfel:
- Lot 2 - Servicii complete de reparaţii şi întreţinere construcţii şi instalaţii sanitare aferente locuinţelor proprietate SNN SA, a spaţiilor de cazare şi a tuturor celorlalte obiective exterioare aflate în responsabilitatea Biroului Administrare Complex Cazare, CNE Cernavodă - valoare estimată de 2.704.320 de lei (598.433,28 de euro);
- Lot 3 - Servicii complete de reparaţii şi întreţinere instalaţii electrice şi frigotehnice aferente locuinţelor proprietate SNN SA, a spaţiilor de cazare şi a tuturor celorlalte obiective exterioare aflate în responsabilitatea Biroului Administrare Complex Cazare, CNE Cernavodă - valoare estimată - 1.749.598 de lei (387.164,86 de lei).
Firmele interesate de acest contract trebuie să ştie că garanţia de participare este de 25.000 de lei pentru Lotul 2 şi de 15.000 de lei pentru Lotul 3. Garanţia de bună execuţie este în cuantum de 10% din valoarea fără TVA a contractului, constituită printr-una dintre modalităţile prevăzute la art. 46, alin. (1) sau (3), conform opţiunii menţionate de ofertant în formularul de ofertă.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
- Daniela Lulache - director general
- Mihai Darie - director financiar
- Mihai-Dan Gheorghievici - înlocuitor de drept director financiar
- Laura Constantin - director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste
- Tudor George Codruţ - înlocuitor de drept Director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste
- Vlad Chiripuş - şef Departament Avizare Legalitate Documente
- Cristina Bacaintan - înlocuitor de drept şef Departament Avizare Legalitate Documente
- Iuliana Cormos - înlocuitor subsidiar şef Departament Avizare Legalitate Documente
- Cristina Nazarevscky - şef Departament Achiziţii
- Dana Banea - înlocuitor de drept şef Departament Achiziţii
- Nicuşor Marian Şerban - director CNE Cernavodă
- Dan Bigu - înlocuitor director CNE Cernavodă
- Gabriel Adrian Dumitriu - director Direcţia Economică CNE Cernavodă
- Anda Roxana Pistol - şef Birou Achiziţii Servicii şi Lucrări CNE Cernavodă
- Stella Ciulcov - înlocuitor de drept şef Birou Achiziţii Servicii şi Lucrări CNE Cernavodă
- Marius Mitrică - inginer specialist operare CNE Cernavodă
- Gheorghe Cristinel Roşu - inginer-şef Departament Servicii Suport
- Mariana Laslău - Birou Suport Achiziţii CNE Cernavodă
- Gabriel Doru Micu - subinginer Birou Administrare Complex Cazare CNE Cernavodă
- Ştefan Olimpiu Emilian - inginer Birou Administrare Complex Cazare CNE Cernavodă.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 31.03.2017, ora 00.00, iar ofertele se vor depune până la 3.04.2017, ora 16.00, urmând să fie evaluate până pe 28.04.2017, ora 18.00.
Contractul este împărţit în mai multe loturi, astfel:
- Lot 2 - Servicii complete de reparaţii şi întreţinere construcţii şi instalaţii sanitare aferente locuinţelor proprietate SNN SA, a spaţiilor de cazare şi a tuturor celorlalte obiective exterioare aflate în responsabilitatea Biroului Administrare Complex Cazare, CNE Cernavodă - valoare estimată de 2.704.320 de lei (598.433,28 de euro);
- Lot 3 - Servicii complete de reparaţii şi întreţinere instalaţii electrice şi frigotehnice aferente locuinţelor proprietate SNN SA, a spaţiilor de cazare şi a tuturor celorlalte obiective exterioare aflate în responsabilitatea Biroului Administrare Complex Cazare, CNE Cernavodă - valoare estimată - 1.749.598 de lei (387.164,86 de lei).
Firmele interesate de acest contract trebuie să ştie că garanţia de participare este de 25.000 de lei pentru Lotul 2 şi de 15.000 de lei pentru Lotul 3. Garanţia de bună execuţie este în cuantum de 10% din valoarea fără TVA a contractului, constituită printr-una dintre modalităţile prevăzute la art. 46, alin. (1) sau (3), conform opţiunii menţionate de ofertant în formularul de ofertă.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
- Daniela Lulache - director general
- Mihai Darie - director financiar
- Mihai-Dan Gheorghievici - înlocuitor de drept director financiar
- Laura Constantin - director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste
- Tudor George Codruţ - înlocuitor de drept Director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste
- Vlad Chiripuş - şef Departament Avizare Legalitate Documente
- Cristina Bacaintan - înlocuitor de drept şef Departament Avizare Legalitate Documente
- Iuliana Cormos - înlocuitor subsidiar şef Departament Avizare Legalitate Documente
- Cristina Nazarevscky - şef Departament Achiziţii
- Dana Banea - înlocuitor de drept şef Departament Achiziţii
- Nicuşor Marian Şerban - director CNE Cernavodă
- Dan Bigu - înlocuitor director CNE Cernavodă
- Gabriel Adrian Dumitriu - director Direcţia Economică CNE Cernavodă
- Anda Roxana Pistol - şef Birou Achiziţii Servicii şi Lucrări CNE Cernavodă
- Stella Ciulcov - înlocuitor de drept şef Birou Achiziţii Servicii şi Lucrări CNE Cernavodă
- Marius Mitrică - inginer specialist operare CNE Cernavodă
- Gheorghe Cristinel Roşu - inginer-şef Departament Servicii Suport
- Mariana Laslău - Birou Suport Achiziţii CNE Cernavodă
- Gabriel Doru Micu - subinginer Birou Administrare Complex Cazare CNE Cernavodă
- Ştefan Olimpiu Emilian - inginer Birou Administrare Complex Cazare CNE Cernavodă.
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 31.03.2017, ora 00.00, iar ofertele se vor depune până la 3.04.2017, ora 16.00, urmând să fie evaluate până pe 28.04.2017, ora 18.00.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii