44 de seturi vor ajunge la DRDP Constanţa CNADNR SA cumpără mobilier de peste două milioane de lei (document)
44 de seturi vor ajunge la DRDP Constanţa: CNADNR SA cumpără mobilier de peste două milioane de lei (document)
12 Aug, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3319
Marime text
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNANDR) SA cumpără mese, bănci şi coşuri de gunoi. În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Produse pentru utilarea spaţiilor de odihnă şi de parcare specifice drumurilor naţionale şi autostrăzilor: mese, bănci, coşuri de gunoi“, în valoare estimată fără TVA de 2.062.800 de lei.
Potrivit anunţului de participare nr. 161822/08.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, câştigătorul va asigura furnizarea a 573 de seturi de mobilier de parcare (o masă, două bănci, două coşuri de gunoi), pentru şapte puncte de livrare: DRDP Bucureşti - 42 de seturi, DRDP Craiova - 117 seturi, DRDP Timişoara - 202 seturi, DRDP Cluj - 71 de seturi, DRDP Braşov - 67 de seturi, DRDP Iaşi - 30 de seturi, DRDP Constanţa - 44 de seturi. Durata contractului este de 18 luni, începând de la data atribuirii contractului. Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele de participare până pe data de 22.09.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00, la sediul CNADNR din Bucureşti, bulevardul Dinicu Golescu nr. 38. Cuantumul garanţiei de participare este de 20.000 de lei.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Potrivit anunţului de participare nr. 161822/08.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, câştigătorul va asigura furnizarea a 573 de seturi de mobilier de parcare (o masă, două bănci, două coşuri de gunoi), pentru şapte puncte de livrare: DRDP Bucureşti - 42 de seturi, DRDP Craiova - 117 seturi, DRDP Timişoara - 202 seturi, DRDP Cluj - 71 de seturi, DRDP Braşov - 67 de seturi, DRDP Iaşi - 30 de seturi, DRDP Constanţa - 44 de seturi. Durata contractului este de 18 luni, începând de la data atribuirii contractului. Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele de participare până pe data de 22.09.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00, la sediul CNADNR din Bucureşti, bulevardul Dinicu Golescu nr. 38. Cuantumul garanţiei de participare este de 20.000 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele responsabile cu atribuirea contractului din partea autorităţii contractante sunt: Narcis Ştefan Neaga - director general; Ionuţ Laurenţiu Masala - director general adjunct - Direcţia Generală Economică şi Financiară, Cristian Andrei - director general adjunct DGMIIR, Andrei Filipescu - director Direcţia Juridică, Ecaterina Munteanu - director Direcţia pentru Siguranţa şi Monitorizarea Traficului Rutier, Horia Mihai Nicolae - director Direcţia Achiziţii şi Pregătire Proiecte, Silvia Ioana Bărbulescu - director Direcţia Achiziţii Publice, Iohann Nunweiler - director adjunct Direcţia Achiziţii Publice, Bogdan Zanea - şef Serviciul Siguranţa Circulaţiei, Managementul Traficului pe Drumuri Naţionale şi Autostrăzi, Florina Chivu - şef Serviciul Licitaţii, Oana Gheorghiţă - şef Serviciul Contractare, Nastasia Tache - şef Serviciul Planificare şi Monitorizare, Florentina Căplescu - Serviciul Siguranţa Circulaţiei, Managementul Traficului pe Drumuri Naţionale şi Autostrăzi.Condiţii pentru ofertanţi
Societăţile ofertante vor face dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014), care trebuie să fie egală sau mai mare de 1.000.000 de lei. De asemenea, operatorul economic/membrii asocierii trebuie să demonstreze că, în ultimii trei ani, calculaţi de la data-limită de depunere a ofertelor, a/au livrat produse similare cu cele supuse procedurii, prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar, aferente unui număr de maximum trei contracte, în valoare cumulata de cel puţin 1.000.000 de lei fără TVA. Ofertantul va mai prezenta lista principalelor livrări de produse similare cu cele supuse procedurii de atribuire, din ultimii trei ani. Operatorul economic va mai face dovada dotării tehnice necesare executării contractului, dar va demonstra şi faptul că deţine personal tehnic de specialitate necesar executării contractului. Nu în ultimul rând, aceştia vor prezenta mostre şi fotografii care să reprezinte mobilierul solicitat, conform descrierii caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini. Mostrele se vor depune până în termenul-limită de depunere a ofertelor, la Registratura DRDP Bucureşti din bulevardul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, pe bază de proces-verbal de predare-primire. Anul trecut, contractul „Achiziţia de produse pentru utilarea spaţiilor de odihnă şi de parcare specifice drumurilor naţionale: mese, bănci, coşuri de gunoi“, în valoare de 712.500 de lei, a fost câştigat de Rainbow Company Production SRL, cu sediul în municipiul Bucureşti, bulevardul Unirii.În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii