CN APM Constanţa Pasarela de pietoni de la Poarta 2 a Portului Constanţa va fi reabilitată (document)
CN APM Constanţa: Pasarela de pietoni de la Poarta 2 a Portului Constanţa va fi reabilitată (document)
08 Jan, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
3691
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa va scoate din conturi circa 847.011 lei pentru execuţia lucrărilor la pasarela de pietoni de la Poarta 2.
În acest sens, va fi organizată o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Proiectare şi execuţie lucrări la Pasarela de pietoni Poarta 2“, în valoare estimată de 847.011 lei. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 22.01.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi. Cuantumul garanţiei de participare este de 8.470 de lei.
Obiectul contractului îl constituie proiectarea şi realizarea lucrărilor necesare pentru „Proiectare + execuţie lucrări RK Pasarela Pietoni Poarta 2“. Starea tehnică actuală a construcţiei a fost stabilită de către expert pe baza Normativului AND 522/2002 - Instrucţiuni tehnice pentru stabilirea stării tehnice a unui pod şi a Manualului privind defectele şi degradările apărute la podurile şi pasajele rutiere şi indicarea metodelor de remediere, indicativ AND 534/1998.
Concluzia expertizei este că defectele apărute în structură sunt cauzate în principal de scurgerea defectuoasă a apei de pe pasarelă, atât prin lipsa unui sistem de scurgere, cât şi prin realizarea unui sistem de rosturi de dilataţie care nu a funcţionat corespunzător. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul-limită până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor. La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.
Ultimii 3 ani vor fi calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu menţiunea ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalări ale termenului-limită. De asemenea, ofertantul va demonstra finalizarea execuţiei (lucrări duse la bun sfârşit) în domeniul construcţiilor de poduri în ultimii cinci ani a unor lucrări de natură şi complexitate similar/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, în valoare cumulată de cel puţin 820.000 lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte de lucrări de aceeaşi natură. Această valoare trebuie să reprezinte numai partea executată de operatorul economic ofertant, în cazul în care a participat într-o asociere sau ca subcontractor. Ultimii 5 ani vor fi calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu menţiunea că modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalări ale termenului-limită.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
În acest sens, va fi organizată o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Proiectare şi execuţie lucrări la Pasarela de pietoni Poarta 2“, în valoare estimată de 847.011 lei. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 22.01.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi. Cuantumul garanţiei de participare este de 8.470 de lei.
Obiectul contractului îl constituie proiectarea şi realizarea lucrărilor necesare pentru „Proiectare + execuţie lucrări RK Pasarela Pietoni Poarta 2“. Starea tehnică actuală a construcţiei a fost stabilită de către expert pe baza Normativului AND 522/2002 - Instrucţiuni tehnice pentru stabilirea stării tehnice a unui pod şi a Manualului privind defectele şi degradările apărute la podurile şi pasajele rutiere şi indicarea metodelor de remediere, indicativ AND 534/1998.
Concluzia expertizei este că defectele apărute în structură sunt cauzate în principal de scurgerea defectuoasă a apei de pe pasarelă, atât prin lipsa unui sistem de scurgere, cât şi prin realizarea unui sistem de rosturi de dilataţie care nu a funcţionat corespunzător. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul-limită până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor. La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Tivilichi Nicolae Dan - director general, Tănase Marian - director general adjunct, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Şerban Daniela - director economic, Hanganu Ciprian - director coordonator, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tanase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, Daniel Niculescu - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Gamalan Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Moldoveanu Antoniela - inginer, Bola Laura Valentina - inginer; Cristian Albu - Expert Achiziţii (responsabil achiziţie), Felicia Stela Martin - Coordonator Serviciul Tehnic Reparaţii; Monica Arsenie - Serviciul Patrimoniu şi Laurenţiu Matei Chircu - Serviciul Tehnic – Reparaţii, precum şi membrii Consiliului de Administraţie: Murgeanu Gabriela, Naftali Daniel-Adrian, Elena Petrascu, Mircea Burlacu, Batrinca Ghiorghe, Şerban Daniela.Condiţii pentru ofertanţi
Ofertanţii vor demonstra că au prestat, în ultimii 3 ani, servicii similare în domeniul proiectării de poduri de natură şi complexitate similare/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, în valoare cumulată de cel puţin 20.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte. Această valoare trebuie să reprezinte numai partea aferentă operatorului economic ofertant, în cazul în care a participat într-o asociere sau ca subcontractor.Ultimii 3 ani vor fi calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu menţiunea ca modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalări ale termenului-limită. De asemenea, ofertantul va demonstra finalizarea execuţiei (lucrări duse la bun sfârşit) în domeniul construcţiilor de poduri în ultimii cinci ani a unor lucrări de natură şi complexitate similar/comparabile cu cele care fac obiectul achiziţiei, în valoare cumulată de cel puţin 820.000 lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte de lucrări de aceeaşi natură. Această valoare trebuie să reprezinte numai partea executată de operatorul economic ofertant, în cazul în care a participat într-o asociere sau ca subcontractor. Ultimii 5 ani vor fi calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei, cu menţiunea că modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalări ale termenului-limită.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii