Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:23 27 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul de Administrație al CN APM Constanța a convocat Adunarea Generală a Acționarilor. Ce se află pe ordinea de zi

ro

26 Jan, 2025 17:00 509 Marime text
CN APM SA Constanța. Foto: ZIUA de Constanța
  • În cazul neîndeplinirii cvorumului necesar pentru prima convocare AGA, se reprogramează şedinţa în data de 25.02.2025, ora 11:00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Bucureşti
 
Consiliul de Administrație al Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța convoacă Adunarea Generală a Acționarilor companiei în ședință ordinară în data de 24 februarie 2025, ora 11, la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii de pe bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, București.
 
Ordinea de zi cuprinde două puncte:
  • Informare privind impactul impozitului pe construcții asupra bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025;
  • Mandatarea directorului general al societății pentru a îndeplini toate formalitățile cerute de lege pentru înregistrarea şi asigurarea opozabilităţii către terţe persoane a hotărârilor adoptate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul cu privire la îndeplinirea formalităţilor menţionate mai sus.
 
Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant, prin corespondenţă sau prin mijloace electronice, conform statutului companiei.
 
Începând cu data de 22.01.2025, toate materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi, precum şi regulile privind organizarea şi desfăşurarea adunării generale (care include procedura de vot prin reprezentant şi procedura care permite votul prin corespondenţă) vor fi disponibile la sediul Companiei din Incinta Port Constanţa, Gara Maritimă, şi pe website-ul Companiei. Acţionarii pot obţine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi.
 
Acţionarii Companiei, indiferent de participaţia deţinută în capitalul social, pot pune întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi. Acţionarii pot transmite astfel de întrebări şi prin e-mail cu semnătură încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică.
 
Acţionarii înscrişi în Registrul acţionarilor la data de referinţă 17.02.2025 pot participa la AGOA şi vota personal, prin reprezentant sau prin corespondenţă.
 
Acţionarii îşi pot exercita opţiunea prin transmiterea votului prin corespondenţă cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală, voturile prin corespondenţă fiind transmise la sediul CN APM.
 
În cazul neîndeplinirii cvorumului necesar pentru prima convocare AGA, se reprogramează şedinţa în data de 25.02.2025, ora 11:00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Bucureşti.

 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii