CNSC obligă CT BUS Constanța la continuarea procedurii de atribuire a contractului de servicii de dezinfecție spații interioare
CNSC obligă CT BUS Constanța la continuarea procedurii de atribuire a contractului de servicii de dezinfecție
29 Mar, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
1406
Marime text
- CNSC a adoptat recent o decizie la contestația FN înaintată de SC DDD Constance Perfect Clean SRL
- Contestația a fost formulată împotriva rezultatului procedurii simplificată, inițiată de entitatea contractantă CT BUS SA, în vederea încheierii acordului-cadru de servicii având ca obiect servicii de dezinfecție spații interioare
- CNSC a decis să admită contestația SC DDD Constance Perfect Clean SRL
- CNSC obligă CT BUS la continuarea procedurii de atribuire în cauză, în termen de 15 zile, cu reevaluarea ofertelor SC Allchim DDD CO SA și SC Valnyc Cargo SRL
- Împotriva prezentei decizii, se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare
Consiliul Național de Soluționare a Constestațiilor (CNSC) a adoptat recent decizia nr.584/C6/487 la contestația FN înaintată de SC DDD Constance Perfect Clean SRL, formulată împotriva rezultatului procedurii simplificată, inițiată de entitatea contractantă CT BUS SA, în vederea încheierii acordului-cadru de servicii având ca obiect „Servicii de dezinfecție spații interioare”.
Prin intermediul contestației s-a solicitat anularea comunicării rezultatului procedurii nr. 2813 din 25.02.2021, a raportului procedurii nr. 2784 din 24.02.2021 și a tuturor actelor care au stat la baza întocmirii acestuia, obligarea autorității contractante la reevaluarea ofertelor SC Allchim DDD CO SA și SC Valnyc Cargo SRL.
Analizând contestația, CNSC a decis să admită contestația SC DDD Constance Perfect Clean SRL, cu sediul în București, în contradictoriu cu entitatea contractantă CT BUS SA și anulează raportul procedurii nr. 2784/24.02.2021, în partea referitoare la evaluarea ofertelor SC Allchim DDD CO SA și SC Valnyc Cargo SRL și actele subsecvente acestuia, inclusiv adresa de comunicare a rezultatului procedurii nr. 2813/ 25.02.2021.
Obligă entitatea contractantă la continuarea procedurii de atribuire în cauză, în termen de 15 zile, cu reevaluarea ofertelor SC Allchim DDD CO SA și SC Valnyc Cargo SRL. Respinge ca nedovedită solicitarea de obligare a entității contractante la plata cheltuielilor de judecată ocazionate cu prezenta contestație, întrucât, până la emiterea prezentei, la dosarul cauzei nu se regăsesc acte doveditoare în acest sens (facturi fiscale, chitanțe, ordine de plată etc.).
Împotriva prezentei decizii, se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare, conform dispozițiilor art. 29 din Legea nr. 101/ 2016.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii