Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:40 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine va spăla rufele Spitalului Judeţean Constanţa (document)

ro

02 Mar, 2018 00:00 1825 Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Constanţa caută o firmă care va presta servicii de spălare, dezinfecţie, uscare şi călcare a inventarului moale. În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea „Servicii de spălare, dezinfecţie, uscare şi călcare a inventarului moale din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă «Sf. Apostol Andrei» Constanţa“, în valoare estimată cuprinsă între 3.360.000 şi 4.452.000 de lei.
 
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 2.04.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate pe data de 2.07.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 22.260 de lei, iar garanţia de bună execuţie de 5% din valoarea fără TVA a contractului.
 
Potrivit anunţului publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Ofertanţii vor prezenta lista principalelor prestări de servicii similare celor care fac obiectul achiziţiei efectuate în ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu indicarea valorilor, a datelor, a perioadelor de prestare şi a beneficiarilor publici sau privaţi). Prin lista principalelor prestări de servicii similare, ofertantul trebuie să demonstreze că a prestat servicii similare, cum ar fi: servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată cu o valoare cumulată de cel puţin 2.226.000 de lei, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte.
 

Responsabili de atribuirea procedurii

 
Persoanele cu funcţie de decizie ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ş.l. dr. Cătălin Nicolae Grasa - manager, ec. Natalia Munteanu - director financiar-contabil, as.lic. Cornelia Banu - director îngrijiri, dr. Bogdan Obada - director medical, Bianca Dumitrescu - şef Serviciu Achiziţii, ec. Mărioara Furnica - Serviciul Achiziţii, ec. Ramona Voiculescu - Serviciul Achiziţii, ec. Manea Ghiuli - Serviciul Achiziţii, dr. Monica Disea - şef Serviciu SPIAAM, dr. Felicia Maria Sant Ion - Serviciu SPIAAM, consilier juridic - Mariana Săndulescu.
 

Date din caietul de sarcini

 
Contractul va fi prestat în următoarele puncte de colectare: sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Secţia Dermato-Venerice, aleea Portului Nou nr. 6; Secţia Psihiatrie Palazu Mare, strada Sentinelei nr. 27-29; Secţiile TBC Osteoarticular şi TBC Pneumologie Agigea, strada Sanatoriului nr. 1, comuna Agigea; Secţia Recuperare Medicală, Fizică şi Balneo Eforie Sud, strada Republicii nr. 7.
 
Rufele vor fi spălate în locaţia proprie a ofertantului, spaţiu autorizat din punct de vedere sanitar-veterinar, conform normelor legale specifice în vigoare. Mijloacele de transport vor fi asigurate de prestator şi trebuie să fie autorizate în acest sens conform normelor legale specifice în vigoare. Mijloacele de transport vor fi curăţate şi dezinfectate după fiecare transport, astfel încât prestatorul să asigure integritatea lenjeriei.
 
De asemenea, fiecare transport va fi însoţit de graficul de monitorizare. Recepţia calitativă şi cantitativă a inventarului moale supus procesului de spălare se va face în punctele de primire a lenjeriei curate din fiecare locaţie a SCJU Constanţa, în prezenţa unui reprezentant autorizat al prestatorului, pe baza unui proces-verbal de predare-primire, cu respectarea graficului de livrare întocmit de autoritatea contractantă. Ofertantul este obligat să asigure persoana care să preia şi să gestioneze lenjeria murdară şi cea curată. Această persoană va fi echipată corespunzător, respectând normele de protecţie în unităţile sanitare, va purta ecuson pentru identificare în perioada în care se află în unitate, va avea un comportament decent şi va respecta circuitele stabilite în unitate, precum şi orarul prestabilit de părţi privind activitatea de preluare/predare.
 
Firma prestatoare va dota sediile SCJU Constanţa cu cântare având o capacitate de 100 kg, verificate metrologic. Materialul moale care va fi trimis la spălătorie se va colecta în saci galbeni de polietilenă puşi la dispoziţie de către prestator, în cantităţi suficiente, în funcţie de cantitatea colectată din fiecare secţie a spitalului. Pentru dezinfecţie şi spălare se vor folosi dezinfectanţi şi detergenţi avizaţi de Ministerul Sănătăţii, corespunzători tipului de lenjerie. Pe parcursul îndeplinirii acordului-cadru, ofertanţii vor respecta regulile obligatorii referitoare la condiţiile de muncă şi de protecţia muncii aflate în vigoare la nivel naţional.

 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii