CNAIR Informații despre finalizarea proiectului „Modernizarea a 5 poduri pe DN22-E87 din intravilanul localității Babadag”
CNAIR: Informații despre finalizarea proiectului „Modernizarea a 5 poduri pe DN22-E87 din intravilanul localității
10 Oct, 2024 09:44
ZIUA de Constanta
393
Marime text
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul ” Modernizarea a 5 poduri pe DN22-E87 din intravilanul localității Babadag”.
Potrivit unei informări emise de reprezentanții CNAIR, proiectul cofinanțat de Uniunea Europeană (UE) din Fonful European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investiții, Operatiunea- Cresterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.
Obiectivul general al proiectului „Modernizarea a 5 poduri pe DN22 – E87 din intravilanul localității Babadag" a fost modernizarea infrastructurii de transport rutier de interes național în vederea asigurării conexiunii la rețeaua TEN- T a zonelor deficitare din punct de vedere a oportunităților de transport în vederea asigurării accesibilității la oportunități de muncă, prin reducerea riscului de producere a inundațiilor și prevenirea efectelor negative cauzate de acestea asupra populației și a obiectivelor de interes public amplasate în zona inundabilă a pârâului Tabana, în interiorul localității Babadag.
Rezultatele proiectului
-construcția a 5 poduri cu o lungime totală de 0,072 km, care sa corespundă din punct de vedere hidraulic debitului de calcul pentru apărarea împotriva inundațiilor a localității Babadag, precum și cerințelor actuale ale unui pod pe drumul național european.
- creșterea accesibilității relative cu 20%, în primul an de operare (2023), prin asigurarea tranzitării debitului Q 0,5%, în situația în care au loc viituri care la momentul începerii proiectului, cu podurile existente, se oprea traficul temporar.
Potrivit unei informări emise de reprezentanții CNAIR, proiectul cofinanțat de Uniunea Europeană (UE) din Fonful European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investiții, Operatiunea- Cresterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.
Obiectivul general al proiectului „Modernizarea a 5 poduri pe DN22 – E87 din intravilanul localității Babadag" a fost modernizarea infrastructurii de transport rutier de interes național în vederea asigurării conexiunii la rețeaua TEN- T a zonelor deficitare din punct de vedere a oportunităților de transport în vederea asigurării accesibilității la oportunități de muncă, prin reducerea riscului de producere a inundațiilor și prevenirea efectelor negative cauzate de acestea asupra populației și a obiectivelor de interes public amplasate în zona inundabilă a pârâului Tabana, în interiorul localității Babadag.
Rezultatele proiectului
-construcția a 5 poduri cu o lungime totală de 0,072 km, care sa corespundă din punct de vedere hidraulic debitului de calcul pentru apărarea împotriva inundațiilor a localității Babadag, precum și cerințelor actuale ale unui pod pe drumul național european.
- creșterea accesibilității relative cu 20%, în primul an de operare (2023), prin asigurarea tranzitării debitului Q 0,5%, în situația în care au loc viituri care la momentul începerii proiectului, cu podurile existente, se oprea traficul temporar.
Valoarea totală a proiectului este de 11.089.472,02 lei și a fost finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 7.698.108,52 lei, 15% contribuția proprie 1.358.489,73 lei.
Durata proiectului este de 37 de luni, a încheiat sursa citată.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii