Curtea de Apel Constanța Documentele pot fi scanate și trimise către arhive pentru evitarea aglomerării
Curtea de Apel Constanța: Documentele pot fi scanate și trimise către arhive pentru evitarea aglomerării
28 Jan, 2021 14:53
ZIUA de Constanta
1324
Marime text
- Au fost instalate două multifuncționale pentru scanarea documentelor în incinta Palatului de Justiție.
În vederea evitării aglomerării arhivelor și a optimizării activității, atât a avocaților cât și a tuturor justițiabilior interesați să depună înscrisuri la dosarul cauzei au fost instalate două multifuncționale în incinta Palatului de Justiție, în spațiul de așteptare a publicului (Sala Pașilor Pierduți) de la parterul clădirii și în încăperea pusă la dispoziție avocaților.
Cele două multifuncționale oferă posibilitatea de scanare a documentelor în format A4 și transmiterea acestora prin poștă electronică (e-mail), ca atașament, către arhivele Curții de Apel Constanța.
Astfel, personalul din cadrul compartimentului arhivă va tipări și va depune documente la dosare le cauzelor, atațșându-le în același timp la dosarul electronic al respectivelor cauze, ușurând operațiunea de scanare și oferind posibilitatea de vizualizare de la distanță, prin intermediul aplicațiilor TDS și Info -Dosar.
Cele două aparate sunt însoțite de instrucțiuni explicite privind modul de funcționare a acestora, asigurând o utilizare facilă care include și tipărirea unui raport de expediție, similar unei transmisiuni de tip fax.
Demersul acțiunii Curții de Apel Constanța are caracter de noutate, iar în funcție de evaluarea rezultatelor concrete vor fi luate măsuri de îmbunătățire sau dezvoltare.
Sursă foto: Arhivă ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii