Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA obligată să reia procedura de atribuire a serviciilor de inspecții și intervenții subacvatice la nave
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA obligată să reia procedura de atribuire a serviciilor
16 Jun, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
1292
Marime text
- Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a adoptat o decizie referitor la licitația organizată de CNAPMC pentru servicii de inspecții și intervenții subacvatice la nave
- Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA trebuie să reia procedura de atribuire și să reevalueze oferta depusă de către Atlantis Mar Group SRL în termen de cel mult 15 zile de la data primirii prezentei decizii
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a adoptat decizia nr. 1155/C7/1113 la contestația nr. 287/10.05.2022, înregistrată de către Atlantis Mar Group SRL cu sediul în Constanța.
Contestația a fost depusă împotriva rezultatului procedurii și a raportului procedurii nr. 18434/04.05.2022, emise de către Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA în cadrul procedurii simplificate, organizată în vederea atribuirii contractului de achiziție publică, având ca obiect „Servicii de inspecții și intervenții subacvatice la nave”.
S-a solicitat admiterea contestației, anularea deciziei de respingere a ofertei sale ca inacceptabilă, a raportului procedurii și obligarea entității contractante la luarea măsurilor de remediere necesare, în sensul constatării ofertei sale ca fiind admisibilă și a reluării procesului de evaluare a ofertelor, cu luarea în considerare a admisibilității ofertei sale.
Procedura de soluționare în fața Consiliului s-a desfășurat în scris.
CNSC a admis contestația Atlantis Mar Group SRL în contradictoriu cu CNAPMC și a anulat procesul verbal nr. 3 din 06.04.2022 și toate actele subsecvente acestuia, inclusiv adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA trebuie să reia procedura de atribuire și să reevalueze oferta depusă de către Atlantis Mar Group SRL în termen de cel mult 15 zile de la data primirii prezentei decizii.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părți.
Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Transportul de agrement în stațiunile turistice din sudul litoralului contestat la CNSC. Se cere reevaluarea ofertelor!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii