CNI a scos din nou la licitație lucrările de reabilitare pentru sinagoga din Constanța
CNI a scos din nou la licitație lucrările de reabilitare pentru sinagoga din Constanța
13 Mar, 2023 11:05
ZIUA de Constanta
2254
Marime text
Compania Națională de Investiții organizează o nouă licitație pentru proiectare, execuția de lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: “Executarea lucrărilor de primă urgență – reabilitare generală – Templul Israelit Constanța” situat pe strada C.A. Rosetti, municipiul Constanţa, judeţul Constanţa.
Valoarea estimată este de 9.815.555,12 lei fără TVA.
Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt:
Manuela Irina Pătrășcoiu – Director General;
Daniela Ileana Orodel – Director Direcția Economică, Achiziții și Resurse Umane;
Mădălina Elena Babiaș - Director Financiar
Georgiana Alexandra Vasilescu – Director Direcția Promovare Investiții;
Luiza Andrei – Director - Direcția Juridică și Contractare;
Felicia Carmen Stoica – șef Serviciu Avizare și Asistență Juridică;
Andra Cătălina Dragomir - șef Serviciu Contractare și Monitorizare Contracte;
Robert Alexandru Ivorciuc – Inspector Tehnic Departamentul Promovare Investiții Majore;
Ioana Roxana Mahu – șef Serviciu Achiziții.
Comisia de evaluare este formată din:
Președinte - Anca Mirela Ciuprun
Membru 1 – Florența Camelia Matache
Membru 2 - Mihaiela Vizitiu
Membru de Rezervă 1 – Florentina Cîrlan
Membru de Rezervă 2 – Angela Mitu
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare pentru procedura simplificată este 23.03.2023, ora 15:00 în SEAP.
Valoarea estimată este de 9.815.555,12 lei fără TVA.
Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt:
Manuela Irina Pătrășcoiu – Director General;
Daniela Ileana Orodel – Director Direcția Economică, Achiziții și Resurse Umane;
Mădălina Elena Babiaș - Director Financiar
Georgiana Alexandra Vasilescu – Director Direcția Promovare Investiții;
Luiza Andrei – Director - Direcția Juridică și Contractare;
Felicia Carmen Stoica – șef Serviciu Avizare și Asistență Juridică;
Andra Cătălina Dragomir - șef Serviciu Contractare și Monitorizare Contracte;
Robert Alexandru Ivorciuc – Inspector Tehnic Departamentul Promovare Investiții Majore;
Ioana Roxana Mahu – șef Serviciu Achiziții.
Comisia de evaluare este formată din:
Președinte - Anca Mirela Ciuprun
Membru 1 – Florența Camelia Matache
Membru 2 - Mihaiela Vizitiu
Membru de Rezervă 1 – Florentina Cîrlan
Membru de Rezervă 2 – Angela Mitu
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare pentru procedura simplificată este 23.03.2023, ora 15:00 în SEAP.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii