CN APM SA anunță investiții în porturile maritime Constanța, Midia și Mangalia (document)
CN APM SA anunță investiții în porturile maritime Constanța, Midia și Mangalia (document)
19 Oct, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2291
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța cumpără amortizori de acostare. În acest sens, a anunțat organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Furnizare si montare ansambluri amortizori de acostare – 101 bucăți“, în valoare estimată de 1.990.388 de lei.
Obiectul contractului constă în furnizarea și montajul a 100 bucăți de amortizori de acostare, din cauciuc, cu lungimea de 4.000 mm și o bucată amortizor de acostare, din cauciuc, cu lungimea de 2.000 mm. Montajul urmează a se executa în porturile maritime Constanța, Midia și Mangalia și se va realiza atât de la uscat (91 bucăți), cât și pe apă (10 bucăți).
Ofertele de participare la această licitație pot fi depuse până pe data de 19.11.2018, ora 15:00. Ofertele vor fi deschise în aceeași zi. Cuantumul garanției de participare este de 19.900 lei, iar a garanției de bună execuție de 5% din valoarea contractului, fără TVA.
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, responsabile de atribuirea contractului, sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic - Daniela Șerban, director comercial - Alexandru Madalin Crăciun, șef Seviciu Juridic și Contencios - Tănase Iulian Pepi, șef Sucursală Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, șef Sucursală Servicii Port - Daniel Niculescu, șef Sucursală Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, șef Departament Achiziții Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparații - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparatii - Laura Bola, șef Birou Control Financiar Preventiv - Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziții Publice - Aurelian Lita, șef Serviciu Tehnic Reparații - Mihai Gheorghiade,
administratorii - Gabriela Murgeanu, Daniel-Adrian Naftali, Elena Petrașcu, Mirela Florența Matichescu, Mircea Burlacu, Ghiorghe Bătrâncă.
Ofertantul va face dovada livrării și montării în ultimii 3 ani (calculați de la data limita de depunere a ofertelor) de produse similare cu cele care fac obiectul contractului, în valoare cumulata fără TVA de 1.000.000 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte. Acesta va depune lista principalelor produse similare furnizate (inclusiv montajul acestora) în ultimii 3 ani (calculați de la data limita de depunere a ofertelor) din care să rezulte că ofertantul îndeplinește cerința. Ofertantul va face dovada că dispune (proprietate, leasing sau prin contracte, convenții, acorduri de închiriere sau prin alte forme de punere la dispoziție) de următoarele dotări cu utilaje, instalații și echipamente tehnice, mijloace de transport: 1 macara plutitoare, 1 remorcher, 1 automacara, 1 autocamion.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Obiectul contractului constă în furnizarea și montajul a 100 bucăți de amortizori de acostare, din cauciuc, cu lungimea de 4.000 mm și o bucată amortizor de acostare, din cauciuc, cu lungimea de 2.000 mm. Montajul urmează a se executa în porturile maritime Constanța, Midia și Mangalia și se va realiza atât de la uscat (91 bucăți), cât și pe apă (10 bucăți).
Ofertele de participare la această licitație pot fi depuse până pe data de 19.11.2018, ora 15:00. Ofertele vor fi deschise în aceeași zi. Cuantumul garanției de participare este de 19.900 lei, iar a garanției de bună execuție de 5% din valoarea contractului, fără TVA.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, responsabile de atribuirea contractului, sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic - Daniela Șerban, director comercial - Alexandru Madalin Crăciun, șef Seviciu Juridic și Contencios - Tănase Iulian Pepi, șef Sucursală Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, șef Sucursală Servicii Port - Daniel Niculescu, șef Sucursală Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, șef Departament Achiziții Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparații - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparatii - Laura Bola, șef Birou Control Financiar Preventiv - Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziții Publice - Aurelian Lita, șef Serviciu Tehnic Reparații - Mihai Gheorghiade,
administratorii - Gabriela Murgeanu, Daniel-Adrian Naftali, Elena Petrașcu, Mirela Florența Matichescu, Mircea Burlacu, Ghiorghe Bătrâncă.
Condiții pentru ofertanți
Ofertantul va face dovada livrării și montării în ultimii 3 ani (calculați de la data limita de depunere a ofertelor) de produse similare cu cele care fac obiectul contractului, în valoare cumulata fără TVA de 1.000.000 lei, la nivelul unuia sau mai multor contracte. Acesta va depune lista principalelor produse similare furnizate (inclusiv montajul acestora) în ultimii 3 ani (calculați de la data limita de depunere a ofertelor) din care să rezulte că ofertantul îndeplinește cerința. Ofertantul va face dovada că dispune (proprietate, leasing sau prin contracte, convenții, acorduri de închiriere sau prin alte forme de punere la dispoziție) de următoarele dotări cu utilaje, instalații și echipamente tehnice, mijloace de transport: 1 macara plutitoare, 1 remorcher, 1 automacara, 1 autocamion.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- Vasile 19 Oct, 2018 06:41 Nu e investiție,e întreținere.
- Vasile 19 Oct, 2018 06:41 Nu e investiție,e întreținere.