Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
17:02 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CNAIR SA trebuie să realizeze impactul asupra mediului pentru Alternativa Techirghiol

ro

09 Feb, 2023 12:07 2046 Marime text
Agenția pentru Protecția Mediului Constanța anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA; reprezentată de Consitrans SRL, firmă din Capitală.

Mediul a decis că „ESTE NECESARA EFECTUAREA EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI” în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul: „ALTERNATIVA TECHIRGHIOL (INCLUSIV RETELE DE UTILITATI)”, în judeţul Constanţa, mun./oras/com. Constanta, Cumpana, Agigea, Eforie, Techirghiol, Topraisar, Tuzla, 23 August, intravilan, extravilan.
 
Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului Constanta din Constanta, str. Unirii nr. 23, în zilele de luni - joi, între orele 8-16.30, vineri, intre orele 8-14, precum şi la următoarea adresă de internet http://apmct.anpm.ro.
   
Comentariile/Observaţiile/Propunerile publicului interesat se pot înainta pâmă pe 11.02.2023.
 

Varianta de Ocolire Techirghiol va avea profil de drum expres

 
Condiţiile de relief din zona traseului permit adoptarea unei viteze de proiectare de 100 - 120 km/h. În acest sens, CNAIR urmăreşte construcţia unei legături rutiere rapide între autostrada A2 şi sudul litoralului, astfel că Varianta de Ocolire Techirghiol va avea profil de drum expres. Drumul expres Varianta de Ocolire Techirghiol are rolul de a prelua traficul de pe autostrăzile A2, A4 şi de a-l dirija spre litoralul de sud al Mării Negre, respectiv Punctul de trecere a frontierei cu Bulgaria. Traseul drumului va avea o lungime totală de 25,875 km. Acesta începe din intersecţia drumurilor naţionale DN 39 cu DN 39A, zona pasajului RO-RO, la intrarea în localitatea Eforie, şi se desfăşoară pe direcţia nord-sud, trece prin apropierea localităţilor Eforie, Techirghiol, Moviliţa, Biruinţa, Moşneni şi 23 August.

 
În ceea ce privește cele două drumuri expres, Constanța – Tulcea și Tulcea-Brăila, se lucrează la elaborarea celui mai rentabil traseu din cele trei variante existente, deoarece după izbucnirea războiului din Ucraina și deschiderea noului punct de frontieră de la Isaccea, valorile de trafic s-au schimbat considerabil, astfel încât proiectul necesită o analiză mai largă.

Despre Consitrans SRL

 
Platforma Confidas.ro informează că societatea Consitrans SRL a fost fondată în anul 1991, are sediul social în București, pe strada Polonă, și se ocupă de inginerie și consultanță tehnică.   
 

 
Asociați în firmă sunt Eduard Hanganu, care deține 92% și funcția de administrator, și Viorica Hanganu deține diferența de 8%.

 
În 2021, firma a raportat 169 de salariați, la o cifră de afaceri de 32.380.421 lei, cu un profit de 692.936 lei.
 
Consitrans SRL este beneficiara a 60 de contracte de achiziții publice în valoare totală de 140.809.750,68 lei. În 2021, societatea a încheiat contractul pentru studiile și proiectul tehnic pentru Autostrada București-Brașov, tronson Ploiești-Brașov, contract de peste 46 de milioane de lei. Tot cu CNAIR, a semnat și în 2020, pentru lotul 3 de supervizare a execuției la Centura București, contract de peste 21 de milioane de lei.  

 
Conform confidas.ro, Consitrans SRL este asociat și în firma Construct Romstrade Consitrans SRL. Eduard și Viorica  Hanganu mai sunt asociați în Drum Proiect SRL, iar  cea din urmă deține 50% și în Rona Vet Serv SRL.

  

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii