CN APM SA Constanța Pași pentru construcția unei stații modulare în zona fluvio - maritimă a portului Constanța (DOCUMENT)
CN APM SA Constanța: Pași pentru construcția unei stații modulare în zona fluvio - maritimă a portului Constanța
14 May, 2024 16:27
ZIUA de Constanta
663
Marime text
- Stația modulară va asigura, în permanență, barjelor o baterie încărcată, reducând timpul de așteptare al acestora.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, ca entitate contractantă, în calitate de partener în cadrul proiectului PIONEERS „Portable Innovation Open Network for Efficiency and Emissions Reduction Solutions“, finanțat prin Programul HORIZON 2020/ CINEA / Grant Agreement No. 101037564, dorește să achiziționeze servicii de elaborare SF, ACB și a aplicației de finanțare în vederea depunerii proiectului „Amplasarea unei stații de încărcare baterii tip container în zona fluvio-maritimă din Portul Constanța pentru implementarea proiectului PIONEERS“, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.
Achiziția este inițiată prin anunț de participare simplificat, data transmiterii fiind 13.05.2024, ora 16.52, iar data publicării – 13.05.2024, ora 16.52.
Valoarea totală estimată e de 400.000 lei, data licitației fiind 24 mai 2024, ora 15.00.
În vederea alinierii Portului Constanța la cerințele proiectului PIONEERS precum și la Strategiile Europene privind porturile verzi în vederea creșterii eficienței tehnice și economice a utilizării energiei electrice, a fost propusă prezenta achiziție a serviciilor de elaborare SF, ACB și a aplicației de finanțare pentru proiectul „Amplasarea unei stații de incarcare baterii tip container în zona fluvio maritimă din Portul Constanța pentru implementarea proiectului PIONEERS“, inclusiv documentațiile suport, în condițiile prevăzute în cadrul apelurilor de proiecte CEF Transport Call Septembrie 2024, CEF Energy, PT 2021-2027, PNRR, Fondul de modernizare etc., după caz, în funcție de eligibilitatea apelurilor de proiecte.
După cum se arată pe e-licitatie.ro, în cadrul contractului de servicii, prestatorul va elabora un studiu de fezabilitate pentru construcția unei stații modulare în zona fluvio - maritimă a portului Constanța. Aceasta va asigura, în permanență, barjelor o baterie încărcată, reducând timpul de așteptare al acestora. Pentru îndeplinirea obiectivelor acestui contract, activitățile pe care Prestatorul le va realiza, dar nu se va limita la acestea sunt:
1. Realizarea Studiilor de teren (Studii topo vizate de OCPI, geo etc);
2. Elaborarea Studiului de Fezabilitate în conformitate cu conținutul cadru al HG 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, cu standardele, normele și codurile române precum și normele străine și regulamentele europene în vigoare, cât și în conformitate cu Cerințele Beneficiarului (în limba romană și limba engleză, în funcție de programul de finanțare pe care se aplică, după caz);
3. Elaborarea Documentațiilor tehnice aferente Studiului de Fezabilitate în vederea obținerii tuturor avizelor și autorizațiilor necesare construirii și funcționării Proiectului: Certificat de Urbanism, Avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism cât și de către instituțiile avizatoare, expertize, aviz Natura 2000 etc;
4. Întocmire Note de prezentare şi susținerea documentaţiei în CTE CN APM SA, CTE MTI, Comisie Interministerială, la alte instituții avizatoare etc., elaborarea Notei de Fundamentare pentru Hotărârea de Guvern de aprobare a indicatorilor tehnico–economici ai obiectivului de investiții, după caz, conform competențelor de avizare ale investițiilor publice;
5. Elaborarea Analizei Cost Beneficiu în conformitate cu cerințele programului de finanțare (în limba engleză pentru CEF, în limba română pentru PT 2021-2027, PNRR, Fondul de modernizare etc.);
6. Întocmirea Cererii de Finanțare pentru lucrările propriu-zise în cadrul apelului CEF Transport Call ce se va lansa estimativ în luna septembrie 2024 (cu termen final pentru depunerea proiectelor – estimativ ianuarie 2025), Programul Transport 2021-2027, PNRR, Fondul de modernizare etc., după caz, în funcție de eligibilitatea proiectului, stadiul documentației și prioritățile de finanțare conform Ghidurilor aplicantului Programelor respective;
7. Asistența tehnică acordată Beneficiarului în susținerea aplicațiilor de finanțare către organismele care verifică, respectiv formularea răspunsurilor la clarificări și susținerea documentelor elaborate, după caz (ex. MTI, experți evaluatori Jaspers/PASA, CE etc.).
8. Orice altă activitate necesară atingerii scopului contractului. Durata contractului este de 6 luni. În această perioadă nu este inclus timpul necesar obținerii Certificatelor de urbanism, a avizelor şi acordurilor solicitate prin acesta. De asemenea, în această perioadă nu sunt incluse duratele necesare pentru avizarea Studiului de Fezabilitate și a documentațiilor aferente acestora în Comisia C.T.E. C.N. A.P.M. S.A. Constanța, calculate de la momentul depunerii formei finale a documentațiilor până la avizarea propriu-zisă.
Ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 72-73 din Legea nr. 99/2016.
Modalitatea de îndeplinire a cerinței:
Se va completa Formularul nr.1, Declarația privind evitarea conflictului de interese din Secțiunea „Formulare“ din Documentația de Atribuire, ștampilat și semnat de către reprezentantul legal / împuternicit al ofertantului.
Declarația se va încărca în SEAP de către Ofertantul unic / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Terțul susținător, odată cu DUAE.
Declarația privind evitarea conflictului de interese din Secțiunea „Formulare“ din Documentația de Atribuire, ștampilat și semnat de către reprezentantul legal / împuternicit al ofertantului.
Pentru ca declarația să fie emisă în cunoștință de cauză, entitatea contractantă nominalizează persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante, precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și / sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel GAVRUTA, Constantin CHIRILĂ, Dan-Alexandru CATANĂ, Cătălin DIACONU, Elena VLAD, Mihnea-Claudiu DRUMEA, Suryan-Omar DEDE.
• Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin - Valeriu AVĂTAVULUI, Director Executiv - Ileana-Mirela BÎRCHI, Director Financiar – Maria MERGIU, Director Strategie Dezvoltare - Eugen CĂRUNTU, Director Sucursale - Emil Sorin BANIAS, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă – C.J. cu atribuții - Tanase Iulian PEPI; Victor Radu BOTESCU – Șef Sucursala Energetică Port, Mihaela-Alina STĂETU – Șef Serviciu Dezvoltare, Hermina BECTEMIR – Șef Serviciu Achiziții Publice, Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv.
• Alți semnatari: Adina ȘTEFAN – Manager proiect PIONEERS, Claudiu PĂDURARIU – Șef Compartiment Energie Electrică SEP, Anca ANGELESCU - Serviciul Dezvoltare, Ionela Camelia DĂNILĂ – Expert Achiziții Publice.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
Cumpărări directe Constanța
CN APM SA. Lucrări de ignifugare a podului clădirii Gării Maritime (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii