Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
10:36 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Comandamentul Litoral 2015 Şeful ANPC - „La fiecare două săptămâni, schimbăm comisarii, ca să nu se împrietenească cu operatorii economici“

ro

26 Jun, 2015 00:00 3007 Marime text

Comandamentul Litoral 2015 al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a început marţi, cu trei amenzi aplicate unor unităţi de alimentaţie publică. Este vorba despre autoservirea Azur, restaurantul La balansoar şi terasa Mike's Bar & Grill. La autoservirea Azur, inspectorii au găsit produse gata preparate (chifteluţe, sarmale, piept de pui la grătar, peşte, varză murată, carne la grătar) stocate în congelator. Ulterior, aceste produse ar fi putut ajunge în farfuria turiştilor. La restaurantul La balansoar, comisarii au găsit brânză plină de mucegai, murături mucegăite şi ele şi mezeluri alterate. La cea de-a treia unitate verificată, Mike's Bar & Grill, comisarii au găsit produse din carne (mici şi cârnaţi) expirate pe 13 iunie, 18 iunie şi 20 iunie. Ieri, şeful ANPC, Marius Alexandru Dunca, a vorbit, în cadrul unei conferinţe de presă, despre reclamaţiile primite de la consumatori.

„Din păcate, observ şi am constatat aceleaşi lucruri ca şi anul trecut. Operatorii economici nu înţeleg că trebuie să respecte legislaţia şi consumatorul. Anul trecut, au fost sancţiuni în valoare de 1.200.000 de lei. Doar marţi am sancţionat trei operatori economici, cu amenzi în valoare de 5.000 de lei, şi am aplicat măsuri complementare de remediere a neajunsurilor constatate. Printre principalele aspecte reclamate anul trecut de consumatori se numără: tabere fără copii, cazare prezentată la trei stele, cu toate că hotelul avea o stea, lipsă duşuri, lipsă prosoape, un preţ afişat pe site, altul la recepţia hotelului. Aş vrea ca operatorii economici să înţeleagă faptul că nu putem practica turism în aceste condiţii şi cu nerespectarea prevederilor legale.

Şi să nu uite că pot pune în pericol viaţa consumatorilor“, a declarat, ieri, preşedintele ANPC, Marius Alexandru Dunca. Acesta a precizat că, la ora actuală, sunt active trei unităţi de control în Mamaia, Jupiter şi Costineşti, unde au fost detaşaţi câte şase comisari. „La fiecare două săptămâni, schimbăm comisarii, ca să nu reuşească să se împrietenească cu operatorii economici. Comisarii vom împărţi flyere, aducând la cunoştinţa turiştilor care le sunt drepturile şi faptul că pot sesiza ANPC atunci când acestea le sunt încălcate. Consumatorii pot suna la numărul 021.9551, unde pot sesiza toate aceste lucruri“, a mai spus Marius Alexandru Dunca.

Citeşte şi

Meniul turiştilor, sub lupa comisarilor CJPC: Autoservirea Azur - închisă, restaurantul La balansoar şi terasa Mike's Bar & Grill - amendate (galerie foto)

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii