Comandament pentru situaţii de urgenţă, la RAJA Unde sunaţi dacă aveţi probleme la sistemul de alimentare cu apă şi de canalizare
Comandament pentru situaţii de urgenţă, la RAJA: Unde sunaţi dacă aveţi probleme la sistemul de alimentare
07 Feb, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
1655
Marime text
În urma atenționărilor meteorologice de cod galben de ninsori abundente și viscol, cu intensificări ale vântului, ce pot depăși 60 km/h, pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea, SC RAJA SA a activat Comandamentul pentru situaţii de urgenţă, începând de ieri, ora 15.00, și până azi, ora 15.00.
Pentru rezolvarea rapidă a problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate, la nivelul comandamentului vor fi constituite echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare, care vor asigura permanenţa în toată această perioadă. Compania garantează abonaţilor că va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și de canalizare sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, abonaţii sunt rugaţi să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA Constanţa va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, compania face un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, ca, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratele societăţii, după cum urmează: pentru județul Constanța, la numărul de telefon: 0241.66.44.44; pentru județele Ialomița și Călărași, la telefon 0243.36.17.70; pentru Ilfov, Prahova și Dâmbovița, la numărul de telefon 0752.020.695, iar pentru Brașov - 0756.015.121.
Pentru rezolvarea rapidă a problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate, la nivelul comandamentului vor fi constituite echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare, care vor asigura permanenţa în toată această perioadă. Compania garantează abonaţilor că va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și de canalizare sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, abonaţii sunt rugaţi să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA Constanţa va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, compania face un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, ca, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratele societăţii, după cum urmează: pentru județul Constanța, la numărul de telefon: 0241.66.44.44; pentru județele Ialomița și Călărași, la telefon 0243.36.17.70; pentru Ilfov, Prahova și Dâmbovița, la numărul de telefon 0752.020.695, iar pentru Brașov - 0756.015.121.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii