Consiliul Județean Constanța cumpără servicii de curățenie, întreținere și igienizare. Achiziția este estimată la 252.000 de euro
Consiliul Județean Constanța cumpără servicii de curățenie, întreținere și igienizare. Achiziția este
12 May, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
1120
Marime text
- Serviciile vor fi prestate pentru o suprafață totală de 7.932,70 mp/lună
- Suprafața estimată a fost determinată prin cumulul tuturor suprafetelor pentru care sunt necesare a se presta servicii de curățenie, întreținere și igienizare
- Contractul intră în vigoare de la data menționată în ordinul de începere, până la 31.12.2024, cu posibilitatea de prelungire de maxim 4 luni, prin act adițional, cu respectarea prevederilor legale
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.06.2024 15:00 pentru toate loturile în SEAP
Consiliul Județean Constanța cumpără servicii de curățenie, întreținere și igienizare spații proprii și administrate de instituție.
Valoarea estimată a achiziției este de 1.260.736 lei, adică aproximativ 252.000 euro.
Serviciile vor fi prestate după cum urmează: Lotul nr. 1 - Servicii zilnice și periodice – reprezintă serviciile de curățenie, întreținere și igienizare ce vor fi prestate zilnic și periodic pentru spațiileamplasate în următoarele locații: 1. Sediul Consiliului Județean Constanța - Bd.Tomis nr.51, Municipiul Constanța 2. Sediul Consiliului Județean Constanța - Aleea Magnoliei nr.2, Bl.L4, Municipiul Constanța 3. Centrul de Excelență în Turism și Servicii Tomis - Str.Nicolae Titulescu nr.32, Municipiul Constanța, 4. Imobil - Strada Viilor nr.1, Constanța 5. Pavilion Expozițional - Bd.Mamaia nr.331 A, Municipiul Constanța.
Serviciile vor fi prestate pentru o suprafață totală de 7.932,70 mp/lună.
Suprafața estimată a fost determinată prin cumulul tuturor suprafetelor pentru care sunt necesare a se presta servicii de curățenie, întreținere și igienizare.
Lotul nr. 2 – Servicii ocazionale - reprezintă serviciile de curățenie, întreținere și igienizare ce vor fi prestate cu ocazia organizării de evenimente în spațiile imobilului Pavilion Expozițional. Numărul de ore de prestare a serviciilor pentru o lună este de 480 ore/lună,1920 ore pentru o perioada de 4 luni (până la 31.12.2024), numărul de ore de prestare aferente celor 4 luni ale anului 2025 este de 1920 ore.
Cantitatea estimată se referă la prestarea serviciilor de curatenie reprezentate de numărul orelor de prestare pentru lotul nr.2, în vederea desfășurării evenimentelor.
Contractul intră în vigoare de la data menționată în ordinul de începere, până la 31.12.2024, cu posibilitatea de prelungire de maxim 4 luni, prin act adițional, cu respectarea prevederilor legale.
Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul Autorității Contractante sunt: Lupu Mihai, Gima Stelian; Enciu Petre; Monea Gabriel; Geafar Nesrin; Beca Luminița;Țuțui Emilia Georgeta; Georgescu Elena; Hagea Cristian Adi;Petre Costel Marius; Martin Oana Aurora; Voitinovici Diana Roxana;Bîrcă Alexandru Gabriel; Rădulescu Simona Elena; Gheorghiu Cristian; Blacioti Georgeta; Ion Constantin; Bănică Marian; Caterinici Monica Cristina; Căluţ Ciprian Lucian;Cîrciu Veronica;Istrate Gabriela; Bucur Gheorghe; Orozan Florentina Lăcrămioara; Cenușe Carmen Magdalena; Morariu Raluca Florentina; Voicu Silvia; Pedestru Carmen Luminița Adriana; Răgălie Dănuț;Ionescu Adrian Victor, Labeș Raluca Andreea, Sponte Adrian Doru, Caciuc Nicoleta; Alcea Livia Laurenția și consilierii judeţeni: Abdurefi Semiran, Barață Bogdan Dumitru, Bercaru Nicoleta, Bereș Adrian Petre, Bucovală Enache, Caprinciu Stelică, Chiriac Ștefan Cristian, Ciobănel Marius Costel, Ciobanu Cristina- Elena, Ciobanu Cosmin, Constantinescu Dana Mariana, Dia Ionel, Dima Alexandru Cristian, Donțu Gheorghe, Drăgan Leonard, Dumitrescu Carmen, Epure Petre, Filipescu Răzvan, Gheorghe Veronica- Adriana, Grăniceru Alexandru, Guteanu Stere, Ilie Cătălin Costel, Lazăr Gilda-Valentina, Nedelcu Edward Ilyus, Palaz Claudiu-Iorga, Petre Marius Liviu, Popa Liviu, Rizea Vasile, Roșca Cristian Gelu, Senopol Virgil Cristian, Tănase Leonard Florin, Topolov Geanina-Ionela, Țapliuc Florentin-Adrian și Zahariuc Cristian-Florin.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.06.2024 15:00 pentru toate loturile în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Două companii împart contractul de curățenie și întreținere a sediilor și spațiilor administrate de Consiliul Județean Constanța pentru următorii 2 ani!(DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii