CNAIR caută o societate care se va ocupa de întreținerea pe timp de iarnă a drumurilor naționale din administrarea DRDP Constanța (document)
CNAIR caută o societate care se va ocupa de întreținerea pe timp de iarnă a drumurilor naționale din administrarea
10 Aug, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2148
Marime text
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA scoate la licitație un contract de circa 31 de milioane de lei. Este vorba despre contractul „Întreținere curentă pe timp de iarnă a drumurilor naționale din administrarea DRDP Constanța - SDN Tulcea (acord cadru 4 ani)“, în valoare estimată de - 31.834.013,8 lei. Oferte sau cererile de participare pot fi depuse pe data de 12.09.2019, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi. Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 12.01.2020.
Activitatea de deszăpezire a drumurilor naționale și a autostrăzilor se va efectua în conformitate cu prevederile Normativului privind prevenirea și combaterea înzăpezirii drumurilor publice și constă în: răspândirea mecanică a materialelor chimice în scopul prevenirii sau combaterii poleiului, gheții sau a zăpezii; patrularea cu utilaje pentru informarea stării drumurilor sau pentru prevenirea înzăpezirii în timpul ninsorilor liniștite sau al viscolelor moderate (viteza vântului sub 30 km/h); deszăpezirea mecanică cu autoutilaje specifice; degajarea vehiculelor înzăpezite care împiedica acțiunea de deszăpezire de pe platforma drumurilor .
Scopul contractului constă în asigurarea viabilității pentru desfășurarea circulației rutiere în condiții corespunzătoare pe rețeaua de drumuri naționale din administrarea DRDP Constanța - SDN Tulcea.
Persoane cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, precum și persoanele din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Rădulescu Iulian - șef Departament Mentenanță; Mocanu Paul - șef Serviciu Mentenanță și Plan; Toma Mihai - Serviciul Mentenanță și Plan;. Calinovschi Nina - șef Dep. Achiziții; Chirica Teodora Hrisi - șef Serv. Achiziții; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziții; Popescu Florentina – Serviciul Achiziții; Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziții; Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziții; Balbae Oana-Despina - șef serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - șef Departament Juridic; Enache Andreea - șef Compartiment Analiză și Avizare; Emirali Munever - șef Serviciu Contabilitate; Reșit Emre - șef Serviciu Financiar - Salarizare; Șatrapele Doina - șef compartiment CFP.
Societățile ofertante vor demonstra un nivel minim al cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani, 2016, 2017 și 2018, care trebuie să fie cel puțin egală cu 2.386.000 lei. De asemenea, ofertantul trebuie să demonstreze că a dus la bun sfârșit, în ultimii 3 ani, servicii similare/servicii comparabile cu cele care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit în valoare cumulata de minim de 1.431.000 lei. Mai mult, ofertantul trebuie să facă dovada că dispune de autoutilaje, instalații și echipamente tehnice necesare pentru îndeplinirea celui mai mare contract subsecvent, respectiv: utilaj multifuncțional (permanent) - 7 bucăți, tractor de mare capacitate (la cerere)- 6 bucăți; ATB+lama+RSP (4x4, 6x4 sau 8x4) (permanent) - 25 bucăți; buldoexcavator min. 0,8 mc (la cerere) - 6 bucăți; încărcător frontal (permanent) - 6 bucăți; autoremorcher minim 26 tone (la cerere) - 1 bucată; autoutilitară, 5-7 locuri (la cerere) - 6 bucăți; autogreder minim 160 CP (la cerere) - 1 bucată; automacara minim 40 tone (la cerere)- 1 bucată; autoremorcher cu trailer -1 bucată.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Activitatea de deszăpezire a drumurilor naționale și a autostrăzilor se va efectua în conformitate cu prevederile Normativului privind prevenirea și combaterea înzăpezirii drumurilor publice și constă în: răspândirea mecanică a materialelor chimice în scopul prevenirii sau combaterii poleiului, gheții sau a zăpezii; patrularea cu utilaje pentru informarea stării drumurilor sau pentru prevenirea înzăpezirii în timpul ninsorilor liniștite sau al viscolelor moderate (viteza vântului sub 30 km/h); deszăpezirea mecanică cu autoutilaje specifice; degajarea vehiculelor înzăpezite care împiedica acțiunea de deszăpezire de pe platforma drumurilor .
Scopul contractului constă în asigurarea viabilității pentru desfășurarea circulației rutiere în condiții corespunzătoare pe rețeaua de drumuri naționale din administrarea DRDP Constanța - SDN Tulcea.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoane cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, precum și persoanele din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Rădulescu Iulian - șef Departament Mentenanță; Mocanu Paul - șef Serviciu Mentenanță și Plan; Toma Mihai - Serviciul Mentenanță și Plan;. Calinovschi Nina - șef Dep. Achiziții; Chirica Teodora Hrisi - șef Serv. Achiziții; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziții; Popescu Florentina – Serviciul Achiziții; Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziții; Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziții; Balbae Oana-Despina - șef serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - șef Departament Juridic; Enache Andreea - șef Compartiment Analiză și Avizare; Emirali Munever - șef Serviciu Contabilitate; Reșit Emre - șef Serviciu Financiar - Salarizare; Șatrapele Doina - șef compartiment CFP.
Condiții pentru ofertanți
Societățile ofertante vor demonstra un nivel minim al cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani, 2016, 2017 și 2018, care trebuie să fie cel puțin egală cu 2.386.000 lei. De asemenea, ofertantul trebuie să demonstreze că a dus la bun sfârșit, în ultimii 3 ani, servicii similare/servicii comparabile cu cele care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit în valoare cumulata de minim de 1.431.000 lei. Mai mult, ofertantul trebuie să facă dovada că dispune de autoutilaje, instalații și echipamente tehnice necesare pentru îndeplinirea celui mai mare contract subsecvent, respectiv: utilaj multifuncțional (permanent) - 7 bucăți, tractor de mare capacitate (la cerere)- 6 bucăți; ATB+lama+RSP (4x4, 6x4 sau 8x4) (permanent) - 25 bucăți; buldoexcavator min. 0,8 mc (la cerere) - 6 bucăți; încărcător frontal (permanent) - 6 bucăți; autoremorcher minim 26 tone (la cerere) - 1 bucată; autoutilitară, 5-7 locuri (la cerere) - 6 bucăți; autogreder minim 160 CP (la cerere) - 1 bucată; automacara minim 40 tone (la cerere)- 1 bucată; autoremorcher cu trailer -1 bucată.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii