Contractul de achiziție pentru elaborarea strategiei de marketing a destinației, semnat de OMD Mamaia – Constanța
Contractul de achiziție pentru elaborarea strategiei de marketing a destinației, semnat de OMD Mamaia – ConstanțaOrganizația a semnat contractul de achiziții pentru serviciile de realizare a strategiei cu firma BrandBerry din Brașov.
Implementarea strategiei de dezvoltare și marketing turistic are rolul de a duce la îmbunătățirea serviciilor oferite, a imaginii destinației și la extinderea sezonului turistic:
Reprezentanții Organizației de Management al destinației Mamaia – Constanța spun că acest pas reprezintă o obligație asumată în dosarul de avizare la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, al OMD-ului local:“Realitatea ultimilor ani ne-a arătat că destinația Mamaia – Constanta are nevoie de o abordare nouă, una îndrăzneață și în pas cu vremurile pe care le traversează turismul mondial. Aceasta direcție poate fi identificată numai printr-o consultare deschisă a operatorilor din turism, autorităților, dar mai ales a turiștilor care vin an de an să viziteze Constanța”, a precizat Calin Ile, expert turism BrandBerry.
Destinația Mamaia – Constanța este una dintre cele mai cunoscute din Romania și tocmai acest aspect transformă proiectul de realizare a strategiei de marketing într-o mare provocare:“Am încredere în profesionalismul noului partener contractual, așteptăm cu nerăbdare întâlnirile cu toți factorii interesați din destinația Mamaia-Constanta și bineînțeles, interpretarea datelor. Este evident faptul că avem nevoie de o strategie de marketing turistic, iar procedura de achiziție a urmat toți pașii legali. La baza selecției a stat criteriul prețului cel mai mic, combinat cu portofoliul și profesionalismul firmei”, a adăugat George Măndilă, președinte al Organizatiei de Management al Destinației Mamaia-Constanta.
Elaborarea strategiei va începe la 1 noiembrie, iar finalizarea ei ar trebui să aibă loc în luna martie a anului viitor, având o durată de aplicare de 6 ani, din 2024 și până în 2029 inclusiv.“Avem încredere că experiența noastră ne va conduce pe drumul cel bun în găsirea unei soluții care să ofere unitate în comunicarea destinației Mamaia- Constanta, dar care să respecte în același timp specificul particular al obiectivelor turistice din destinație”, este de părere Romulus Oprică, sociolog.
Totodată, reprezentanții companiei BrandBerry au precizat că elaborarea strategiei va deține un calendar de activități, care va include mai multe etape: analiza informațiilor disponibile public despre destinație, o serie de cercetări cantitative de măsurare a percepției și așteptărilor stakeholderilor (autorități, operatori din industria ospitalității și turiști), identificarea unor exemple de bune practici din destinații similare, interviuri și focus-grupuri de calibrare a strategiei.
Citește și:
Organizația de Management al Destinației Mamaia–Constanța„Nu suntem nici pro, nici contra suspendării PUZ Mamaia!”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp