Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:54 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contractul pentru paza şi monitorizarea sediilor AJOFM Constanţa, scos la licitaţie. Ce valoare are (document)

ro

21 Feb, 2018 00:00 2612 Marime text
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de pază umană, monitorizare şi intervenţie, service şi mentenanţă la sistemele de alarmare“, în valoare estimată fără TVA de 25.600 de lei.
 
Contractul constă în prestarea serviciilor de pază şi ordine, de monitorizare şi intervenţie, desfăşurate în conformitate cu prevederile Legii 333/2003 şi HG 301/2012, cu personal atestat şi specializat în domeniul pazei, al service-ului şi al mentenanţei la sistemele de alarmare.

Serviciile vor fi prestate pentru o perioadă de zece luni, respectiv de la 1.03.2018 până la 31.12.2018. Serviciile de pază şi ordine sunt solicitate pentru obiectivul din Constanţa, strada Lacului nr. 14, respectiv servicii de pază umană pe timp de zi, la interior, cu un post de pază, după următorul program: luni-joi - 8.00 - 15.30; vineri - 8.00 - 12.00. În mod excepţional, zilele libere date prin hotărâre de Guvern se vor recupera odată cu zilele de recuperare ale AJOFM Constanţa. La acestea se adaugă servicii de monitorizare şi intervenţie pentru obiectivele din Constanţa, strada Lacului nr. 14; Mangalia, şoseaua Constanţei nr. 27; Medgidia, strada Republicii nr. 34; şi Năvodari, strada Albinelor 10, bloc A2B, parter.
 

Date din caietul de sarcini

 
Serviciile de monitorizare şi intervenţie vor fi permanente, 24 de ore din 24, pentru toate cele patru locaţii, inclusiv sărbătorile legale. Serviciile de mentenanţă şi service alarmare proprii AJOFM (pentru cele patru locaţii) trebuie să fie asigurate pe toată perioada contractului. Furnizorul serviciilor se obligă să presteze serviciul de pază şi protecţie a obiectivelor date în supraveghere, conform planului de paza aprobat; să interzică pătrunderea persoanelor neautorizate în perimetrul stabilit spre a fi supravegheat; să intervină prompt pentru înlăturarea actelor sau faptelor care ar determina tulburări sau dezordine în cadrul obiectivului, care ar pune în pericol bunurile şi persoanele în perimetrele aflate în supraveghere; să reţină şi să predea organelor de poliţie făptuitorii prinşi în flagrant şi să conserve probele care atesta fapta.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Operatorul economic trebuie să fie autorizat în baza Legii 333/2003 şi a HG 301/2012, având valabilitate la data depunerii ofertei şi pe toată perioada de derulare a contractului de prestări servicii. Prestatorul are obligaţia de a lua măsurile corespunzătoare în vederea prevenirii riscurilor profesionale, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii personalului propriu, informarea şi instruirea acestuia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, eliminarea factorilor de risc şi a accidentelor, în conformitate cu dispoziţiile Legii 319/2006.
 
Prestatorul răspunde de păstrarea confidenţialităţii serviciilor prestate sau a datelor încredinţate de beneficiar. De asemenea, operatorul economic va deţine licenţă de funcţionare emisă de IGPR, conform prevederilor Legii 333/2003. Dispeceratul prestatorului trebuie să fie avizat de MAI-IGPR, în conformitate cu prevederile Legii 333/2003. Acesta va deţine o poliţă de asigurare pentru serviciile de monitorizare şi intervenţie, încheiată cu o societate de asigurare, astfel încât să poată despăgubi autoritatea contractantă în cazul eventualelor prejudicii produse. Nu în ultimul rând, ofertanţii vor deţine un punct de lucru în Constanţa.
 
Ofertele de participare au putut fi depuse până pe 20 februarie. Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul de participare la această licitaţie.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii