Contract de peste 3 milioane de lei CN APM Constanța caută un supervizor pentru urmărirea lucrărilor din cadrul proiectului „Modernizarea infrastructurii portuare“ (document)
Contract de peste 3 milioane de lei: CN APM Constanța caută un supervizor pentru urmărirea lucrărilor din cadrul
31 May, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2517
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța (CN APMC) caută o firmă care va presta servicii de consultantă și supervizare a execuției lucrărilor pentru obiectivul „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța“. Valoarea estimată a contractului este de 3.408.956 de lei. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 9.07.2019, ora 15:00. Acestea urmează să fie deschise în aceeași zi. Cuantumul garanției de participare este de 34.000 lei, iar cuantumul garanției de bună execuție reprezintă 5% din valoarea contractului, fără TVA.
Consultantul va oferi servicii de supervizare a proiectării și execuției lucrărilor, atât pe durata perioadei de proiectare și a perioadei de execuție a lucrărilor, cât și pe durata perioadei de garanție a lucrărilor, pentru realizarea obiectivului „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației in Portul Constanța“. De asemenea, consultantul va îndeplini rolul de supervizor conform prevederilor condițiilor contractului de proiectare și execuție lucrări nr. 44631/07.11.2018 aferent proiectului „Modernizarea infrastructurii portuare prin creșterea adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța“, încheiat in conformitate cu condițiile generale și specifice pentru contractele de proiectare și execuție lucrări, aprobat prin HG din ianuarie 2018. Mai mult, supervizorul va asigura supravegherea și verificarea lucrărilor executate și a activităților îndeplinite de către antreprenor, în scopul certificării conformității calitative și cantitative a acestora cu contractul, documentația de execuție și reglementările tehnice și legislative românești în vigoare.
Operatorii economici care depun oferta trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara rezidentă, din care să reiasă că sunt legal constituiți, că nu se afla în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că au capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului de achiziție publică/sectorială. De asemenea, ofertantul va face dovada prestării în ultimii 5 ani de servicii de supervizare/consultanță în domeniul infrastructurii portuare la nivelul unui contract sau mai multor contracte, în care valoarea serviciilor să fi fost de minimum 2.000.000 lei; din lista serviciilor prezentate, cel puțin un proiect/contract să fi conținut servicii de supervizare/consultanță pentru execuția de lucrări de dragaj și pentru execuția de lucrări de construcție/amenajare/reabilitare/consolidare cheiuri/diguri maritime duse la bun sfârșit. Mai mult, ofertantul va face dovada că dispune de o navă echipată cu sistem de măsurători hidrografice (inclusiv soft specializat) conform standardelor hidrografice internaționale.
Lucrări de dragaj al bazinelor și șenalelor din Portul Constanța
Proiectul de investiție „Modernizarea infrastructurii portuare prin asigurarea creșterii adâncimilor șenalelor și bazinelor și a siguranței navigației în Portul Constanța” prevede lucrări de dragaj pentru aducerea la cota proiectată a bazinelor și șenalelor din Portul Constanța, adâncirea bazinului Portului de Lucru și a șenalului de acces către acesta din Portul Constanța Sud. În Portul de Lucru se va realiza adâncirea bazinului de la 7 la 9 metri.
Proiectul include și lucrări de protecție a cheiurilor din Portul de Lucru, precum și achiziția unui sistem hidrografic, respectiv o navă hidrograf. Primele lucrări de dragaj se desfășoară în danele 31-39 și sunt în principal lucrări pe derocări. Pentru aducerea la cota proiectată în bazinele danelor 31-39 acționează două remorchere, două șalande și o dragă BHD. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Axa Prioritară 1 - Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a transportului cu metroul Obiectivul Specific 1.3 - Creșterea gradului de utilizare a căilor navigabile și a porturilor situate pe rețeaua TEN-T centrală.
Contractul este semnat de CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, în calitate de beneficiar, și de Asocierea SC Consal Trade SRL - Impresa di Costruzioni Ing E Mantovani SPA, în calitate de antreprenor. Valoarea contractului este de 139.317.822,44 de lei (fără TVA). Durata contractului este de 20 de luni. CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a făcut eforturi pentru a accesa fonduri nerambursabile și a implementa acest proiect în scopul asigurării condițiilor de navigație în siguranță pe șenalele de acces, bazinele de manevră și bazinele danelor din Portul Constanța.
Responsabili de atribuirea licitației
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, responsabile de atribuirea contractului, sunt: Daniela Șerban - director general, administrator, Bogdan Pascu - director general adjunct, Maria Mergiu - director economic , Pepi Tănase Iulian - șef Serviciu Juridic și Contencios, Ifimov Otilia - șef Departament Achiziții Publice, Sângeorzan Mihaela - șef Birou Proiecte Europene, Crina Adina Popescu - Biroul Proiecte Europe, Gămălan Nicoleta Adina - șef Birou Control Financiar Preventiv, Stoicescu Cristian Marius - Departamentul Achiziții Publice, Patrichi Teodor - director Direcția Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcția Tehnică, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcția Comercială, Kiss Laszlo Eduard - șef Sucursala Energetică Port Constanța, Daniel Niculescu - șef Sucursala de Servicii Port Constanța, Banias Emil Sorin - șef Sucursala Nave Tehnice Port Constanța, Moldoveanu Antoniela - inginer, Bola Laura Valentina - inginer, Tivilichi Nicolae Dan - administrator, Murgeanu Gabriela - administrator, Naftali Daniel-Adrian - administrator, Petrașcu Elena - administrator, Burlacu Mircea - administrator, Batrînca Ghiorghe - administrator.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Citește și:
CN APM Constanța Au început lucrările de dragaj în cadrul proiectului de investiție ”Modernizarea infrastructurii portuare”
O firmă din Italia, în graţiile CN APM Constanţa SA. Italienii se vor ocupa de dragarea porturilor maritime (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii