Contractul „Lucrări de întreţinere a drumurilor naţionale“, în valoare estimată de peste 34 de milioane de lei, scos la licitaţie de către DRDP Constanţa (document)
Contractul „Lucrări de întreţinere a drumurilor naţionale“, în valoare estimată de peste 34 de milioane
31 Mar, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2765
Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA - Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Lucrări de întreţinere a drumurilor naţionale. Tratamente bituminoase la rece“, în valoare estimată cuprinsă între 3.475.105,08 şi 34.751.050,73 de lei.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3.05.2018, ora 16.00. Ofertele depuse vor fi deschise pe data de 30.08.2018, ora 18.00. Autoritatea contractantă solicită garanţie de participare eliberată în numele ofertantului, care va fi emisă de o societate bancară/societate de asigurări care nu se află în situaţii speciale privind autorizarea ori supravegherea, în condiţiile legii, respectiv: lot 1 - SDN Constanţa - 26.141 de lei, fără TVA, lot 2 - SDN Călăraşi - 9.963 de lei fără TVA, lot 3 - SDN Slobozia - 13.772 de lei fără TVA, lot 4 - SDN Tulcea - 22.341 de lei fără TVA.
Potrivit anunţului de participare, autoritatea contractantă va achiziţiona un acord-cadru pentru „Tratamente bituminoase la rece, pentru o perioadă de trei ani, lot 1 SDN Constanţa, lot 2 SDN Călăraşi, lot 3 SDN Slobozia, lot 4 SDN Tulcea - din subordinea DRDP Constanţa“. Locul principal de executare a lucrărilor este DRDP Constanţa, iar durata contractului va fi de trei ani. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este următoarea: lotul 1 - SDN Constanţa - 5.228.280 de lei fără TVA; lotul 2 - SDN Călăraşi - 1.992.555,6 lei fără TVA; lotul 3 - SDN Slobozia - 2.754.335,36 de lei fără TVA, lotul 4 - SDN Tulcea - 4.468.243 de lei fără TVA. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 24 de luni.
Ofertantul trebuie să demonstreze ca a executat şi dus la bun sfârşit în ultimii cinci ani lucrări similare, respectiv lucrări de infrastructură rutieră şi/sau lucrări de întreţinere periodică şi/sau lucrări de reparaţii capitale şi/sau lucrări de modernizare a infrastructurii rutiere de interes local, judeţean sau naţional comparabile cu cele care fac obiectul prezentei achiziţii, în valoare cumulată de cel puţin: lot 1 - SDN Constanţa - 2.600.000 de lei fără TVA, lot 2 - SDN Călăraşi - 996.000 de lei fără TVA, lot 3 - SDN Slobozia - 1.400.000 de lei fără TVA, lot 4 - SDN Tulcea - 2.230 de lei fără TVA.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conținutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Dima Marin - director general regional, ec. David Roxana - director economic, ing. Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare, ing. Marcu Nicolae - şef Departament Investiţii, ing. Rădulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă, ing. Mocanu Paul Nicolae - şef Serviciul Mentenanţă şi Plan, ing. Lută Argentina - Serviciul Mentenanţă şi Plan, consilier juridic Tudor Andreea Liliana - şef Departament Achiziţii, ing. Chirica Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii, ec. Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii, ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii, ec. Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziţii, tehnician Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziţii, ec. Balbae Oana-Despina - şef Serviciul Contracte, consilier juridic Tisa Adrian Dorin - şef Departament Juridic, consilier juridic Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare, ec. Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate, ec. Resit Emre - şef Serviciul Financiar-Salarizare, ec. Șatrapele Doina - şef Compartiment CFP.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3.05.2018, ora 16.00. Ofertele depuse vor fi deschise pe data de 30.08.2018, ora 18.00. Autoritatea contractantă solicită garanţie de participare eliberată în numele ofertantului, care va fi emisă de o societate bancară/societate de asigurări care nu se află în situaţii speciale privind autorizarea ori supravegherea, în condiţiile legii, respectiv: lot 1 - SDN Constanţa - 26.141 de lei, fără TVA, lot 2 - SDN Călăraşi - 9.963 de lei fără TVA, lot 3 - SDN Slobozia - 13.772 de lei fără TVA, lot 4 - SDN Tulcea - 22.341 de lei fără TVA.
Potrivit anunţului de participare, autoritatea contractantă va achiziţiona un acord-cadru pentru „Tratamente bituminoase la rece, pentru o perioadă de trei ani, lot 1 SDN Constanţa, lot 2 SDN Călăraşi, lot 3 SDN Slobozia, lot 4 SDN Tulcea - din subordinea DRDP Constanţa“. Locul principal de executare a lucrărilor este DRDP Constanţa, iar durata contractului va fi de trei ani. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este următoarea: lotul 1 - SDN Constanţa - 5.228.280 de lei fără TVA; lotul 2 - SDN Călăraşi - 1.992.555,6 lei fără TVA; lotul 3 - SDN Slobozia - 2.754.335,36 de lei fără TVA, lotul 4 - SDN Tulcea - 4.468.243 de lei fără TVA. Perioada de garanţie a lucrărilor este de 24 de luni.
Ofertantul trebuie să demonstreze ca a executat şi dus la bun sfârşit în ultimii cinci ani lucrări similare, respectiv lucrări de infrastructură rutieră şi/sau lucrări de întreţinere periodică şi/sau lucrări de reparaţii capitale şi/sau lucrări de modernizare a infrastructurii rutiere de interes local, judeţean sau naţional comparabile cu cele care fac obiectul prezentei achiziţii, în valoare cumulată de cel puţin: lot 1 - SDN Constanţa - 2.600.000 de lei fără TVA, lot 2 - SDN Călăraşi - 996.000 de lei fără TVA, lot 3 - SDN Slobozia - 1.400.000 de lei fără TVA, lot 4 - SDN Tulcea - 2.230 de lei fără TVA.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conținutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ing. Dima Marin - director general regional, ec. David Roxana - director economic, ing. Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare, ing. Marcu Nicolae - şef Departament Investiţii, ing. Rădulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă, ing. Mocanu Paul Nicolae - şef Serviciul Mentenanţă şi Plan, ing. Lută Argentina - Serviciul Mentenanţă şi Plan, consilier juridic Tudor Andreea Liliana - şef Departament Achiziţii, ing. Chirica Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii, ec. Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii, ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii, ec. Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziţii, tehnician Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziţii, ec. Balbae Oana-Despina - şef Serviciul Contracte, consilier juridic Tisa Adrian Dorin - şef Departament Juridic, consilier juridic Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare, ec. Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate, ec. Resit Emre - şef Serviciul Financiar-Salarizare, ec. Șatrapele Doina - şef Compartiment CFP.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii