CN Administrația Canalelor Navigabile SA Constanța organizează o licitație pentru proiectarea și execuția proiectului „Modernizare Front de așteptare port Basarabi”
CN Administrația Canalelor Navigabile SA Constanța organizează o licitație pentru proiectarea și execuția
21 Jun, 2024 14:45
ZIUA de Constanta
693
Marime text
Compania Națională Administrația Canalelor Navigabile SA Constanța organizează o licitație pentru proiectarea și execuția proiectului „Modernizare Front de așteptare port Basarabi”.
Valoarea estimată a achiziției este de 16.322.139,74 lei, conform platformei SEAP, iar data licitației este pe 18 iulie 2024.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul entitatii contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de
atribuire:
1.Director General - Florin GOIDEA;
2.Director Executiv, Directia Juridic-Comercial - Diana Elena NICULESCU;
3.Director Economic, Directia Economica – Cornelia POPESCU;
4. Manager Proiect - Carmen Liliana MANESCU
5. Sef Departament Achizitii – Carmen Camelia SIRBU
6.Sef Compartiment Analize Economice - Tarife - Daniela BOAGHE
7. Sef Departament Proiecte Investitii -Moren ABDURAFI.
Membrii Consiliului de Administratie:
1. Presedinte CA: Georgeta Bumbac;
2. Membru CA: Ion Laurentiu Voicu;
3. Membru CA: Voicu Cheta;
4. Membru CA: Petrica Lucian Rusu;
5. Membru CA: Cristina Mara Toganel.
La acest front poate să acosteze orice tip de navă admisă pe canal. Frontal are o lungime de 301 metri fiind format din 8 construcții de acordare de tip Duc d’Albi. Manevrele permise la frontul de așteptare și desfacere-refacere convoaie sunt: acostarea convoiului tip canal de 3x2 – 6 barje tipcanal de 18.000 tone, desfacerea convoiului barjă cu barjă și introducerea acestora cu ajutorul împingătorului la danele din port și aducerea barjelor din bazinul portuar și formarea convoiului.
Construcția Duc d’Albi nr. 3 este avariantă grinda parament și placa prefabricată de formă triunghiulară precum și grinzile adiacente ale pasarelei din lungul frontului este dislocată și căzută în apă. Pasarela adiacentă Duc d’Albi 5 spre 6 nu mai există. Construcția Duc d’Albi 6 este avariată ca urmare a accidentelor. Întreaga construcție de acostare nu mai are balustrade.
Prin investiția prevăzută sunt următoarele obiective principale:
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cartoful fierbinte din Mamaia Iată ce spun autoritățile despre investiția de pe plaja de la Caelia. Termenul somației pentru desființarea lucrărilor a expirat
Valoarea estimată a achiziției este de 16.322.139,74 lei, conform platformei SEAP, iar data licitației este pe 18 iulie 2024.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul entitatii contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de
atribuire:
1.Director General - Florin GOIDEA;
2.Director Executiv, Directia Juridic-Comercial - Diana Elena NICULESCU;
3.Director Economic, Directia Economica – Cornelia POPESCU;
4. Manager Proiect - Carmen Liliana MANESCU
5. Sef Departament Achizitii – Carmen Camelia SIRBU
6.Sef Compartiment Analize Economice - Tarife - Daniela BOAGHE
7. Sef Departament Proiecte Investitii -Moren ABDURAFI.
Membrii Consiliului de Administratie:
1. Presedinte CA: Georgeta Bumbac;
2. Membru CA: Ion Laurentiu Voicu;
3. Membru CA: Voicu Cheta;
4. Membru CA: Petrica Lucian Rusu;
5. Membru CA: Cristina Mara Toganel.
La acest front poate să acosteze orice tip de navă admisă pe canal. Frontal are o lungime de 301 metri fiind format din 8 construcții de acordare de tip Duc d’Albi. Manevrele permise la frontul de așteptare și desfacere-refacere convoaie sunt: acostarea convoiului tip canal de 3x2 – 6 barje tipcanal de 18.000 tone, desfacerea convoiului barjă cu barjă și introducerea acestora cu ajutorul împingătorului la danele din port și aducerea barjelor din bazinul portuar și formarea convoiului.
Construcția Duc d’Albi nr. 3 este avariantă grinda parament și placa prefabricată de formă triunghiulară precum și grinzile adiacente ale pasarelei din lungul frontului este dislocată și căzută în apă. Pasarela adiacentă Duc d’Albi 5 spre 6 nu mai există. Construcția Duc d’Albi 6 este avariată ca urmare a accidentelor. Întreaga construcție de acostare nu mai are balustrade.
Prin investiția prevăzută sunt următoarele obiective principale:
- Lucrări hidrotehnice pentru reabilitarea frontului de așteptare pe întreaga sa lungime
- Măsuri de securizare a frontului de așteptare
- Iluminatul frontului de așteptare
- Asigurarea furnizării de energie electrică către nave
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cartoful fierbinte din Mamaia Iată ce spun autoritățile despre investiția de pe plaja de la Caelia. Termenul somației pentru desființarea lucrărilor a expirat
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii