Crucial Systems & Services SRL a semnat cu Autoritatea Navală Română. Iată ce servicii oferă! (document)
Crucial Systems & Services SRL a semnat cu Autoritatea Navală Română. Iată ce servicii oferă! (document)
11 Nov, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2771
Marime text
Contractul „Reînnoire suport şi suplimentare licenţe Sistem de management al documentelor“ a fost atribuit de către Autoritatea Navală Română societăţii Crucial Systems & Services SRL. Valoarea acestuia este de 239.200 de lei.
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de licenţe şi subscripţii pentru platformele software şi echipamentele din sistemul de management al documentelor şi ultimele pachete de actualizare (release-uri/patch-uri) ale sistemului.
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Alexandru Mezei - director general, Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală, Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale, Costel Grigore Liviu - director Direcţia Personal Navigant, Călintaru Cristina - director Direcţia Economică, Elena Şincan - şef Serviciu Admr. Aprov. Rep. SSM, Raluca Alina Muşat - şef Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Nuţu Felicia - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Bugete Tarife, Gabriela-Andreea Vasilescu Naiden - şef Birou Juridic şi Contencios, Corin Crăciunescu - Biroul Juridic şi Contencios, Gilda-Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate, Steluţa Mircea - Serviciu Adm. Aprov. Rep. SSM, Raluca Adriana Ilie – Serviciul Adm. Aprov. Rep. SSM, Ion Văduva – Serviciul Adm. Aprov. Rep. SSM, Alexandra Chiriac - Biroul Juridic şi Contencios, Tatiana-Silvia Artenie – Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Aura Glodeanu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de licenţe şi subscripţii pentru platformele software şi echipamentele din sistemul de management al documentelor şi ultimele pachete de actualizare (release-uri/patch-uri) ale sistemului.
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Alexandru Mezei - director general, Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii Siguranţă şi Securitate Navală, Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale, Costel Grigore Liviu - director Direcţia Personal Navigant, Călintaru Cristina - director Direcţia Economică, Elena Şincan - şef Serviciu Admr. Aprov. Rep. SSM, Raluca Alina Muşat - şef Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Nuţu Felicia - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Bugete Tarife, Gabriela-Andreea Vasilescu Naiden - şef Birou Juridic şi Contencios, Corin Crăciunescu - Biroul Juridic şi Contencios, Gilda-Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate, Steluţa Mircea - Serviciu Adm. Aprov. Rep. SSM, Raluca Adriana Ilie – Serviciul Adm. Aprov. Rep. SSM, Ion Văduva – Serviciul Adm. Aprov. Rep. SSM, Alexandra Chiriac - Biroul Juridic şi Contencios, Tatiana-Silvia Artenie – Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Aura Glodeanu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.
Crucial Systems & Services SRL, în datele Registrului Comerţului
Potrivit Registrului Comerţului, consultat pe 23 august, Crucial Systems & Services SRL a fost înfiinţată în anul 1998 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 36.000 de lei, integral vărsat, este compus din 3.600 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Firma este deţinută de Elena Andreea Avrigeanu, născută pe 17.08.1972, în Constanţa, şi Bogdan Mihăiţă Moldoveanu, născut pe 15.07.1973, în Bucureşti, fiecare cu 50% din capitalul social. Administratorul societăţii, care se ocupă de repararea calculatoarelor şi a echipamentelor periferice, este Bogdan Mihăiţă Moldoveanu. Potrivit Ministerului de Finanţe, pentru anul 2016, societatea a raportat o cifră de afaceri netă de 4.555.579 de lei, un profit de 35.800 de lei şi 15 salariaţi.În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii