Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:09 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contractul privind executarea reparaţiilor la şalupa „Topaz“, scos la licitaţie de ARSVOM (document)

ro

29 May, 2019 00:00 2638 Marime text
Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare (ARSVOM) bagă în reparaţii şalupa „Topaz“. Astfel, ARSVOM va organiza o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Servicii de reparaţii la şalupa Topaz“, în valoare estimată de 300.000 de lei.
 
Contractul constă în prestarea serviciilor de reparaţii cu andocare, inspecţie ax propulsor water jet Bb/Tb, fără extragere, lucrări de doc, lucrări diverse în vedea prezentării şalupei SAR „Topaz“ la inspecţia anuală ANR-IT, conform cerinţelor caietului de sarcini. Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 1.07.2019, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi.
 
Operatorul economic ce depune oferta trebuie să fie autorizat pentru desfăşurarea activităţii ce face obiectul achiziţiei. De asemenea, ofertantul va prezenta informaţii privind principalele servicii similare prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani. Prestările de servicii de reparare a navelor nominalizate trebuie să dovedească faptul că prin intermediul unui/unor contract/contracte au fost prestate servicii de reparaţii nave a căror valoare cumulată este de cel puţin 300.000 lei, fără TVA. Durata contractului este de maximum 70 de zile de la data intrării în vigoare.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: director general Creţu Iulian, Anghel Carmen Nina - şef serviciu economic, Cheşpi Vagdet - serviciul economic, Pisică Cozmin - şef serviciu tehnic-investiţii, Stănescu Laura - şef birou achiziţii publice, Dan Emilian George - serviciul tehnic-investiţii, Grigorie Ana Maria - serviciul tehnic-investiţii, Costin Crenguţa Monica Andalena, Stoica Cornelia Mioara - serviciul economic, Şerban Simona Mihaela - serviciul economic.
 

Date din contract

 
Prestatorul va asigura serviciile la standardele şi sau performanţele prezentate în propunerea tehnică. De asemenea, prestatorul se obligă să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamaţii şi acţiuni în justiţie ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate etc.) legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziţionate şi
daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea caietului de sarcini întocmit de către achizitor.
 
Toate taxele către ANR - Inspectoratul Tehnic, Căpitănia Zonală şi autorităţile portuare vor fi suportate de prestator, care va emite o comandă înainte de începerea reparaţiilor către ANR - Inspectoratul Tehnic. Toate piesele de schimb si materialele vor fi procurate de prestator şi vor fi evidenţiate în oferta de preţ şi vor fi însoţite de certificate de calitate/conformitate/garanţie şi fişe tehnice de la producător traduse în limba română, respectiv manuale (instrucţiuni) operare traduse în limba română, după caz.
 
În situaţia în care lucrările se execută în afara Portului Constanţa, prestatorul va suporta cheltuielile pentru: transportul şalupei din dana de acostare la locul de andocare şi retur, manevrele de intrare/ieşire doc; transportul zilnic al echipajului din oraşul Constanţa la locul de reparaţie şi retur (echipajul şalupei „Topaz“ este format din 4 persoane); se va asigura transportul personalului de specialitate al ARSVOM, reprezentanţi ai serviciului tehnic, maximum 2 persoane, pentru verificarea şi urmărirea lucrărilor ori de câte ori este necesar. Actele şalupei SAR „Topaz” sunt expirate. Deplasarea acesteia pe apă poate fi realizată cu derogare de la ANR-ITC, obţinută de prestator.
 

În cazul constatării necesităţii de înlocuire a unor piese, echipamente ce nu mai pot fi reparate şi nu au fost ofertate, se va plăti contravaloarea conform ofertei de preţ date prin negociere. În acest sens, se va întocmi act de defectaţie semnat de către reparator şi reprezentanţii şalupei, acceptat de autoritatea contractantă. Suma totală de plată va fi fără preţul ofertat pentru verificare şi reparare, întocmindu-se un act adiţional. Prezentarea pe faze de operaţiuni la ANR şi beneficiar va fi efectuată de către prestator.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii