Contract de peste 700.000 de lei Cine va mătura şi va igieniza spaţiile deţinute de RAEDPP Constanţa (document)
Contract de peste 700.000 de lei: Cine va mătura şi va igieniza spaţiile deţinute de RAEDPP Constanţa (document)
23 Aug, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
3981
Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public şi Privat (RAEDPP) Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei licitaţii pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă a clădirilor, a platourilor pieţelor, a aleilor pietonale din parcurile de distracţii“, în valoare estimată de 707.990,4 lei fără TVA (158.185,4 euro).
Potrivit anunţului de participare nr. 169252/20.08.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, serviciile de curăţenie şi întreţinere curentă vor fi prestate în municipiul Constanţa la următoarele obiective:
Piaţa Brotăcei, Piaţa Tomis Nord, Piaţa Tic-Tac, Piaţa Tomis III, Piaţa I.L. Caragiale, Bazar Eliberării, Piaţa Griviţei, Piaţa Pescăruş, Piaţa Unirii, sediul Direcţiei Pieţe, Târguri şi Oboare,
sediul RAEDPP, sediul arhivei RAEDPP, Campusul Social Henri Coandă, Parcul de distracţii „Ţara piticilor“ din Parcul Tăbăcărie, pistă rolleri, skateri, biciclişti „Gravity Park“ din Parcul Tăbăcărie, Parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ şi terenul de sport de pe bulevardul I.C. Brătianu/strada Cumpenei, Parcul de distracţii „Ţara Piticilor“ şi terenul de sport de pe aleea Nalbei. Suprafaţa totală a spaţiilor este de 30.967,74 de metri pătraţi.
Contractul va fi prestat pe o perioadă de 12 luni începând de la data atribuirii. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 26 septembrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise la 21 octombrie, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 14.000 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu Cristian Tănase - preşedintele Consiliului de Administraţie (CA), Sorin Lucian Ionescu - membru CA, Dan Liviu Bleau - membru CA, Georgiana Puşcasu - membru CA, Iulia Madalina Motăţăianu - director general, Lăcrămioara Carmen Bobe - director Direcţia Economică, Caterina Diamandescu - director Direcţia Juridică, Ion Ciobanu - director Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, Laurenţiu Florin Enceanu - şef Serviciul Administrativ, Viorel Negru - şef Biroul Tehnic, Tatiana Bangal - şef Biroul Achiziţii Publice, Iuliana Dobrin - şef Serviciul Financiar-Contabil, Cristina Casian - şef Biroul Contabilitate, Mircea Preoteasa - funcţionar administrativ.Condiţii pentru ofertanţi
Ofertanţii trebuie să facă dovada unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii trei ani (2013, 2014, 2015) de minimum 1.415.000 de lei. De asemenea, ofertantul va face dovada că a prestat în ultimii trei ani, calculaţi până la data-limită de depunere a ofertelor, servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 707.000 de lei fără TVA. Personalul de execuţie strict necesar asigurării curăţeniei şi întreţinerii zilnice pe care ofertantul are obligaţia de a-l asigura permanent şi obligatoriu pe întreaga perioadă de derulare a contractului va fi format din cel puţin 22 de persoane.Societatea Herarconi SRL, desemnată câştigătoare ani la rând
Reamintim că, anii trecuţi, câştigătorul contractului a fost societatea Herarconi SRL. Aceasta a fost înregistrată în anul 1998 şi are sediul social în municipiul Constanţa, strada Vârful cu Dor. Firma, care se ocupă de „activităţi generale de curăţenie a clădirilor“, are un capital social subscris de 100.200 de lei, integral vărsat, compus din 20 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 5.010 lei. Aşa cum reiese din datele Registrului Comerţului, asociat unic şi administrator în afacerea Herarconi SRL este Carmen Jitaru, soţia fostului pesedist Ion Jitaru, aceasta fiind singura societate în care ea figurează în prezent. Carmen Jitaru a preluat afacerea în august 2011, în urma decesului soţului său, Ion Jitaru, cel care a înfiinţat firma în 1998. Herarconi este cunoscută ca una dintre firmele cu lipici la bani publici, de-a lungul timpului aceasta derulând numeroase contracte cu autorităţile constănţene, precum Primăria Constanţa, Consiliul Judeţean Constanţa sau SPITVBL.În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citeşte şi
-
Continuă „tradiţia” şi la final de an! Herarconi SRL, o nouă colaborare cu Primăria Constanţa (document)
-
Contract încredințat în Ajunul Crăciunului Cine va face curățenie pe banii municipalității
-
Herarconi SRL are „lipici“ la contracte cu municipalitatea Cine va imprima şi multiplica documentele Primăriei Constanţa?
-
Herarconi SRL asigură curățenia RAEDPP Constanța (document)
-
Încă un contract bănos pentru Herarconi SRL Şi în următorii doi ani va mătura sediile CJC şi Pavilionul Expoziţional (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii