Cu o istorie de peste 40 de ani Compania Rompetrol a intrat în Top 10 cele mai valoroase branduri din România
Cu o istorie de peste 40 de ani: Compania Rompetrol a intrat în Top 10 cele mai valoroase branduri din România
14 Jun, 2019 10:39
ZIUA de Constanta
2373
Marime text
Rompetrol a intrat în premieră în top 10 branduri din România, așa cum reiese dintr-un studiu făcut de Brand Finance. Trei companii energetice sunt în acest top 10.
Cu o creștere de 44% față de anii trecuți, Rompetrol a avut o evoluție fulminantă. Brandul Rompetrol este evaluat la 111 milioane de euro, de la 77 de milioane de euro anul precedent şi a intrat astfel în top 10. În ascensiunea brandului au stat câteva elemente decisive: produsele și serviciile de calitate oferite, rezultatele operaționale și financiare ale subsidiarelor grupului ce activează pe plan intern (în 2018 Rompetrol Rafinare a înregistrat 22 de recorduri operaționale), strategiile de marketing, comunicare sau resurse umane, programul de rebranding al stațiilor Rompetrol început din 2013, respectarea și onorarea angajamentelor asumate, proiectele de responsabilitate socială implementate
Rompetrol a urcat în premieră în Top 10 în acest clasament, pe locul 9, de pe 11 în anul precedent, ca urmare a aprecierii valorii brandului, arată cercetarea. Pe fondul creșterilor in sectorul de petrol și gaze, brandurile Petrom și Rompetrol (primele două companii energetice ale ţării) au crescut cu 49% și respectiv 44%. În top mai este, dintre companiile energetice, Electrica, societate cu o valoare a brandului în scădere cu 8%.
Brandul Rompetrol este evaluat la 111 milioane de euro, de la 77 de milioane de euro anul precedent şi a intrat astfel în top 10. Topul este ocupat, în ordine, de Dacia, eMag, Dedeman, Petrom, Banca Transilvania, Digi, BRD, Bitdefender, Rompetrol şi Electrica.
Rompetrol este un brand cu o istorie de peste 40 de ani. Compania a fost înființară în 1974, pentru a reprezenta industria petrolieră din România peste hotare, un sector cu o istorie și experiență de peste 160 de ani. Compania oferea servicii din zona extracției țițeiului în țări precum Iran, Irak, Sudan, Libia, Arabia Saudită.
Ulterior, business-ul Rompetrol a fost vândut companiei petroliere naţionale din Kazakstan, KazMunaiGas, care a păstrat brandul Rompetrol. În paralel, odată cu continuarea extinderii reţelei, au continuat investiţiile la Petromidia, rafinăria consolidându-şi poziţia de cea mai mare unitate de acest fel din România, cu 5,8 milioane de tone capacitate de rafinare la finalul anului trecut. Compania a devenit unul dintre cei mai mari exportatori ai ţării şi primul exportator de produse petroliere.
Tot atunci, la nivel regional, Grupul Rompetrol opera circa 1.100 puncte de distribuție carburanți în România, Moldova, Republica Moldova și Georgia, fiind un important furnizor de produse petroliere pentru parteneri din regiune (Turcia, Serbia sau Grecia).
Cu o creștere de 44% față de anii trecuți, Rompetrol a avut o evoluție fulminantă. Brandul Rompetrol este evaluat la 111 milioane de euro, de la 77 de milioane de euro anul precedent şi a intrat astfel în top 10. În ascensiunea brandului au stat câteva elemente decisive: produsele și serviciile de calitate oferite, rezultatele operaționale și financiare ale subsidiarelor grupului ce activează pe plan intern (în 2018 Rompetrol Rafinare a înregistrat 22 de recorduri operaționale), strategiile de marketing, comunicare sau resurse umane, programul de rebranding al stațiilor Rompetrol început din 2013, respectarea și onorarea angajamentelor asumate, proiectele de responsabilitate socială implementate
Rompetrol a urcat în premieră în Top 10 în acest clasament, pe locul 9, de pe 11 în anul precedent, ca urmare a aprecierii valorii brandului, arată cercetarea. Pe fondul creșterilor in sectorul de petrol și gaze, brandurile Petrom și Rompetrol (primele două companii energetice ale ţării) au crescut cu 49% și respectiv 44%. În top mai este, dintre companiile energetice, Electrica, societate cu o valoare a brandului în scădere cu 8%.
Brandul Rompetrol este evaluat la 111 milioane de euro, de la 77 de milioane de euro anul precedent şi a intrat astfel în top 10. Topul este ocupat, în ordine, de Dacia, eMag, Dedeman, Petrom, Banca Transilvania, Digi, BRD, Bitdefender, Rompetrol şi Electrica.
Rompetrol este un brand cu o istorie de peste 40 de ani. Compania a fost înființară în 1974, pentru a reprezenta industria petrolieră din România peste hotare, un sector cu o istorie și experiență de peste 160 de ani. Compania oferea servicii din zona extracției țițeiului în țări precum Iran, Irak, Sudan, Libia, Arabia Saudită.
Ulterior, business-ul Rompetrol a fost vândut companiei petroliere naţionale din Kazakstan, KazMunaiGas, care a păstrat brandul Rompetrol. În paralel, odată cu continuarea extinderii reţelei, au continuat investiţiile la Petromidia, rafinăria consolidându-şi poziţia de cea mai mare unitate de acest fel din România, cu 5,8 milioane de tone capacitate de rafinare la finalul anului trecut. Compania a devenit unul dintre cei mai mari exportatori ai ţării şi primul exportator de produse petroliere.
Tot atunci, la nivel regional, Grupul Rompetrol opera circa 1.100 puncte de distribuție carburanți în România, Moldova, Republica Moldova și Georgia, fiind un important furnizor de produse petroliere pentru parteneri din regiune (Turcia, Serbia sau Grecia).
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii