Constanţa. Primăria pregăteşte licitaţia pentru serviciul de pază, transport valori şi monitorizare sisteme de alarmare şi intervenţie rapidă
Constanţa. Primăria pregăteşte licitaţia pentru serviciul de pază, transport valori şi monitorizare sisteme
20 Feb, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2272
Marime text
Municipalitatea consultă piaţa în legătură cu achiziţia serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă cu agenţi înarmaţi, precum şi eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese. Obiectul consultării îl constituie determinarea valorii estimate a serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă.
Primăria vrea ca transportul şi paza valorilor
să se realizeze în fiecare zi lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la casieria centrală a achizitorului şi, ulterior, la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
Locaţiile instituţiei, de unde se vor colecta valorile, sunt următoarele: City Park Mall, Serviciul Stare Civilă, Serviciul Administrare Cimitire, Parcarea Verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa. În momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei, dar şi suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă trebuie să se realizeze cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe şi spray-uri iritant lacrimogene.
Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locaţii: sediul din str. Amzacea nr. 13, casierie, sediul din bd. Tomis nr. 51; Arhiva din str. Plevnei nr. 4; casierie sediu City Park Mall, Serviciul Administrare Cimitire, Arhiva din bd. 1 Mai; Arhiva din str. Gh. Lazăr nr. 5A şi Serviciul Stare Civilă.
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul de monitorizare sisteme antiefracţie şi
intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt: să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din minimum doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază,
mijloace de protecţie individuală (veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie; să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării sediului într-o altă locaţie; să asigure monitorizarea permanentă şi mentenanţa periodică a sistemului
de securitate antiefracţie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul prestatorului.
Prin mentenanţă periodică se înţelege:
- examinarea aspectului exterior şi interior al
tuturor componentelor;
- verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor;
- verificarea individuală a fiecărui detector, buton etc.;
- asigurarea intervenţiilor tehnice pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese;
- intervenţia promptă în momentul declanşării butonului de panică (timpul de intervenţie este de maximum şapte minute);
- despăgubirea beneficiarului în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenţie menţionat;
- intervenţia rapidă şi în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea şi stoparea unor evenimente care ar putea produce distrugeri şi pagube sau chiar să afecteze integritatea fizică ori să pună în pericol viaţa persoanelor aflate în obiectivele menţionate.
Prestatorul trebuie să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanţa şi să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor.
Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi a metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului; trebuie să asigure intervenţiile tehnice în vederea eliminării disfuncţionalităţilor
echipamentelor, inclusiv cu schimbare de piese;
are obligaţia se deplaseze în vederea constatării defecţiunii în maximum două ore de la sesizarea problemei apărute; înlocuirea pieselor se va face în baza unui raport întocmit de prestator şi aprobat de beneficiar.
Primăria vrea ca transportul şi paza valorilor
să se realizeze în fiecare zi lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la casieria centrală a achizitorului şi, ulterior, la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
Locaţiile instituţiei, de unde se vor colecta valorile, sunt următoarele: City Park Mall, Serviciul Stare Civilă, Serviciul Administrare Cimitire, Parcarea Verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa. În momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei, dar şi suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă trebuie să se realizeze cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe şi spray-uri iritant lacrimogene.
Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locaţii: sediul din str. Amzacea nr. 13, casierie, sediul din bd. Tomis nr. 51; Arhiva din str. Plevnei nr. 4; casierie sediu City Park Mall, Serviciul Administrare Cimitire, Arhiva din bd. 1 Mai; Arhiva din str. Gh. Lazăr nr. 5A şi Serviciul Stare Civilă.
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul de monitorizare sisteme antiefracţie şi
intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt: să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din minimum doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază,
mijloace de protecţie individuală (veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie; să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării sediului într-o altă locaţie; să asigure monitorizarea permanentă şi mentenanţa periodică a sistemului
de securitate antiefracţie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul prestatorului.
Prin mentenanţă periodică se înţelege:
- examinarea aspectului exterior şi interior al
tuturor componentelor;
- verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor;
- verificarea individuală a fiecărui detector, buton etc.;
- asigurarea intervenţiilor tehnice pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese;
- intervenţia promptă în momentul declanşării butonului de panică (timpul de intervenţie este de maximum şapte minute);
- despăgubirea beneficiarului în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenţie menţionat;
- intervenţia rapidă şi în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea şi stoparea unor evenimente care ar putea produce distrugeri şi pagube sau chiar să afecteze integritatea fizică ori să pună în pericol viaţa persoanelor aflate în obiectivele menţionate.
Prestatorul trebuie să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanţa şi să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor.
Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi a metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului; trebuie să asigure intervenţiile tehnice în vederea eliminării disfuncţionalităţilor
echipamentelor, inclusiv cu schimbare de piese;
are obligaţia se deplaseze în vederea constatării defecţiunii în maximum două ore de la sesizarea problemei apărute; înlocuirea pieselor se va face în baza unui raport întocmit de prestator şi aprobat de beneficiar.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii