Contractul pentru servicii de reparare şi întreţinere a vehiculelor şi a autosanitarelor din dotare, scos la licitaţie de SAJ Constanţa (document)
Contractul pentru servicii de reparare şi întreţinere a vehiculelor şi a autosanitarelor din dotare, scos la
07 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2011
Marime text
Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa intenţionează să organizeze o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Servicii de reparare şi întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe pentru autosanitare“.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este cuprinsă între 13.051.253,39 de lei şi 18.244.793,71 de lei. Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni.
Ofertele pot fi depuse până pe data de 9.11.2017, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 29.11.2017, ora 18.00. Garanţia de participare va fi in cuantum de 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent, adică: lotul I - 17.470,37 de lei, lotul II - 22.761,68 de lei, lotul III- 13.806,8 lei, lotul IV - 6.816,25 de lei, lotul V - 3.954,72 de lei şi lotul VI - 518,63 de lei.
Lotul 1 are ca obiect servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Mercedes-Benz, lotul 2 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Volkswagen, lotul 3 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Citroen, lotul 4 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Fiat, lotul 5 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Ford, lotul 6 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Dacia.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este cuprinsă între 13.051.253,39 de lei şi 18.244.793,71 de lei. Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni.
Ofertele pot fi depuse până pe data de 9.11.2017, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 29.11.2017, ora 18.00. Garanţia de participare va fi in cuantum de 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent, adică: lotul I - 17.470,37 de lei, lotul II - 22.761,68 de lei, lotul III- 13.806,8 lei, lotul IV - 6.816,25 de lei, lotul V - 3.954,72 de lei şi lotul VI - 518,63 de lei.
Lotul 1 are ca obiect servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Mercedes-Benz, lotul 2 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Volkswagen, lotul 3 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Citroen, lotul 4 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Fiat, lotul 5 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Ford, lotul 6 - servicii de reparaţie şi de întreţinere a autosanitarelor marca Dacia.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoane cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: dr. Bădescu Laurenţiu - manager general, ec. Monica Elena Iacob - director economic, dr. Ionuţ Cealera - director medical, ing. Alexandru Emanuel Dorcea - director tehnic, Marian Şarpe - inginer, as. Adrian Pisică - asistent şef, ec. Nicoleta Gula - economist, ec. Laura Neagu, ec. Cătălina Carmen Dinu, ec. Oana Roberta Fântâneanu - economist, Elena Roman - economist.În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii