CN APMC caută o firmă de curăţenie. O va plăti cu jumătate de milion de euro (document)
CN APMC caută o firmă de curăţenie. O va plăti cu jumătate de milion de euro (document)
13 Feb, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
3726
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime (CN APM) SA Constanţa lansează organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie a spaţiilor administrative, speciale şi de deservire generală“, în valoare estimată fără TVA de 533.106 euro.
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 165975 din 11.02.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul constă în prestarea serviciilor de curăţenie la zece clădiri administrative, un complex sportiv şi grupuri sanitare, situate în incinta Portului Constanţa (Constanţa şi Agigea), cu o suprafaţă totală de 14.810 mp, care cuprinde clădiri cu destinaţie administrativă, specială şi de deservire generală.
Agenţii economici interesaţi de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 24 martie, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 45.000 de lei. Contractul de prestări servicii se va încheia pe o perioadă de trei ani, în urma adjudecării.
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Valeriu Nicolae Ionescu - director general, Decebal Şerban - director general adjunct, Daniela Şerban - director economic, Mihaela Alina Staetu - director infrastructură, Tănase Iulian Pepi - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Aurelian Liţă - şef Serviciu Elaborare Documentaţii şi Achiziţii Publice, Constantin Brandi - şef Serviciu Infrastructură Nord, Narcis Ianculescu - şef Serviciu Infrastructură Sud.
Ofertantul va face dovada ca a prestat în ultimii trei ani servicii similare cu cele ce fac obiectul contractului a căror valoare cumulată este de cel puţin 1.000.000 de lei fără TVA, la nivelul a cel mult trei contracte. De asemenea, ofertantul va face dovada că dispune de cel puţin următoarele dotări specifice, utilaje şi echipamente: un aspirator injecţie-extracţie, o maşină pentru spălat şi lustruit suprafeţe, dar şi un aspirator pentru praf şi lichide. Nu în ultimul rând, ofertantul va dispune de personal calificat pentru activitatea de curăţenie pentru un număr minim de 33 de posturi şi un şef coordonator, responsabil cu urmărirea contractului, verificarea calităţii serviciilor prestate şi relaţia cu beneficiarul.
În anul 2013, societatea DAXI CLEANING SRL şi-a adjudecat contractul „Servicii de curăţenie a spaţiilor administrative, speciale şi de deservire generală“ în valoare de 1.258.904,16 lei.
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie a spaţiilor administrative, speciale şi de deservire generală“.
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 165975 din 11.02.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul constă în prestarea serviciilor de curăţenie la zece clădiri administrative, un complex sportiv şi grupuri sanitare, situate în incinta Portului Constanţa (Constanţa şi Agigea), cu o suprafaţă totală de 14.810 mp, care cuprinde clădiri cu destinaţie administrativă, specială şi de deservire generală.
Agenţii economici interesaţi de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 24 martie, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 45.000 de lei. Contractul de prestări servicii se va încheia pe o perioadă de trei ani, în urma adjudecării.
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Valeriu Nicolae Ionescu - director general, Decebal Şerban - director general adjunct, Daniela Şerban - director economic, Mihaela Alina Staetu - director infrastructură, Tănase Iulian Pepi - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Aurelian Liţă - şef Serviciu Elaborare Documentaţii şi Achiziţii Publice, Constantin Brandi - şef Serviciu Infrastructură Nord, Narcis Ianculescu - şef Serviciu Infrastructură Sud.
Condiţii pentru ofertanţi
Societăţile comerciale care vor participa la această licitaţie pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie a spaţiilor administrative, speciale şi de deservire generală“ vor face dovada mediei cifrei de afaceri globale realizate pe ultimii trei ani (2013, 2014, 2015), care trebuie să fie cel puţin egală cu 2.500.000 de lei.Ofertantul va face dovada ca a prestat în ultimii trei ani servicii similare cu cele ce fac obiectul contractului a căror valoare cumulată este de cel puţin 1.000.000 de lei fără TVA, la nivelul a cel mult trei contracte. De asemenea, ofertantul va face dovada că dispune de cel puţin următoarele dotări specifice, utilaje şi echipamente: un aspirator injecţie-extracţie, o maşină pentru spălat şi lustruit suprafeţe, dar şi un aspirator pentru praf şi lichide. Nu în ultimul rând, ofertantul va dispune de personal calificat pentru activitatea de curăţenie pentru un număr minim de 33 de posturi şi un şef coordonator, responsabil cu urmărirea contractului, verificarea calităţii serviciilor prestate şi relaţia cu beneficiarul.
În anul 2013, societatea DAXI CLEANING SRL şi-a adjudecat contractul „Servicii de curăţenie a spaţiilor administrative, speciale şi de deservire generală“ în valoare de 1.258.904,16 lei.
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie a spaţiilor administrative, speciale şi de deservire generală“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii