Confort Urban închiriază un utilaj pentru 3 luni de zile cu prețul de 850 000 lei. Achiziția publică va avea loc pe 18 ianuarie anul viitor
Confort Urban închiriază un utilaj pentru 3 luni de zile cu prețul de 850 000 lei. Achiziția publică va avea
19 Dec, 2022 16:52
ZIUA de Constanta
2045
Marime text
Confort Urban SRL, societate aflată în subordinea Consiliului Local Municipal organizează o achiziție publică pentru un utilaj autorăspânditor de emulsie bituminoasă necesar pentru lucrările de acoperire cu strat de emulsie bituminoasă a stratului de uzură a drumurilor, în vederea aplicării covoarelor asfaltice din cadrul lucrărilor de inters public efectuate de Șantierul de Construcții și Reparații Drumuri, conform programului de întreținere al Municipiului Constanța, precum și pentru reducerea timpului de realizare a acestora.
Potrivit anunțului, durata contractului este de 3 luni de zile iar valoarea totală estimată fără TVA se ridică la 850.000 lei.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18.01.2023, ora 15.00 în SEAP.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Darea Daniel - Președinte și membru al Consiliului de administrație; Căliminte Horia- Marius membru al Cosiliului de administrație, Solomon Ioan - membru al Consiliului de administrație; Anghel Radu Liviu- membru al Consiliului de administrație; Roadideal Dana -Viza CFPP; Hira Stere- Director General / membru al Consiliului de administrație, Dascălu Lacrămioara – șef Compartimentul Devize/Contracte/ Presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare; Mogos Emy Maria- Tehnician Compartimentul Devize/Contracte/ membru comisie de evaluare; Bumbac George-Sef Serviciu Parcari/ membru comisie de evaluare; Gârliceanu Constantin- Inginer Compartiment Exploatare Auto / membru comisie de evaluare; Bobârnac Marian Daniel- Tehnician în cadrul Compartimentului Exploatare Auto/ membru comisie de evaluare; Mărgărit Brândușa Mădălina - Director economic/ rezervă, Președinte cu drept de vot al comisiei de evaluare; Drăghici Ana-Cristina – Ec. compartiment devize/ contracte /rezerva membru comisie de evaluare; Poteaca Lorena-Nicoleta – Ec.Compartimentul Aprovizionare/ rezervă membru comisie de evaluare, Ciobanu Luciana – Expert achiziții publice/ rezervă membru comisie de evaluare și Ciudin Paul- șef Serviciu Proiectare/ rezervă membru comisie de evaluare.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii