Consiliul Judeţean Constanţa cumpără pentru protocol 1.000 de pachete-cadou cu dulciuri pentru copii! (document)
Consiliul Judeţean Constanţa cumpără pentru protocol 1.000 de pachete-cadou cu dulciuri pentru copii! (document)
26 Nov, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
4290
Marime text



În invitaţia de participare se precizează că, ţinând cont de specificaţiile produselor, care trebuie să fie realizate doar din ingrediente naturale, valoarea estimată a unui pachet se ridică la 41,5 lei, valoarea totală a contractului fiind de 41.500 de lei, fără TVA. „Având în vedere apropierea sărbătorilor de iarnă, se impune achiziţionarea a 1.000 de pachete-cadou cu dulciuri pentru copii, necesare desfăşurării acţiunilor specifice de protocol. Oferta trebuie să includă prezentarea produselor pentru degustare la solicitarea Consiliului Judeţean Constanţa”, se precizează în invitaţia de participare.
Ofertele vor fi depuse la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, bulevardul Tomis nr. 51, judeţul Constanţa, în plic închis, însoţite de adresa de înaintare conform Formularului 1, în care se va preciza obiectul achiziţiei. Oferta va conţine o descriere a produselor ce vor fi furnizate, în vederea verificării conformităţii acestora cu specificaţiile tehnice solicitate. Oferta financiară va conţine Formularul de ofertă - Formular 2, cu preţul ofertei ce reprezintă valoarea totală a pachetelor, în lei fără TVA, şi centralizatorul de preţuri cu produsele ce vor fi furnizate în cadrul pachetului, conform specificaţiilor tehnice. Ambalarea şi transportul pachetelor vor fi incluse în preţul ofertei.
Potrivit anunţului, oferta declarată câştigătoare este cea cu preţul cel mai scăzut care îndeplineşte specificaţiile tehnice minime considerate obligatorii. Termenul-limită pentru primirea ofertelor este 29 noiembrie 2016, ora 10.00, iar data-limită de livrare a pachetelor este 12 decembrie 2016.
Orice informaţii suplimentare cu privire la accesarea documentaţiei publicate se pot obţine de la Serviciul Achiziţii, CJC, adresa de e-mail licitatii@cjc.ro. Operatorii economici interesaţi vor posta oferta de preţ totală în sistemul electronic SEAP, secţiunea Catalogul produse/servicii/lucrări. Pentru a publica oferta financiară, operatorii economici trebuie să fie înregistraţi şi să deţină certificat digital valid pentru acces în SEAP.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii