Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:17 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CNAIR Informații despre finalizarea proiectului „Modernizarea a 5 poduri pe DN22-E87 din intravilanul localității Babadag”

ro

10 Oct, 2024 09:44 329 Marime text
CNAIR


 
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul ” Modernizarea a 5 poduri pe DN22-E87 din intravilanul localității Babadag”.

Potrivit unei informări emise de reprezentanții CNAIR, proiectul cofinanțat de Uniunea Europeană (UE) din Fonful European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investiții, Operatiunea- Cresterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului „Modernizarea a 5 poduri pe DN22 – E87 din intravilanul localității Babadag" a fost modernizarea infrastructurii de transport rutier de interes național în vederea asigurării conexiunii la rețeaua TEN- T a zonelor deficitare din punct de vedere a oportunităților de transport în vederea asigurării accesibilității la oportunități de muncă, prin reducerea riscului de producere a inundațiilor și prevenirea efectelor negative cauzate de acestea asupra populației și a obiectivelor de interes public amplasate în zona inundabilă a pârâului Tabana, în interiorul localității Babadag.

Rezultatele  proiectului 

-construcția a 5 poduri cu o lungime totală de 0,072 km, care sa corespundă din punct de vedere hidraulic debitului de calcul pentru apărarea împotriva inundațiilor a localității Babadag, precum și cerințelor actuale ale unui pod pe drumul național european.

- creșterea accesibilității relative cu 20%, în primul an de operare (2023), prin asigurarea tranzitării debitului Q 0,5%, în situația în care au loc viituri care la momentul începerii proiectului, cu podurile existente, se oprea traficul temporar.
Valoarea totală a proiectului este de 11.089.472,02 lei și a fost finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 7.698.108,52 lei, 15% contribuția proprie 1.358.489,73 lei.


Durata proiectului este de 37 de luni, a încheiat sursa citată.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii