Confort Urban şi serviciul de plată parcare prin SMS, la „judecata“ Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
Confort Urban şi serviciul de plată parcare prin SMS, la „judecata“ Consiliului Naţional de Soluţionare
04 Dec, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
3999
Marime text
O licitaţie organizată de SC Confort Urban a fost contestată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC).
Contestaţia nr. 254/08.11.2018 a fost înregistrată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor cu nr. 46509/09.11.2018, fiind depusă de SC Piconet SRL, cu sediul în Timişoara, judeţul Timiş, privind procedura de licitaţie deschisă organizată de SC Confort Urban, cu sediul în Constanţa, în calitate de autoritate contractantă, pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect „Servicii privind plata parcării prin SMS”.
Contestatoarea a solicitat anularea rezultatului procedurii de atribuire comunicat prin adresa nr. 14094/30.10.2018 şi a tuturor actelor subsecvente, obligarea autorităţii contractante la declararea ca inadmisibilă a ofertei depuse de SC Avitech Co SRL, pentru neîndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. III.1.3.a) „servicii similare” din fişa de date şi art. 3.2 din caietul de sarcini, precum şi obligarea autorităţii contractante la reevaluarea ofertelor declarate admisibile, prin aplicarea corectă a prevederilor fişei de date şi a caietului de sarcini, şi la emiterea unei noi comunicări privind rezultatul procedurii, în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile în vigoare în materia achiziţiilor publice şi cu prevederile documentaţiei de atribuire.
La rândul său, SC Avitech CO SRL, cu sediul în Voluntari, judeţul Ilfov, a formulat cererea de intervenţie în interesul autorităţii contractante nr. 1667/19.11.2018, înregistrată la Consiliu cu nr. 48082/19.11.2018, prin care a solicitat admiterea cererii de intervenţie, respingerea contestaţiei formulate de SC Piconet SRL ca neîntemeiată şi menţinerea ca temeinică şi legală a deciziei autorităţii contractante de declarare câştigătoare a ofertei sale. Contestaţia şi cererea de intervenţie au fost soluţionate împreună.
Consiliul a adoptat în 28 noiembrie 2018 decizia nr. 3008 / C9 / 3310: „În temeiul art. 26 alin. (2) şi (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestaţia formulată de SC Piconet SRL, în contradictoriu cu SC Confort Urban SRL, şi anulează procesul-verbal nr. 11053/21.08.2018, raportul procedurii nr. 14055 din „29.11.2018, cât şi actele subsecvente acestora, inclusiv comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei SC Avitech CO SRL, în termen de 15 zile la primirea deciziei, în conformitate cu cele reţinute în motivare. Rezultatul procedurii va fi comunicat operatorilor economici implicaţi în termenul legal. În temeiul art. 26, alin. (6) din Legea nr. 101/2016, respinge ca nefondat capătul de cere de obligare a autorităţii contractante de constatare a inadmisibilităţii ofertei SC Avitech CO SRL pentru neîndeplinirea cerinţelor legate de experienţa similară deţinută. De asemenea, se constată lipsa de interes a contestatoarei în a ataca toate ofertele admisibile în condiţiile în care oferta sa s-a clasat pe locul al doilea. În conformitate cu art. 64 Cod procedura civilă, încuviinţează în principiu cererea de intervenţie formulată de SC Avitech CO SRL şi admite, în parte. Prezenta decizie este obligatorie pentru părţi. Împotriva ei se poate formula plângere, în termen de zece zile lucrătoare de la comunicare pentru părţile cauzei, respectiv de la data luării la cunoştinţă de către alte persoane vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016”.
Constantin Florian Andrei, directorul general al Confort Urban SRL, a precizat că nu a primit comunicarea oficială din partea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, dar că va da curs acesteia în termenul legal. Cât priveşte actualul contract privind „Servicii privind plata parcării prin SMS” , directorul Confort Urban a spus că acesta este în vigoare până la finalul anului. SC Piconet SRL este din Timişoara.
Potrivit societăţii Confort Urban SRL, în municipiul Constanţa au fost incluse în sistemul de taxare prin SMS următoarele parcări: parcarea Grand de pe bulevardul Ferdinand, parcarea Romtelecom de la Poşta Mare, parcarea de pe bulevardul Tomis, parcarea de la Sala Sporturilor, parcarea Beta de pe strada Ştefan cel Mare, parcarea de la Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân“ de pe aleea parcului Teatrului „Oleg Danovski“, parcarea de la Circa Financiară de pe strada Mircea, parcarea de la Piaţa Griviţei, parcarea de pe strada Ştefan Mihăileanu/strada Constantin Brătescu, parcarea de pe strada Jupiter, parcarea de la Policlinica cu Plată de pe strada Ştefan cel Mare, parcarea de la Piaţa Gorbaciov de pe strada Eliberării, parcarea din incinta pieţei Tomis 3.
Potrivit municipalităţii, plata parcării cu cardul bancar se realizează în trei paşi: introducerea numărului de înmatriculare, selectarea oraşului şi a duratei parcării; completarea datelor de facturare; introducerea datelor cardului. După realizarea tranzacţiei, şoferii primesc prin e-mail confirmarea plăţii şi factura aferentă acesteia. Orarul parcărilor publice cu plată din municipiul Constanţa este de luni până duminică, în intervalul orar 00.00 - 24.00.
Contestaţia nr. 254/08.11.2018 a fost înregistrată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor cu nr. 46509/09.11.2018, fiind depusă de SC Piconet SRL, cu sediul în Timişoara, judeţul Timiş, privind procedura de licitaţie deschisă organizată de SC Confort Urban, cu sediul în Constanţa, în calitate de autoritate contractantă, pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect „Servicii privind plata parcării prin SMS”.
Contestatoarea a solicitat anularea rezultatului procedurii de atribuire comunicat prin adresa nr. 14094/30.10.2018 şi a tuturor actelor subsecvente, obligarea autorităţii contractante la declararea ca inadmisibilă a ofertei depuse de SC Avitech Co SRL, pentru neîndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. III.1.3.a) „servicii similare” din fişa de date şi art. 3.2 din caietul de sarcini, precum şi obligarea autorităţii contractante la reevaluarea ofertelor declarate admisibile, prin aplicarea corectă a prevederilor fişei de date şi a caietului de sarcini, şi la emiterea unei noi comunicări privind rezultatul procedurii, în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile în vigoare în materia achiziţiilor publice şi cu prevederile documentaţiei de atribuire.
La rândul său, SC Avitech CO SRL, cu sediul în Voluntari, judeţul Ilfov, a formulat cererea de intervenţie în interesul autorităţii contractante nr. 1667/19.11.2018, înregistrată la Consiliu cu nr. 48082/19.11.2018, prin care a solicitat admiterea cererii de intervenţie, respingerea contestaţiei formulate de SC Piconet SRL ca neîntemeiată şi menţinerea ca temeinică şi legală a deciziei autorităţii contractante de declarare câştigătoare a ofertei sale. Contestaţia şi cererea de intervenţie au fost soluţionate împreună.
Consiliul a adoptat în 28 noiembrie 2018 decizia nr. 3008 / C9 / 3310: „În temeiul art. 26 alin. (2) şi (5) din Legea nr. 101/2016, pentru considerentele evocate în motivarea prezentei, admite, în parte, contestaţia formulată de SC Piconet SRL, în contradictoriu cu SC Confort Urban SRL, şi anulează procesul-verbal nr. 11053/21.08.2018, raportul procedurii nr. 14055 din „29.11.2018, cât şi actele subsecvente acestora, inclusiv comunicările privind rezultatul procedurii de atribuire. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei SC Avitech CO SRL, în termen de 15 zile la primirea deciziei, în conformitate cu cele reţinute în motivare. Rezultatul procedurii va fi comunicat operatorilor economici implicaţi în termenul legal. În temeiul art. 26, alin. (6) din Legea nr. 101/2016, respinge ca nefondat capătul de cere de obligare a autorităţii contractante de constatare a inadmisibilităţii ofertei SC Avitech CO SRL pentru neîndeplinirea cerinţelor legate de experienţa similară deţinută. De asemenea, se constată lipsa de interes a contestatoarei în a ataca toate ofertele admisibile în condiţiile în care oferta sa s-a clasat pe locul al doilea. În conformitate cu art. 64 Cod procedura civilă, încuviinţează în principiu cererea de intervenţie formulată de SC Avitech CO SRL şi admite, în parte. Prezenta decizie este obligatorie pentru părţi. Împotriva ei se poate formula plângere, în termen de zece zile lucrătoare de la comunicare pentru părţile cauzei, respectiv de la data luării la cunoştinţă de către alte persoane vătămate, în temeiul art. 29 din Legea nr. 101/2016”.
Constantin Florian Andrei, directorul general al Confort Urban SRL, a precizat că nu a primit comunicarea oficială din partea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, dar că va da curs acesteia în termenul legal. Cât priveşte actualul contract privind „Servicii privind plata parcării prin SMS” , directorul Confort Urban a spus că acesta este în vigoare până la finalul anului. SC Piconet SRL este din Timişoara.
Potrivit societăţii Confort Urban SRL, în municipiul Constanţa au fost incluse în sistemul de taxare prin SMS următoarele parcări: parcarea Grand de pe bulevardul Ferdinand, parcarea Romtelecom de la Poşta Mare, parcarea de pe bulevardul Tomis, parcarea de la Sala Sporturilor, parcarea Beta de pe strada Ştefan cel Mare, parcarea de la Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân“ de pe aleea parcului Teatrului „Oleg Danovski“, parcarea de la Circa Financiară de pe strada Mircea, parcarea de la Piaţa Griviţei, parcarea de pe strada Ştefan Mihăileanu/strada Constantin Brătescu, parcarea de pe strada Jupiter, parcarea de la Policlinica cu Plată de pe strada Ştefan cel Mare, parcarea de la Piaţa Gorbaciov de pe strada Eliberării, parcarea din incinta pieţei Tomis 3.
Cum poţi achita contravaloarea parcării cu cardul bancar
Plata parcării se realizează direct din aplicaţia TPARK sau accesând portalul TPARK, folosind orice card bancar. Cele cinci opţiuni de plată disponibile pentru Constanţa sunt: 1h: 2,44 de lei; 3h: 7,04 lei; 8h: 16,24 de lei; 7 zile: 90 de lei şi 30 de zile: 225 de lei. Valorile exprimate conţin TVA. Acestor sume li se aplică comisionul operatorului. Amenzile contravenţionale pentru cei care nu achită parcarea sunt cuprinse între 400 şi 800 de lei (pentru persoanele fizice), respectiv de la 500 la 1.000 de lei (pentru persoanele juridice).Potrivit municipalităţii, plata parcării cu cardul bancar se realizează în trei paşi: introducerea numărului de înmatriculare, selectarea oraşului şi a duratei parcării; completarea datelor de facturare; introducerea datelor cardului. După realizarea tranzacţiei, şoferii primesc prin e-mail confirmarea plăţii şi factura aferentă acesteia. Orarul parcărilor publice cu plată din municipiul Constanţa este de luni până duminică, în intervalul orar 00.00 - 24.00.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii