Compania Murfatlar a lansat o noua marca de vinuri
Compania Murfatlar a lansat o noua marca de vinuri
21 Aug, 2006 00:00
ZIUA de Constanta
1333
Marime text
Conu` Alecu, demisec de cursa lunga
# In acest an, firma va inregistra o majorare a cifrei de afaceri cu 20%, comparativ cu nivelul anului trecut, pe fondul cresterii exporturilor si realizarii de noi investitii
Compania Murfatlar a lansat la sfarsitul saptamanii o noua marca de vinuri: Conu` Alecu. Disponibil in variantele Muscat Ottonel, Sauvignon Blanc, Merlot si Merlot Roze, Conu` Alecu este un demisec de cursa lunga, ideal pentru o seara de relaxare intre prieteni.Compania Murfatlar a realizat in anul trecut o cifra de afaceri de 30 de milioane de dolari, fata de 25 milioane de dolari cat a inregistrat cu un an in urma. Reprezentantii Murfatlar apreciaza ca vor inregistra in acest an o majorare a cifrei de afaceri cu 20% fata de nivelul raportat in 2005, pe fondul cresterii exporturilor si realizarii de noi investitii. Directorul executiv al Murfatlar, Cosmin Popescu, a precizat astfel ca s-a finalizat recent constructia unei hale de stocaj si fermentare, proiect in valoare de doua milioane de euro, finantat prin programul SAPARD.Compania exploateaza 2 600 de hectare de vita de vie, ponderea strugurilor albi fiind de 70%, iar cea a strugurilor rosii de 30%. Cosmin Popescu a specificat ca pe termen lung se intentioneaza echilibrarea productiei de struguri albi cu cea de struguri rosii. De la albe la rosii si de la seci la dulci, vinurile Murfatlar acopera gama cea mai larga de produse. Compania exporta sub eticheta proprie in peste 15 tari, printre care Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Finlanda, Danemarca, Israel si Japonia.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii