Constanța RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență
Constanța: RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență
15 Jun, 2021 11:58
ZIUA de Constanta
1570
Marime text
- Pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate, în cadrul Comandamentului au fost constituite zeci de echipe de intervenţie, dotate cu utilajele necesare care vor asigura permanenţa în toată această perioadă la nivelul localităților deservite, din întreaga arie de operare.
Vântul va avea intensificări cu viteze în general de 55...65 km/h şi vor fi vijelii. și cantități de apă ce vor depăși 25...35 l/mp, și pe spații mici 50...60 l/mp, cu averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului cu viteze de 55-65 km/h și vor fi vijelii. Prin urmare, RAJA SA a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, în perioada 15 iunie 2021, ora 10.00 – 17 iunie 2021, ora 08.00.
Pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate, în cadrul Comandamentului au fost constituite zeci de echipe de intervenţie, dotate cu utilajele necesare (wome, vidanje și pompe de mare putere), care vor asigura permanenţa în toată această perioadă la nivelul localităților deservite, din întreaga arie de operare.
Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt).
„În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua de furnizare a energiei electrice”, menționează RAJA Constanța.
Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii