Contract consistent de la Consiliul Judeţean Constanţa pentru cine va face curăţenie şi va întreţine sediile
Contract consistent de la Consiliul Judeţean Constanţa pentru cine va face curăţenie şi va întreţine
16 Jun, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3026
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa cumpără servicii de curăţenie şi întreţinere a spaţiilor care aparţin sediilor administraţiei judeţene. Este vorba despre: sediul CJC de pe bulevardul Tomis nr. 51, cel de pe strada Mircea cel Bătrân nr. 106, cel de pe aleea Magnoliei nr. 2, bl. L4, Centrul de Excelenţă în Turism şi Servicii „Tomis“, de pe strada Nicolae Titulescu nr. 32, şi Pavilionul Expoziţional de pe bulevardul Mamaia nr. 331A.
Conform anunţului postat pe site-ul instituţiei, contractul se va încheia pentru o perioada de trei luni, cu posibilitatea de prelungire cu o lună pentru cele cinci sedii, comasate în două loturi:
- lotul 1, care înglobează primele trei sedii, are o suprafaţă de curăţat şi întreţinut de 5.413,70 de metri pătraţi;
- lotul II are o suprafaţă de 8.512 mp, fiind vorba despre Pavilionul Expoziţional.
Cantitatea estimată de prestare a serviciilor este de 800 de ore lucrătoare. Valoarea estimată a contractului este de 132.000 de lei fără TVA, respectiv: lotul 1 - 119.000 de lei fără TVA şi lotul 2 - 13.000 de lei fără TVA. Achiziţia este una directă, iar sursa de finanţare este bugetul Consiliului Judeţean Constanţa.
Operatorii economici pot depune oferte pentru unul sau pentru ambele loturi. Se solicită prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Teritorial din care să rezulte că obiectul contractului are corespondent în codul CAEN din certificatul constatator şi să ateste faptul că ofertantul aparţine categoriei profesionale impuse de îndeplinirea contractului. Totodată, se solicită experienţă similară în domeniul contractului şi, pentru fiecare lot, se solicită ofertanţilor demonstrarea capacităţii privind execuţia a cel puţin un contract similar de servicii prestate în ultimii trei ani, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar, care să confirme experienţa similară aşa cum a fost solicitată, respectiv din care să rezulte: denumire client/autoritate, valoarea contractului, perioada de derulare a contractului, însoţită de certificat de bună execuţie.
Pentru cele două loturi, ofertantul are obligaţia de a face dovada deţinerii unui minim de echipamente: aspiratoare profesionale, echipament pentru spălarea mochetelor, echipament profesional pentru spălare, curăţare gresie, faianţă, mozaic, dar şi a personalului specializat.
Totodată, ofertantul trebuie să prezinte constituirea unei garanţii de bună execuţie de 5% din valoarea contractului fără TVA, conform prevederilor art. 39 şi ale art. 40 din H.G. nr. 395/2016. Oferta declarată câştigătoare va fi cea care va avea preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor minime solicitate prin caietul de sarcini.
Termenul-limită de depunere a ofertelor este 16.06.2017. Neprezentarea tuturor elementelor/documentelor solicitate în oferta financiară va conduce la declararea ofertei ca fiind neconformă. Autoritatea contractantă va achiziţiona serviciile de mai sus respectând prevederile art. 43 din H.G. 395/2016. Ofertele depuse după termenul-limită se consideră întârziate şi vor fi respinse. Ofertantul desemnat câştigător va posta oferta în SEAP, în condiţiile în care deţine cont. În cazul în care ofertantul selectat nu va îndeplini condiţiile de participare, va fi selectat/contractat operatorul economic situat pe următorul loc, în baza criteriului de adjudecare.
În clarificările ataşate anunţului, se precizează că serviciile de curăţenie în spaţiile Pavilionului Expoziţional Constanţa se vor presta pe bază de comandă, conform solicitării autorităţii contractante, în funcţie de evenimentele care se vor desfăşura în această locaţie. Situaţia de plata lunară se întocmeşte în funcţie de tariful lei/oră şi de numărul de ore prestate.
Vă reamintim că, în anii trecuţi, societatea Herarconi SRL, cu sediul în Constanţa, s-a ocupat de curăţenia şi întreţinerea sediilor Consiliului Judeţean. SC Herarconi SRL, firmă care se ocupă de „activităţi generale de curăţenie a clădirilor“, are un capital social subscris de 100.200 de lei, integral vărsat, compus din 20 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 5.010 lei. Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, asociat unic şi administrator în afacerea Herarconi SRL este Carmen Jitaru, soţia fostului pesedist Ion Jitaru, aceasta fiind singura societate în care ea figurează în prezent. Carmen Jitaru a preluat afacerea în august 2011, în urma decesului soţului său, Ion Jitaru, cel care a înfiinţat firma în 1998.
Herarconi este cunoscută ca una dintre firmele cu lipici la bani publici, de-a lungul timpului aceasta derulând numeroase contracte cu autorităţile constănţene, precum Primăria Constanţa, Consiliul Judeţean Constanţa, RAEDPP sau SPITVBL.
Conform anunţului postat pe site-ul instituţiei, contractul se va încheia pentru o perioada de trei luni, cu posibilitatea de prelungire cu o lună pentru cele cinci sedii, comasate în două loturi:
- lotul 1, care înglobează primele trei sedii, are o suprafaţă de curăţat şi întreţinut de 5.413,70 de metri pătraţi;
- lotul II are o suprafaţă de 8.512 mp, fiind vorba despre Pavilionul Expoziţional.
Cantitatea estimată de prestare a serviciilor este de 800 de ore lucrătoare. Valoarea estimată a contractului este de 132.000 de lei fără TVA, respectiv: lotul 1 - 119.000 de lei fără TVA şi lotul 2 - 13.000 de lei fără TVA. Achiziţia este una directă, iar sursa de finanţare este bugetul Consiliului Judeţean Constanţa.
Operatorii economici pot depune oferte pentru unul sau pentru ambele loturi. Se solicită prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Teritorial din care să rezulte că obiectul contractului are corespondent în codul CAEN din certificatul constatator şi să ateste faptul că ofertantul aparţine categoriei profesionale impuse de îndeplinirea contractului. Totodată, se solicită experienţă similară în domeniul contractului şi, pentru fiecare lot, se solicită ofertanţilor demonstrarea capacităţii privind execuţia a cel puţin un contract similar de servicii prestate în ultimii trei ani, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar, care să confirme experienţa similară aşa cum a fost solicitată, respectiv din care să rezulte: denumire client/autoritate, valoarea contractului, perioada de derulare a contractului, însoţită de certificat de bună execuţie.
Pentru cele două loturi, ofertantul are obligaţia de a face dovada deţinerii unui minim de echipamente: aspiratoare profesionale, echipament pentru spălarea mochetelor, echipament profesional pentru spălare, curăţare gresie, faianţă, mozaic, dar şi a personalului specializat.
Totodată, ofertantul trebuie să prezinte constituirea unei garanţii de bună execuţie de 5% din valoarea contractului fără TVA, conform prevederilor art. 39 şi ale art. 40 din H.G. nr. 395/2016. Oferta declarată câştigătoare va fi cea care va avea preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor minime solicitate prin caietul de sarcini.
Termenul-limită de depunere a ofertelor este 16.06.2017. Neprezentarea tuturor elementelor/documentelor solicitate în oferta financiară va conduce la declararea ofertei ca fiind neconformă. Autoritatea contractantă va achiziţiona serviciile de mai sus respectând prevederile art. 43 din H.G. 395/2016. Ofertele depuse după termenul-limită se consideră întârziate şi vor fi respinse. Ofertantul desemnat câştigător va posta oferta în SEAP, în condiţiile în care deţine cont. În cazul în care ofertantul selectat nu va îndeplini condiţiile de participare, va fi selectat/contractat operatorul economic situat pe următorul loc, în baza criteriului de adjudecare.
În clarificările ataşate anunţului, se precizează că serviciile de curăţenie în spaţiile Pavilionului Expoziţional Constanţa se vor presta pe bază de comandă, conform solicitării autorităţii contractante, în funcţie de evenimentele care se vor desfăşura în această locaţie. Situaţia de plata lunară se întocmeşte în funcţie de tariful lei/oră şi de numărul de ore prestate.
Vă reamintim că, în anii trecuţi, societatea Herarconi SRL, cu sediul în Constanţa, s-a ocupat de curăţenia şi întreţinerea sediilor Consiliului Judeţean. SC Herarconi SRL, firmă care se ocupă de „activităţi generale de curăţenie a clădirilor“, are un capital social subscris de 100.200 de lei, integral vărsat, compus din 20 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 5.010 lei. Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, asociat unic şi administrator în afacerea Herarconi SRL este Carmen Jitaru, soţia fostului pesedist Ion Jitaru, aceasta fiind singura societate în care ea figurează în prezent. Carmen Jitaru a preluat afacerea în august 2011, în urma decesului soţului său, Ion Jitaru, cel care a înfiinţat firma în 1998.
Herarconi este cunoscută ca una dintre firmele cu lipici la bani publici, de-a lungul timpului aceasta derulând numeroase contracte cu autorităţile constănţene, precum Primăria Constanţa, Consiliul Judeţean Constanţa, RAEDPP sau SPITVBL.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii