CN APMC Constanța anunță o licitație pentru una dintre zonele de acces al navelor pe Canalul Dunăre - Marea Neagră (document)
CN APMC Constanța anunță o licitație pentru una dintre zonele de acces al navelor pe Canalul Dunăre - Marea
20 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2846
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța (CN APMC) anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru „Lucrări de infrastructură incluse în obiectivul de investiție Zona de acces a navelor pe Canalul Dunăre - Marea Neagră - proiectare și execuție“, în valoare estimată de 2.018.787,44 de lei.
Ofertele vor fi depuse până pe 8.11.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 4.12.2017, ora 18.00. Garanția de participare este de 14.110 lei pentru lotul 1 și 6.077 de lei pentru lotul 2. Obiectul contractului constă în executarea lucrărilor care se vor realiza în zona de acces al navelor pe Canalul Dunăre - Marea Neagră, respectiv în zona Porții nr. 9 de acces în zona sectorului fluvio-maritim al portului și adiacent danelor 97-99.
Lucrările se vor realiza în interiorul Portului Constanța, zona unde terenul este în administrarea CN APM SA Constanța, și vor fi incluse în două proiecte tehnice distincte, astfel: sistematizare acces și modernizare platformă poarta 9 - lot 1, acces rutier la danele de operare 97 - 99 - lot 2. Valoarea estimată totală a contractului (proiectare + execuție) este de 2.018.787,44 de lei, fără TVA.
Nu în ultimul rând, pentru lotul 1, agenții economici vor face dovada că au executat, în ultimii cinci ani, lucrări în domeniul infrastructurii de transport - transport rutier - lucrări similare cu obiectul achiziției, la nivelul unuia sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de minimum 1.335.000 de lei. În plus, pentru lotul 2 vor demonstra că au executat, în ultimii cinci ani, lucrări în domeniul infrastructurii de transport - transport rutier și CF - lucrări similare cu obiectul achiziției, la nivelul unuia sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de minimum 576.000 de lei.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Ofertele vor fi depuse până pe 8.11.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 4.12.2017, ora 18.00. Garanția de participare este de 14.110 lei pentru lotul 1 și 6.077 de lei pentru lotul 2. Obiectul contractului constă în executarea lucrărilor care se vor realiza în zona de acces al navelor pe Canalul Dunăre - Marea Neagră, respectiv în zona Porții nr. 9 de acces în zona sectorului fluvio-maritim al portului și adiacent danelor 97-99.
Lucrările se vor realiza în interiorul Portului Constanța, zona unde terenul este în administrarea CN APM SA Constanța, și vor fi incluse în două proiecte tehnice distincte, astfel: sistematizare acces și modernizare platformă poarta 9 - lot 1, acces rutier la danele de operare 97 - 99 - lot 2. Valoarea estimată totală a contractului (proiectare + execuție) este de 2.018.787,44 de lei, fără TVA.
Iată valorile celor două loturi!
Lotul 1 - proiectare și execuție; sistematizare acces și modernizare platforma Poarta 9 - are o valoare estimată de 1.411.061,50 de lei (fără TVA), compusă din: valoare proiectare și asistență tehnică - 41.846,00 de lei, valoare execuție lucrări - 1.335.820 de lei, organizare de șantier (2,5%) - 33.395,5 lei. Valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute, respectiv 133.582 de lei, nu este cuprinsă în valoarea estimată. Lotul 2 - proiectare și execuție; acces rutier la danele 97-99 - are o valoare de 607.725,94 de lei (fără TVA), compusă din: valoare proiectare și asistență tehnică - 17.281,31 de lei, valoare execuție lucrări - 576.043,54 de lei, organizare de șantier (2,5%) - 14.401,09 lei. Valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute, respectiv 57.604,35 de lei, nu este cuprinsă în valoarea estimată.Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcție de decizie responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director tehnic - Ion Tomescu, director economic - Daniela Șerban, șef Departament Achiziții Publice - Otilia Ifimov, șef Serviciu Juridic și Contencios - Tănase Iulian Pepi, șef Serviciu Tehnic, Reparații - Mihai Gheorghiade.Ce condiții trebuie să îndeplinească ofertanții
Societățile ofertante vor face dovada faptului că au prestat, în ultimii trei ani, servicii de proiectare în domeniul infrastructurii de transport - transport rutier - servicii similare cu obiectul achiziției, la nivelul unuia sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de minimum 41.000 de lei. De asemenea, pentru lotul 2 vor face dovada că au prestat, în ultimii trei ani, servicii de proiectare în domeniul infrastructurii de transport - transport rutier si CF - servicii similare cu obiectul achiziției, la nivelul unuia sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de minimum 17.000 de lei.Nu în ultimul rând, pentru lotul 1, agenții economici vor face dovada că au executat, în ultimii cinci ani, lucrări în domeniul infrastructurii de transport - transport rutier - lucrări similare cu obiectul achiziției, la nivelul unuia sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de minimum 1.335.000 de lei. În plus, pentru lotul 2 vor demonstra că au executat, în ultimii cinci ani, lucrări în domeniul infrastructurii de transport - transport rutier și CF - lucrări similare cu obiectul achiziției, la nivelul unuia sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de minimum 576.000 de lei.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii