Contractul de salubrizare a staţiilor CF pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa, scos la licitaţie (document)
Contractul de salubrizare a staţiilor CF pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa, scos la licitaţie (document)
06 Feb, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
1665
Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunţă organizarea şi desfăşurarea unei licitaţii pentru atribuirea contractului „Salubrizare staţii CF pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa (5 loturi)“, în valoare estimată de 1.066.671,14 lei.
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 20.02.2019, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi, la aceeaşi oră. Valoarea garanţiei de participare este de 2.974,92 de lei pentru Lotul 1, 3.810,14 lei pentru lotul 2, 662,60 de lei pentru lotul 3, 1.571,87 lei pentru lotul 4 şi 1.647,15 lei pentru lotul 5.
SRCF Constanţa deţine 18 obiective reprezentând staţii CF (aferente judeţelor Constanţa, Tulcea, Ialomiţa şi Călăraşi), cu trafic intens de călători în perioada sezonului estival sau în extrasezon, precum şi un sediu administrativ al Sucursalei RCF Constanţa. Serviciul ce urmează a fi achiziţionat presupune: asigurarea activităţii de salubrizare în sălile de aşteptare, vestibulurile şi holurile de acces în staţie, în holurile caselor de bilete, în spaţiile în care îşi desfăşoară activitatea personalul de exploatare, peroane, spaţii dintre liniile căii ferate, spaţiile verzi din incinta staţiilor, pasaje subterane, trotuare, şi suprafeţele de acces din staţie spre oraş, WC-uri, rampe de gunoi etc, pentru o perioada de 12 luni. Durata contractului va putea fi prelungită din motive neimputabile părţilor contractante, valoarea estimată pentru o eventuală prelungire fiind de 216.328,86 de lei.
Persoanele din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Maer Dorin Ioan - director, Anton Radu - şef Revizorat SC, Mega Joiţa - director adjunct, Tiron Gabriela - şef Serviciu PDFC-Economic, Ciobanu Alina - şef Serviciu BAI-Economic, Tudor Constantin Dumitru - şef Divizie Comercială, Nicolae Cătălina - şef Serviciu EUC - Divizia Comercială, Dobre Alina - economist, Serviciul EUC - Divizia Comercială, Pătrău Daneci Denisa - şef Birou Facturare, Divizia Comercială, Nica Veronica - şef birou Asigurare Utilităţi, Draghici Alina - economist Biroul Facturare, Răceanu Camelia - şef Oficiu Juridic, Butoi Marcel - şef Birou Avizare documentaţii, reprezentare, Oficiul Juridic, Nacu Camelia - Oficiul Juridic, Popescu Adriana Laurenţia - Oficiul Juridic, Tuzluchi Iulia - Oficiul Juridic, Poşircă Daniela - Oficiul Juridic, Magnea Maria - şef Serviciu Achiziţii Publice, Toader Daniel-Marius - expert Achiziţii, Serviciul Achiziţii Publice, Bascoveanu Mariana - Serviciul Achiziţii Publice, Dăscălescu Roxana-Georgiana - Serviciul Achiziţii Publice, Stanciu Florina Olimpia - Serviciul Achiziţii Publice.
Societăţile ofertante vor demonstra experienţa similară, prezentând lista principalelor servicii realizate într-o perioadă care acoperă cel mult ultimii trei ani, din care să reiasă prestarea de servicii similare în valoare individuală/cumulată de minimum 297.492 de lei fără TVA pentru lotul 1, 381.014 lei fără TVA pentru lotul 2, 66.260 de lei fără TVA pentru lotul 3, 157.187 de lei fără TVA pentru lotul 4, 164.715 de lei fără TVA pentru lotul 5, dintr-unul sau mai multe contracte (pentru fiecare lot în parte). Ultimii 3 ani se calculează până la data-limită de depunere a ofertelor stabilită iniţial (prin anunţul de participare simplificat), chiar dacă ulterior iniţierii procedurii entitatea contractantă va decala această dată.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 20.02.2019, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi, la aceeaşi oră. Valoarea garanţiei de participare este de 2.974,92 de lei pentru Lotul 1, 3.810,14 lei pentru lotul 2, 662,60 de lei pentru lotul 3, 1.571,87 lei pentru lotul 4 şi 1.647,15 lei pentru lotul 5.
SRCF Constanţa deţine 18 obiective reprezentând staţii CF (aferente judeţelor Constanţa, Tulcea, Ialomiţa şi Călăraşi), cu trafic intens de călători în perioada sezonului estival sau în extrasezon, precum şi un sediu administrativ al Sucursalei RCF Constanţa. Serviciul ce urmează a fi achiziţionat presupune: asigurarea activităţii de salubrizare în sălile de aşteptare, vestibulurile şi holurile de acces în staţie, în holurile caselor de bilete, în spaţiile în care îşi desfăşoară activitatea personalul de exploatare, peroane, spaţii dintre liniile căii ferate, spaţiile verzi din incinta staţiilor, pasaje subterane, trotuare, şi suprafeţele de acces din staţie spre oraş, WC-uri, rampe de gunoi etc, pentru o perioada de 12 luni. Durata contractului va putea fi prelungită din motive neimputabile părţilor contractante, valoarea estimată pentru o eventuală prelungire fiind de 216.328,86 de lei.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Maer Dorin Ioan - director, Anton Radu - şef Revizorat SC, Mega Joiţa - director adjunct, Tiron Gabriela - şef Serviciu PDFC-Economic, Ciobanu Alina - şef Serviciu BAI-Economic, Tudor Constantin Dumitru - şef Divizie Comercială, Nicolae Cătălina - şef Serviciu EUC - Divizia Comercială, Dobre Alina - economist, Serviciul EUC - Divizia Comercială, Pătrău Daneci Denisa - şef Birou Facturare, Divizia Comercială, Nica Veronica - şef birou Asigurare Utilităţi, Draghici Alina - economist Biroul Facturare, Răceanu Camelia - şef Oficiu Juridic, Butoi Marcel - şef Birou Avizare documentaţii, reprezentare, Oficiul Juridic, Nacu Camelia - Oficiul Juridic, Popescu Adriana Laurenţia - Oficiul Juridic, Tuzluchi Iulia - Oficiul Juridic, Poşircă Daniela - Oficiul Juridic, Magnea Maria - şef Serviciu Achiziţii Publice, Toader Daniel-Marius - expert Achiziţii, Serviciul Achiziţii Publice, Bascoveanu Mariana - Serviciul Achiziţii Publice, Dăscălescu Roxana-Georgiana - Serviciul Achiziţii Publice, Stanciu Florina Olimpia - Serviciul Achiziţii Publice.
Condiţii pentru ofertanţi
Societăţile ofertante vor demonstra experienţa similară, prezentând lista principalelor servicii realizate într-o perioadă care acoperă cel mult ultimii trei ani, din care să reiasă prestarea de servicii similare în valoare individuală/cumulată de minimum 297.492 de lei fără TVA pentru lotul 1, 381.014 lei fără TVA pentru lotul 2, 66.260 de lei fără TVA pentru lotul 3, 157.187 de lei fără TVA pentru lotul 4, 164.715 de lei fără TVA pentru lotul 5, dintr-unul sau mai multe contracte (pentru fiecare lot în parte). Ultimii 3 ani se calculează până la data-limită de depunere a ofertelor stabilită iniţial (prin anunţul de participare simplificat), chiar dacă ulterior iniţierii procedurii entitatea contractantă va decala această dată.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii