CNAIR organizează licitație publică pentru servicii de pază în județul Constanța
CNAIR organizează licitație publică pentru servicii de pază în județul Constanța
30 Apr, 2021 08:50
ZIUA de Constanta
2724
Marime text
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA organizează licitație publică pentru atribuirea unui contract de servicii de paza umană cu posturi de pază înarmate la sediile Agenției de Încasare Fetești, Agenției de Încasare Giurgeni și la podul rutier peste Dunare la Giurgeni – Vadu Oii – DRDP-Constanța.
Valoarea totală estimată a contractului este de 520.200 lei.
Descrierea contractului
Servicii de pază umană cu posturi de pază înarmate la sediile Agenției de Încasare Fetești, Agenției de Încasare Giurgeni și la podul rutier peste Dunare la Giurgeni – Vadu Oii – DRDP-Constanta
A)Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.
B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Perioada de prestare a serviciului de paza este de 250 zile, 24 ore din 24 ore. Agentia de Incasare Fetesti - 2 posturi paza inarmate. Agentia de Incasare Giurgeni - 1 post paza inarmat; Pod rutier Giurgeni Vadu Oii - 2 posturi paza inarmate; Total = 5 posturi de paza inarmate.
Persoane cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante
Ec. Ichim Marian -Director Regional; Ec. David Roxana- Director Economic; Ing. Tudor Steliana Gabriela-Director Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi; Ing. Radulescu Iulian – Director Adjunct Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi; Ing. Crasovschi Victor –Sef Serv. ACI, AI, AST; Ing.Catana Tudorel -Sef Serv. Lucrari de Arta, BMS; Ing. Marculescu Stefan Dorin -Sef compartiment SSM, IC, Pb. Speciale; Ing. Posa Eugen - compartiment SSM, IC, Pb. Speciale; Ing. Chirica Teodora Hrisi - Sef Serv. Achizitii; Ec. Tulba Roxana -Birou Pregatire Documentatii si Monitorizare; Tehn. Pantazescu Veronica – Birou Pregatire Documentatii si Monitorizare; Cons. Jur. Iusco Corina –Compartiment Contracte; Ec. Balbae Oana Despina –Sef Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Ec. Stavru Irina Mariana– Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Ec. Popescu Florentina – Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Ec. Iorgoveanu Cristi-Dima – Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Cons. Jur. Tisa Adrian - Sef Serv. Juridic; Cons. Jur. Enache Andreea – Sef Birou Analiza si Avizare; Ec. Resit Emre - Sef Serviciu Financiar -Salarizare; Ec. Satrapele Doina – Sef compartiment CFP.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12.05.2021, ora 15:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
- CNAIR organizează licitație publică pentru servicii de pază umană.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA organizează licitație publică pentru atribuirea unui contract de servicii de paza umană cu posturi de pază înarmate la sediile Agenției de Încasare Fetești, Agenției de Încasare Giurgeni și la podul rutier peste Dunare la Giurgeni – Vadu Oii – DRDP-Constanța.
Valoarea totală estimată a contractului este de 520.200 lei.
Descrierea contractului
Servicii de pază umană cu posturi de pază înarmate la sediile Agenției de Încasare Fetești, Agenției de Încasare Giurgeni și la podul rutier peste Dunare la Giurgeni – Vadu Oii – DRDP-Constanta
A)Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.
B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Perioada de prestare a serviciului de paza este de 250 zile, 24 ore din 24 ore. Agentia de Incasare Fetesti - 2 posturi paza inarmate. Agentia de Incasare Giurgeni - 1 post paza inarmat; Pod rutier Giurgeni Vadu Oii - 2 posturi paza inarmate; Total = 5 posturi de paza inarmate.
Persoane cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante
Ec. Ichim Marian -Director Regional; Ec. David Roxana- Director Economic; Ing. Tudor Steliana Gabriela-Director Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi; Ing. Radulescu Iulian – Director Adjunct Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi; Ing. Crasovschi Victor –Sef Serv. ACI, AI, AST; Ing.Catana Tudorel -Sef Serv. Lucrari de Arta, BMS; Ing. Marculescu Stefan Dorin -Sef compartiment SSM, IC, Pb. Speciale; Ing. Posa Eugen - compartiment SSM, IC, Pb. Speciale; Ing. Chirica Teodora Hrisi - Sef Serv. Achizitii; Ec. Tulba Roxana -Birou Pregatire Documentatii si Monitorizare; Tehn. Pantazescu Veronica – Birou Pregatire Documentatii si Monitorizare; Cons. Jur. Iusco Corina –Compartiment Contracte; Ec. Balbae Oana Despina –Sef Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Ec. Stavru Irina Mariana– Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Ec. Popescu Florentina – Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Ec. Iorgoveanu Cristi-Dima – Birou Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Cons. Jur. Tisa Adrian - Sef Serv. Juridic; Cons. Jur. Enache Andreea – Sef Birou Analiza si Avizare; Ec. Resit Emre - Sef Serviciu Financiar -Salarizare; Ec. Satrapele Doina – Sef compartiment CFP.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12.05.2021, ora 15:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii