CNADNR a luat la puricat toata Autostrada Soarelui
CNADNR a luat la puricat toata Autostrada Soarelui
Potrivit specialiştilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), incidentul de săptămâna trecută, care de la un rost de dilatare distrus traficul a fost blocat pe prima bandă de circulaţie a sensului Constanţa - Bucureşti a autostrăzii, a fost cauzat de „acţiunea utilajelor de deszăpezire sau trecerea vehiculelor agabaritice". Într-un comunicat al companiei remis redacţiei Cotidianului, oficialii companiei au declarat că „fenomenul a fost ulterior agravat de traficul greu care se desfăşoară preponderent pe banda 1". După estimările celor de la CNADNR restricţia de circulaţie, pornită de la km 21+100 se va încheia duminică, 26 aprilie 2009, la prânz, şi roagă participanţii la trafic să respecte semnalizarea rutieră temporară. Se pare însă că aceste defecte la autostradă nu sunt întâmplătoare. Asta în condiţiile în care primele două tronsoane ale Autostrăzii Soarelui, respectiv Bucureşti-Fundulea, pe care a avut loc incidentul, şi Fundulea-Lehliu, pe care se circulă din 2004, nu au recepţia finală făcută. Compania a cerut pentru recepţia finală rezolvarea mai multor probleme tehnice ale autostrăzii, însă discuţiile durează din 2006, an în care cele două tronsoane trebuiau recepţionate. Lipse de acţiuni care ar putea sta la baza întâmplărilor de la sfârşitul săptămânii trecute.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp