Comisia de examinare a admis 15 dosare
Comisia de examinare a admis 15 dosareDoi candidati pentru posturile libere de la Finante au fost respinsi
Joi dupa-amiaza s-a intrunit Comisia de examinare din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Constanta pentru a analiza cele 20 de dosare depuse * Doua dosare au fost respinse deoarece candidatii nu aveau vechimea solicitata * Alte trei dosare au fost incomplete, drept pentru care candidatii au termen pana marti sa anexeze cazierele judiciare * Daca acestia se vor putea conforma in termen, vor fi 18 candidati pe 11 locuri * Locurile care nu vor fi ocupate prin concurs vor fi ocupate de interimari pana la urmatorul examen stabilit de minister
In perioada 23-24 august se va organiza concurs la sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Constanta pentru ocuparea celor zece posturi vacante de sefi-servicii, patru in municipiu, iar celelalte in unitatile fiscale din judet. Potrivit termenelor legale, stabilite prin publicarea anuntului de organizare a concursului in Monitorul Oficial, data finala de depunere a dosarelor a fost 13 august. Prima faza, cea in care trebuia sa se intruneasca Comisia de examinare a dosarelor depuse pana la acea data, s-a finalizat in cursul zilei de joi dupa-amiaza. Comisia a fost compusa din: Catalin Doica, Elena Damian - director Directia Metodologiei Administrarii Veniturilor Statului, Adrian Tinca - director Directia de Control Fiscal, Catalin Enciu - lider sindical in cadrul institutiei, si Emilia Varvara, din cadrul Biroului de Resurse Umane. In plus, Agentia Nationala a Functionarilor Publici nu a avut un reprezentant in cadrul acestei comisii de evaluare pentru ca nu a fost nominalizat, desi directorul general Catalin Doica a afirmat ca a reiterat solicitarea de a fi numit unul. Au intrat pentru analiza 20 de dosare depuse de candidati provenind din cadrul institutiei. Din numarul total au trecut de comisie 15 dosare, din celelalte cinci doar doua fiind respinse fara echivoc. "Cele doua dosare au fost respinse avand la baza neindeplinirea conditiei privind vechimea acumulata, cea minima fiind de doi ani in specialitatea studiilor superioare solicitate pentru ocuparea functiei", a concluzionat Doica. Cat despre celelalte trei dosare, candidatii au fost considerati admisi sa participe la concurs in masura in care persoanele respective se vor conforma pana la data de 17 august sa completeze dosarul cu cazierul judiciar solicitat. Legat de conditia privind necesitatea studiilor de specialitate prevazute de art. 58 din Legea 188/1999, s-a decis ca pot participa la concurs atat persoanele fizice care nu au studii postuniversitare, cu mentiunea ca acestea trebuie finalizate in termen de trei ani, respectiv pana in anul 2006. "La concurs vor putea participa si persoanele inscrise chiar daca nu au calitatea de functionar public", a adaugat directorul general. Concursul va avea loc in doua etape, proba scrisa si interviu, fiind deja stabilita o grila de cinci subiecte, din care unul va fi de sinteza si va fi propus de directorul de zona, membru in comisie, potrivit optiunii candidatului privind ocuparea postului ales. Un alt subiect va fi stabilit de catre reprezentantul sindicatului functionarilor publici din cadrul institutiei, care va avea si drept de vot. Pana la data concursului, toti candidatii ale caror dosare au fost admise vor mai avea timp sa se pregateasca sufleteste pentru probele care vor urma peste doua saptamani. In cazul in care vreunul dintre locuri nu va fi ocupat prin concursul din 23-24 august, posturile vor fi ocupate in continuare de interimari pana la o proxima data stabilita de Ministerul Finantelor Publice.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp