Consiliul Județean Constanța organizează concurs pentru conducerea executivă a DGASPC. Până când se pot depune dosarele?
Consiliul Județean Constanța organizează concurs pentru conducerea executivă a DGASPC. Până când se pot
10 Mar, 2024 11:19
ZIUA de Constanta
5511
Marime text
Președintele CJC, Mihai Lupu a aprobat prin dispoziţia nr. 305 constituirea Comisiei de concurs şi a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor pentru ocuparea prin recrutare a funcției publice de conducere vacante de Director General al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța a cărui probă scrisă a fost stabilită în data de 29.03.2024, ora 10.00.
Proba de interviu – se susţine de regulă, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise. Data, ora şi locul susţinerii probei interviului se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă.
Dosarele de înscriere la concursul de recrutare se depun în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv de la data de 28.02.2024 și până la data de 18.03.2024, inclusiv, de luni până joi orele 8,00 -16,30 și vineri orele 8,00 -14,00 la sediul Consiliului Județean Constanța, din B-dul Tomis nr.51, la cam. 255, Serviciul Resurse Umane, Salarizare.
Comisia de concurs este formată din:
Preşedinte: Nesrin Geafar, Secretar General al Judeţului;
Membru: Oana Aurora Martin, Director Executiv, Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Invățământ;
Membru: Monica Cristina Caterinici, Director Executiv, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate;
Membru: Elena Tudor, Director General, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru:Reprezentant ANFP.
Membrii supleanți comisia de concurs:
Preşedinte supleant: Elena Georgescu, Director General, Direcția Generală de Proiecte;
Membru supleant: Raluca Andreea Labeș, Șef Serviciu, Serviciul Administrație Publică, Relații Internaționale, Arhivă
și ONG-uri, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică;
Membru supleant: Georgeta Blacioti, Șef Serviciu, Serviciul Financiar Contabilitate, Direcția Generală Economico- Financiară;
Membru: Alina Tarcevschi, Șef Serviciu, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru:Reprezentant ANFP.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarea componență:
Preşedinte: Luminița Beca, Director General, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică;
Membru: Costel Marius Petre, Director General Adjunct, Direcția Generală de Proiecte;
Membru: Diana Roxana Voitinovici, Director General Adjunct, Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului
Membru: Simona Oproiu, Șef Serviciu, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru: Reprezentant ANFP.
Membrii supleanți comisia de soluționare contestații:
Președinte: Alexandru Gabriel Bîrcă, Arhitect Șef, Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului;
Membru: Adrian Doru Sponte, Șef Serviciu, Serviciul Control;
Membru: Constantin Ion, Șef Serviciu, Serviciul Dezvoltare și Coordonare, Direcția de Dezvoltare Județeană și
Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Invățământ;
Membru: Nicoleta Curelaru, Șef Serviciu, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru: Reprezentant ANFP
Membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat despre orice conflict de interese/situaţie de incompatibilitate constatată în calitatea desemnată.
Secretarul comisiei de concurs şi al comisiei de soluţionare a contestaţiilor este Alcea Livia Laurenția, Șef Serviciu al Serviciului Resurse Umane, Salarizare, Direcţia Generală Economico-Financiară. Secretar supleant al comisiei de concurs şi al comisiei de soluţionare a contestaţiilor a fost desemnată Miroiu Daniela, Inspector, clasa I, grad profesional Superior, din cadrul Serviciului Resurse Umane, Salarizare,
Direcţia Generală Economico-Financiară.
Concursul se desfășoară în 3 etape succesive, după cum urmează:
- selectarea dosarelor de înscriere;
- proba scrisă;
- interviul.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Proba de interviu – se susţine de regulă, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise. Data, ora şi locul susţinerii probei interviului se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă.
Dosarele de înscriere la concursul de recrutare se depun în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv de la data de 28.02.2024 și până la data de 18.03.2024, inclusiv, de luni până joi orele 8,00 -16,30 și vineri orele 8,00 -14,00 la sediul Consiliului Județean Constanța, din B-dul Tomis nr.51, la cam. 255, Serviciul Resurse Umane, Salarizare.
Comisia de concurs este formată din:
Preşedinte: Nesrin Geafar, Secretar General al Judeţului;
Membru: Oana Aurora Martin, Director Executiv, Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Invățământ;
Membru: Monica Cristina Caterinici, Director Executiv, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate;
Membru: Elena Tudor, Director General, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru:Reprezentant ANFP.
Membrii supleanți comisia de concurs:
Preşedinte supleant: Elena Georgescu, Director General, Direcția Generală de Proiecte;
Membru supleant: Raluca Andreea Labeș, Șef Serviciu, Serviciul Administrație Publică, Relații Internaționale, Arhivă
și ONG-uri, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică;
Membru supleant: Georgeta Blacioti, Șef Serviciu, Serviciul Financiar Contabilitate, Direcția Generală Economico- Financiară;
Membru: Alina Tarcevschi, Șef Serviciu, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru:Reprezentant ANFP.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarea componență:
Preşedinte: Luminița Beca, Director General, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică;
Membru: Costel Marius Petre, Director General Adjunct, Direcția Generală de Proiecte;
Membru: Diana Roxana Voitinovici, Director General Adjunct, Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului
Membru: Simona Oproiu, Șef Serviciu, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru: Reprezentant ANFP.
Membrii supleanți comisia de soluționare contestații:
Președinte: Alexandru Gabriel Bîrcă, Arhitect Șef, Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului;
Membru: Adrian Doru Sponte, Șef Serviciu, Serviciul Control;
Membru: Constantin Ion, Șef Serviciu, Serviciul Dezvoltare și Coordonare, Direcția de Dezvoltare Județeană și
Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Invățământ;
Membru: Nicoleta Curelaru, Șef Serviciu, Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție;
Membru: Reprezentant ANFP
Membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat despre orice conflict de interese/situaţie de incompatibilitate constatată în calitatea desemnată.
Secretarul comisiei de concurs şi al comisiei de soluţionare a contestaţiilor este Alcea Livia Laurenția, Șef Serviciu al Serviciului Resurse Umane, Salarizare, Direcţia Generală Economico-Financiară. Secretar supleant al comisiei de concurs şi al comisiei de soluţionare a contestaţiilor a fost desemnată Miroiu Daniela, Inspector, clasa I, grad profesional Superior, din cadrul Serviciului Resurse Umane, Salarizare,
Direcţia Generală Economico-Financiară.
Concursul se desfășoară în 3 etape succesive, după cum urmează:
- selectarea dosarelor de înscriere;
- proba scrisă;
- interviul.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Tags: Mihai Lupu
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii