CN APM anunţă elaborarea unui PUZ pentru zona Midia şi actualizarea PUZ-ului Portului Constanţa (document)
CN APM anunţă elaborarea unui PUZ pentru zona Midia şi actualizarea PUZ-ului Portului Constanţa (document)
04 Dec, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2280
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa va organiza şi desfăşura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Elaborare PUZ Port Constanţa - Zona Midia şi Actualizare PUZ Portul Constanţa - Zona Constanţa“, în valoare estimată de 5.110.693 lei.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 16.12.2019, ora 15:00. Ofertele depuse vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cuantumul garanţiei de participare pentru lotul 1 este de 8.850 lei, iar pentru lotul 2 - 42.256 lei. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 5% din preţul contractului fără TVA.
Zona portuară Midia are suprafaţa de 223 ha uscat şi 600 ha acvatoriu şi este situată în UAT Oraş Năvodari, judeţul Constanţa, fiind mărginită la nord de gara Midia şi teritoriul administrativ al comunei Corbu, la vest - cu SC Rompetrol Rafinare SA, iar în sud - cu teritoriul administrativ al oraşului Navodari. Zona portuară Constanţa are suprafaţa de 1.236 ha uscat şi 2.595 ha acvatoriu, fiind alcătuită din două subzone numite Portul Constanţa Nord şi Portul Constanţa Sud Agigea. Este situată în UAT Constanţa, la extremitatea de sud-est a municipiului, şi se desfăşoară în lungul falezei Mării Negre, între promontoriul denumit "Peninsula" (extremitatea nordică), la limita de nord a staţiunii Eforie Nord (extremitatea sudică), şi limita de Nord-Est a comunei Agigea.
Elaborarea Planului de Urbanism Zonal al portului Constanţa - zona Midia se va realiza în maximum 360 de zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele părţi şi înregistrarea lui la registratura autorităţii contractante. Actualizarea Planului de Urbanism Zonal al portului Constanţa - zona Constanta se va realiza în maximum 720 de zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele părţi şi înregistrarea lui la registratura autorităţii contractante. Contractul se derulează până la finalizarea şi aprobarea prin hotărâre de Consiliu Local al oraşului Năvodari, respectiv al municipiului Constanţa, a documentaţiilor de urbanism PUZ.
Obiectivele generale ale contractului de achiziţie sunt: analiza situaţiei existente a teritoriilor; identificarea disfuncţiilor existente la nivel local şi naţional (Master Planul General de Transport al României (HG 666/2016), Master Planul Portului Constanţa); stabilirea direcţiilor de dezvoltare a zonelor studiate pe termen scurt, mediu şi lung până în anii 2030, conform prescripţiilor din Master Planul General de Transport al României (HG 666/2016) şi Master Planul Portului Constanţa; dezvoltarea durabilă şi sustenabilă a zonelor de studiu.
Planurile urbanistice zonale vor avea caracter director şi programatic, ce au ca scop transpunerea spaţială a programului de dezvoltare economică, respectiv a Master Planului General de Transport al României şi Master Planului Portului Constanţa. Scopurile elaborării PUZ-ului sunt: stabilirea prin analiza economica multicriterială a direcţiilor, priorităţilor reglementărilor de amenajare a teritoriului şi dezvoltare economică a porturilor; utilizarea raţională şi echilibrată a terenurilor necesare funcţiunilor; aducerea la zi a suportului topografic/cadastral pentru Portul Constanţa - zona Midia; relaţia port-localităţi.
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: Șerban Daniela - administrator, director general, Murgeanu Gabriela - administrator, Pascu Bogdan - administrator, Petraşcu Elena - administrator, Burlacu Mircea - administrator, Bătrâncă Ghiorghe - administrator, Naftali Daniel-Adrian - administrator, Adina Baz - director general adjunct, Maria Mergiu - director Economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achizitii Publice, Pepi Tănase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursală Energetică Port Constanţa, Niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii-secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic reparaţii-secretar CTE(rezervă), Gămalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Cristian Mihai Toma - Departament Achiziţii Publice.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 16.12.2019, ora 15:00. Ofertele depuse vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cuantumul garanţiei de participare pentru lotul 1 este de 8.850 lei, iar pentru lotul 2 - 42.256 lei. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 5% din preţul contractului fără TVA.
Zona portuară Midia are suprafaţa de 223 ha uscat şi 600 ha acvatoriu şi este situată în UAT Oraş Năvodari, judeţul Constanţa, fiind mărginită la nord de gara Midia şi teritoriul administrativ al comunei Corbu, la vest - cu SC Rompetrol Rafinare SA, iar în sud - cu teritoriul administrativ al oraşului Navodari. Zona portuară Constanţa are suprafaţa de 1.236 ha uscat şi 2.595 ha acvatoriu, fiind alcătuită din două subzone numite Portul Constanţa Nord şi Portul Constanţa Sud Agigea. Este situată în UAT Constanţa, la extremitatea de sud-est a municipiului, şi se desfăşoară în lungul falezei Mării Negre, între promontoriul denumit "Peninsula" (extremitatea nordică), la limita de nord a staţiunii Eforie Nord (extremitatea sudică), şi limita de Nord-Est a comunei Agigea.
Elaborarea Planului de Urbanism Zonal al portului Constanţa - zona Midia se va realiza în maximum 360 de zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele părţi şi înregistrarea lui la registratura autorităţii contractante. Actualizarea Planului de Urbanism Zonal al portului Constanţa - zona Constanta se va realiza în maximum 720 de zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele părţi şi înregistrarea lui la registratura autorităţii contractante. Contractul se derulează până la finalizarea şi aprobarea prin hotărâre de Consiliu Local al oraşului Năvodari, respectiv al municipiului Constanţa, a documentaţiilor de urbanism PUZ.
Obiectivele ale contractului de achiziţie
Obiectivele generale ale contractului de achiziţie sunt: analiza situaţiei existente a teritoriilor; identificarea disfuncţiilor existente la nivel local şi naţional (Master Planul General de Transport al României (HG 666/2016), Master Planul Portului Constanţa); stabilirea direcţiilor de dezvoltare a zonelor studiate pe termen scurt, mediu şi lung până în anii 2030, conform prescripţiilor din Master Planul General de Transport al României (HG 666/2016) şi Master Planul Portului Constanţa; dezvoltarea durabilă şi sustenabilă a zonelor de studiu.
Planurile urbanistice zonale vor avea caracter director şi programatic, ce au ca scop transpunerea spaţială a programului de dezvoltare economică, respectiv a Master Planului General de Transport al României şi Master Planului Portului Constanţa. Scopurile elaborării PUZ-ului sunt: stabilirea prin analiza economica multicriterială a direcţiilor, priorităţilor reglementărilor de amenajare a teritoriului şi dezvoltare economică a porturilor; utilizarea raţională şi echilibrată a terenurilor necesare funcţiunilor; aducerea la zi a suportului topografic/cadastral pentru Portul Constanţa - zona Midia; relaţia port-localităţi.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: Șerban Daniela - administrator, director general, Murgeanu Gabriela - administrator, Pascu Bogdan - administrator, Petraşcu Elena - administrator, Burlacu Mircea - administrator, Bătrâncă Ghiorghe - administrator, Naftali Daniel-Adrian - administrator, Adina Baz - director general adjunct, Maria Mergiu - director Economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achizitii Publice, Pepi Tănase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursală Energetică Port Constanţa, Niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii-secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic reparaţii-secretar CTE(rezervă), Gămalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Cristian Mihai Toma - Departament Achiziţii Publice.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii