Constanța Aplicația de programare online pentru eliberarea actelor de identitate, modificată
Constanța: Aplicația de programare online pentru eliberarea actelor de identitate, modificată
03 Jul, 2023 14:33
ZIUA de Constanta
1130
Marime text
Ca urmare a solicitărilor constănțenilor și a problemelor semnalate de aceștia, Direcția Locală de Evidență Persoane (DLEP) a schimbat aplicația de programare online pentru eliberarea actelor de identitate/înscrierea vizei de reședință.
Potrivit unui comunicat al Primăriei Constanța, accesarea aplicației se face prin site-ul Primăriei Constanța sau direct din pagina DLEP - http://www.primaria-constanta.ro/dlep/acasa, apăsând butonul „Programare Online Evidența Persoanelor“. Noua aplicație prezintă în prima pagină toate informațiile de care are nevoie o persoană pentru a obține o programare pentru preschimbarea/eliberarea actului de identitate.
Pasul 2 constă în consultarea calendarului și programarea efectivă. Trebuie menționat că noua aplicație distribuie automat solicitările pe ghișee nemaifiind nevoie ca aplicantul să selecteze un birou anume, iar datele pentru programare se deblochează automat în funcție de gradul de ocupare la 5 zile față de ziua în care se face programarea.
După efectuarea programării, în funcție de motivul cererii de eliberare a actului de identitate, solicitanții vor primi un email în care li se vor spune care sunt documentele prevăzute de legislație cu care trebuie să se prezinte.
Proiect de legeSe modifică legea! Nu mai mult de 10 persoane, la o singură adresă. Ce excepții sunt incluse?
Potrivit unui comunicat al Primăriei Constanța, accesarea aplicației se face prin site-ul Primăriei Constanța sau direct din pagina DLEP - http://www.primaria-constanta.ro/dlep/acasa, apăsând butonul „Programare Online Evidența Persoanelor“. Noua aplicație prezintă în prima pagină toate informațiile de care are nevoie o persoană pentru a obține o programare pentru preschimbarea/eliberarea actului de identitate.
Pasul 2 constă în consultarea calendarului și programarea efectivă. Trebuie menționat că noua aplicație distribuie automat solicitările pe ghișee nemaifiind nevoie ca aplicantul să selecteze un birou anume, iar datele pentru programare se deblochează automat în funcție de gradul de ocupare la 5 zile față de ziua în care se face programarea.
După efectuarea programării, în funcție de motivul cererii de eliberare a actului de identitate, solicitanții vor primi un email în care li se vor spune care sunt documentele prevăzute de legislație cu care trebuie să se prezinte.
Citește și:„IMPORTANT: Dacă nu puteți ajunge în data programării, aveți posibilitatea să o anulați singuri, accesând link-ul din mail-ul primit. Vă rugăm să uzitați de această facilitate pentru că este posibil să ocupați locul altor persoane care ar avea nevoie urgentă“ - au mai precizat reprezentanții Primăriei Constanța
Proiect de legeSe modifică legea! Nu mai mult de 10 persoane, la o singură adresă. Ce excepții sunt incluse?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii