CJC cumpără servicii de organizare pentru o nouă Gală a Excelenţei şi Profesionalismului Feminin
CJC cumpără servicii de organizare pentru o nouă Gală a Excelenţei şi Profesionalismului Feminin
29 Feb, 2024 11:31
ZIUA de Constanta
824
Marime text
Consiliul Județean Constanța cumpără servicii pentru organizarea evenimentului „Gala Excelenței și Performanței Feminine".
Valoarea estimată a contractului este de 64.000 lei fără TVA.
Serviciile de organizare evenimente impun închiriere sală evenimente în centrul stațiunii Mamaia de minim 700 mp pentru minim 500 persoane și servicii de catering pentru minim 500 de persoane, precum și personal auxiliar care să asigure servirea băuturilor și a platourilor, scena si sistem de sonorizare, parcare minim 100 locuri.
Sursa de finanțare este bugetul Consiliului Județean Constanța.
Criteriul de atribuireeste „prețul cel mai scăzut” .
Pot participa toți operatorii economici interesați indiferent dacă aceștia dețin sau nu cont în SICAP.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 01.03.2024, ora 12:00.
Toți operatorii economici interesați vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Județean Constanța, B-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanța.
Plata serviciilor va fi efectuată prin virament, într-o singură tranșă, în termen de 30 de zile de la data la care factura electronică este disponibilă pentru descarcare din sistemul RO e-factura, după recepționarea serviciilor.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Valoarea estimată a contractului este de 64.000 lei fără TVA.
Serviciile de organizare evenimente impun închiriere sală evenimente în centrul stațiunii Mamaia de minim 700 mp pentru minim 500 persoane și servicii de catering pentru minim 500 de persoane, precum și personal auxiliar care să asigure servirea băuturilor și a platourilor, scena si sistem de sonorizare, parcare minim 100 locuri.
Sursa de finanțare este bugetul Consiliului Județean Constanța.
Criteriul de atribuireeste „prețul cel mai scăzut” .
Pot participa toți operatorii economici interesați indiferent dacă aceștia dețin sau nu cont în SICAP.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 01.03.2024, ora 12:00.
Toți operatorii economici interesați vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Județean Constanța, B-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanța.
Plata serviciilor va fi efectuată prin virament, într-o singură tranșă, în termen de 30 de zile de la data la care factura electronică este disponibilă pentru descarcare din sistemul RO e-factura, după recepționarea serviciilor.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii