CNAPM Constanţa caută firmă pentru modernizarea Stației de Tratare Ape Uzate
CNAPM Constanţa caută firmă pentru modernizarea Stației de Tratare Ape Uzate
16 Dec, 2020 09:57
ZIUA de Constanta
1515
Marime text
- Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de modernizare Stație Tratare Ape Uzate, anunț ce poate fi consultat în secțiunea Documente a materialului.
Valoarea estimată a contractului este 2.379.788 lei.
Descrierea contractului
Prezenta Tema de Proiectare, cuprinde cerințele minime pentru realizarea obiectivului „PT + Execuție Modernizare Stație Tratare Ape Uzate – Realizarea treptei de denitrificare” Valoarea totala estimata 2.379.788 lei, fara TVA, din care • Valoare Proiectare: 302.000 lei, fara TVA • Valoare Lucrari:2.077.788 fara TVA Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 10 Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 8 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul C.N. Administrația Porturilor Maritime S.A. Constanța: Consiliul de Administrație: Gabriela Murgeanu, Daniela Șerban, Ghiorghe Bătrînca, Mircea Burlacu, Adrian Daniel Naftali, Elena Petrascu, Constantin Chirilă. Director General- Costel Stanca, Director General Adjunct- Florin Goidea, Director Economic- Daniela Șerban, Director Direcția Tehnica- Florin Laurențiu Chirilă, Director Direcția Exploatare- Teodor Patrichi, Director Coordonator- Ciprian Hanganu, Director Comercial- Mădălin Alexandru Craciun, Șef Departament Financiar-Contabil – Mariana Mergiu, Șef Departament Achizitii Publice- Otilia Ifimov, Șef Serviciu Juridic Şi Contencios- Iulian Pepi Tanase, Inginer- Secretar Cte- Antoniela Moldoveanu, Inginer- Secretar Cte (Rezervă)- Laura Valentina Bola, Control Financiar Preventiv- Adina Gămălan, Departament Achizitii Publice- Ionela Dănilă.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 20.01.2021, ora 15.00.
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Sursa foto: Arhivă ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii