Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA caută membru în Consiliul de Administraţie (document)
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA caută membru în Consiliul de Administraţie (document)
04 Sep, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2409
Marime text
Ministerul Transporturilor şi expertul său în recrutare, SC Pluri Consultants România SRL, anunţă declanşarea procedurii de recrutare şi selecţie de candidaţi pentru nominalizarea în vederea numirii membrilor Consiliului de Administraţie la Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa. Procesul de recrutare şi selecţie are ca scop identificarea, recrutarea şi selectarea celor mai potriviţi patru candidaţi pentru ocuparea postului de membru în Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa.
Acest proces de recrutare şi selecţie se derulează în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr. 111/2016 şi HG nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, OG nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi a căilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparţinând domeniului public, precum şi desfăşurarea activităţilor de transport naval în porturi şi pe căile navigabile interioare, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele ale
Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal.
Candidaţii pe care firma doreşte să îi identifice în procesul de selecţie trebuie să îndeplinească mai multe cerinţe. Trebuie să aibă cetăţenia română sau cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul stabil în România. Să cunoască foarte bine limba română, cât şi o limbă de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană) la nivel minim - B2. Să fie absolvent al unor programe de studii superioare finalizate cu diplomă de licenţă. Să aibă cel puţin 8 ani vechime de muncă şi minimum 5 ani de experienţă în administrarea sau managementul unor entităţi, persoane juridice ce desfăşoară activităţi specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval.
De asemenea, trebuie să aibă cel puţin 5 ani experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar. Candidaţii nu trebuie să exercite concomitent mai mult de trei mandate de administrator sau membru al unui consiliu de supraveghere în societăţi sau întreprinderi publice.
Depunerea dosarelor se face până la data de 19 septembrie, la sediul Pluri Consultants România SRL, cu sediul în Bucureşti.
Acest proces de recrutare şi selecţie se derulează în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr. 111/2016 şi HG nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, OG nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi a căilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparţinând domeniului public, precum şi desfăşurarea activităţilor de transport naval în porturi şi pe căile navigabile interioare, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele ale
Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal.
Candidaţii pe care firma doreşte să îi identifice în procesul de selecţie trebuie să îndeplinească mai multe cerinţe. Trebuie să aibă cetăţenia română sau cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul stabil în România. Să cunoască foarte bine limba română, cât şi o limbă de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană) la nivel minim - B2. Să fie absolvent al unor programe de studii superioare finalizate cu diplomă de licenţă. Să aibă cel puţin 8 ani vechime de muncă şi minimum 5 ani de experienţă în administrarea sau managementul unor entităţi, persoane juridice ce desfăşoară activităţi specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval.
De asemenea, trebuie să aibă cel puţin 5 ani experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar. Candidaţii nu trebuie să exercite concomitent mai mult de trei mandate de administrator sau membru al unui consiliu de supraveghere în societăţi sau întreprinderi publice.
Depunerea dosarelor se face până la data de 19 septembrie, la sediul Pluri Consultants România SRL, cu sediul în Bucureşti.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- Smaranda Oncescu 04 Sep, 2018 07:57 Conditiile sunt minimale si nu respecta cerintele normelor de aplicare HG 722/206. AVIZ MT SI EXPERTULUI INDEPENDENT>